MuscleMeat

Power-running

Bezoekers in dit topic

ik vind het een super-idee. Zou meteen tekenen :)
 
Ergens vind ik het ook wel een leuk idee.
Als je op een sterkste man wedstrijd komt en 50% van het volk wat er loopt ( deelnemers en organisatie ) rookt als een ketter èn heeft niet een buikje maar serieus 50kg overgewicht denk ik dat er bepaalde dingen missen aan zo'n wedstrijd ;)
 
gehe,etter uit je poep?
 
leuke bump :rolleyes:

ik vind dumba ook wel vreemd. Hij zit gewoon naar een sport te zoeken waar hij kan winnen, maar aangezien die niet bestaan verzint ie er gewoon zelf een :D
 
Is er nog iets concreets uit voortgekomen?
 
Ik wil me graag aanmelden. Is het toegestaan om wapens te gebruiken tijdens het rennen om tegenstanders uit te schakelen?
 
Ik wil me graag aanmelden. Is het toegestaan om wapens te gebruiken tijdens het rennen om tegenstanders uit te schakelen?

Ik heb vernomen dat je met Fiat panda's mag gooien, count me in
 
Ik ga ook power running wedstrijden organiseren. Een van de onderdelen is het zgn ratjeplatten. Met een 15kg fatbar hamer ratjes platten op tijd, de perfecte combinatie van snelheid, coordinatie, grip en "kracht"

Wie doen er mee?:D
 
Haha, geweldige voorstellen hier :p
 
1e x. 500m hardlopen/Gewichthef met 5cm dikke stang 71kg/500m/5cm V-bar 83kg l+r/500m/dumbbelloop 2x42,5=2x70timber 20m/500m/2 schijven vanaf kniehoogte boven hoofd 3x30kg
Ik zal maar recht voor z'n raap zijn, Marco. Ik vind het echt een klotewedstrijd en het laat totaal niet zien wat voor een echte kracht iemand bezit naast hardlopen. Het is bijna alleen grip & rennen. Ik heb voor de rest geen idee of het principe powerrunner ook een algemeen gedefinieerd principe is of dat je het zelf maar een beetje wat in elkaar flanst naar gelieve je eigen pro's & con's.

Voor de rest lijkt het me totaal niet gezond voor de knieen als je ook nog wat echte oerkracht/massa bezit.

Je kan denk ik beter een echt overheadonderdeel er aan toevoegen i.p.v. 2 schijven van 2kg boven je hoofd werken en dat dan tot failure doen. Gewoon een echte halter/log/axle met een paar schijven en dan max gewicht/reps op een vast gewicht overhead a la STM, en dan dus niet een zielige 71kg(waar komt die 1 in godsnaam vandaan, sluiters??).

Dan misschien een stukkie rennen en inderdaad powerstairs/atlas stones/WFH o.i.d.
Weer een stukkie rennen en dan weer iets van een STM-onderdeel.

En al die semi-zelfbedachte oefeningen zoals curls-doen-op-je-rock&roll-stepper-terwijl-je-20kg-in-je-mond-vasthoudt lekker eruit laten.
 
Ik zal maar recht voor z'n raap zijn, Marco. Ik vind het echt een klotewedstrijd en het laat totaal niet zien wat voor een echte kracht iemand bezit naast hardlopen. Het is bijna alleen grip & rennen. Ik heb voor de rest geen idee of het principe powerrunner ook een algemeen gedefinieerd principe is of dat je het zelf maar een beetje wat in elkaar flanst naar gelieve je eigen pro's & con's.

Voor de rest lijkt het me totaal niet gezond voor de knieen als je ook nog wat echte oerkracht/massa bezit.

Je kan denk ik beter een echt overheadonderdeel er aan toevoegen i.p.v. 2 schijven van 2kg boven je hoofd werken en dat dan tot failure doen. Gewoon een echte halter/log/axle met een paar schijven en dan max gewicht/reps op een vast gewicht overhead a la STM, en dan dus niet een zielige 71kg(waar komt die 1 in godsnaam vandaan, sluiters??).

Dan misschien een stukkie rennen en inderdaad powerstairs/atlas stones/WFH o.i.d.
Weer een stukkie rennen en dan weer iets van een STM-onderdeel.

En al die semi-zelfbedachte oefeningen zoals curls-doen-op-je-rock&roll-stepper-terwijl-je-20kg-in-je-mond-vasthoudt lekker eruit laten.

Als tjok mee doet doe ik niet meer mee.
 
Misschien dat hij het idd teveel naar zijn eigen gevoel van sport vormt. Maar het idee is toch niet slecht. Kracht gecombineerd met hardlopen, questie van functioneel te blijven :P

Het idee is gewoon goed... uitvoering kan misschien beter.
 
Leuk dat er nog reacties op komen; mijn laatste post is van 23-8-08.
Maar ratjes pletten...ze zijn nog rose. (2 dagen oud):D
Ik zat toen idd in een fase dat ik echt iets wou winnen...ja.
2010 wordt het waarschijnlijk uitgetest met STM-events en geen grip zoals ik graag wou.;)
Elkaar uitschakelen met pistoolschoten...ff navragen. Met Panda's naar elkaar gooien altijd.:D
 
polar-bear-face-palm_thumbnail1.jpg
 
Misschien moet je hem ff z'n innerlijke kracht aanwijzen zodat ie niet meer van die rare oefeningen doet.

Grappig hoe "mensen" altijd iets naar beneden moeten halen wat ze niet begrijpen. Primitief gedrag als je het mij vraagt. Ben je nu klaar met je flauwe grappen of blijf je nog even er mee doorgaan? Mij haal je namelijk er niet mee naar beneden alleen je zelf. Ik dacht ik maak je er even "bewust" van.
 

Soortgelijke topics

Reacties
176
Weergaven
9K
Back
Naar boven