XXL Nutrition

Power Station toevoegen?

Bezoekers in dit topic

Juizee

Novice
Lid geworden
19 nov 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
76kg
Vetpercentage
18%
Ik ben nu een geruime tijd fanatiek bezig in m'n homegym en ik maak enorme progressie. Dit werkt natuurlijk enorm verslavend, dus zoek ik wat dingen om mijn homegym uit te breiden.

Ik heb momenteel:
- Halterbank
- Bench Press Halterbank (inclusief handgreep voor dips)
- Barbell
- Dumbbellstangen
- Curlstang

Door ruimtegebrek heb ik helaas geen ruimte voor een compleet Power Rack, maar ik heb 2 losstaande squatsteunen in bestellen, zodat ik iig vooruit kan tot ik meer ruimte heb.

Nu kwam ik de komende power station tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=3zzp9g38JJo
Is dit echt het investeren (150 euro) waard?
Aangezien ik dips al kan doen momenteel, zal ik er dan wel echt profijt bij hebben? Of zal het apparaat uiteindelijk alleen maar in de weg staan?
 
Niet al te duur imo, voor 150 kun je er toch wel wat spiergroepen mee trainen.
Maarja, die ab shit kun je zo ook wel, het dippen kun je al, en de chins/pull ups kun je ook 2 handles in de muur boren voor paar tientjes.
 
Zo'n ding neemt zowat meer ruimte in beslag dan een power rack lijkt mij
 
Zo'n ding neemt zowat meer ruimte in beslag dan een power rack lijkt mij
ik begrijp de redenering niet goed waarom dit meer plaats zou innemen dan een power-cage.buiten de hoogte mss.
Verder zou ik TS aanraden als het financieel mogelijk is om toch meteen voor een rack te gaan.
 
ik begrijp de redenering niet goed waarom dit meer plaats zou innemen dan een power-cage.buiten de hoogte mss.
Verder zou ik TS aanraden als het finacieel mogelijk is om meteen voor een rack te gaan.

Hoogte. En een barbell is in de breedte al een stuk langer dan een cage en die past wel in de bench houders lijkt mij.
 
Anders heb ik hier nog zo´n Power Tower staan.
Kun je zo, voor niks, noppes, nada komen halen.
(Is geheel demontabel)
 
Back
Naar boven