AndroidHealthClinic

Powerblades trainingslog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Daarom zul je me ook niet mijn T-shirt zien uittrekken op een wedstrijd.
Geen stoere body met tattoos, alleen maar grijs onkruid.:D
Zou ook een afknapper voor Doetze zijn, wil ie gelijk geen foto's meer van me maken.

Maar het gaat er toch om wat erin zit, en niet hoe de buitenkant uitziet.
 
Ow!
Ik had donderdag ook nog een beetje getraind.
Was alleen lichte hersteltraining, beetje fietsen en zo.

Wel was de bende van Maastricht (oa. Ruben) in de sportschool, heb wat met ze gekletst, aangemoedigd, hun timbers terug gesjouwd (prettig voor mijn beentjes) enz.
Zo werd het toch nog behoorlijk laat, en toen ik thuiskwam om 22:00 moest mijn warme maaltijd er nog in :eek:

Komende week doe ik het ook nog rustig aan, heb 3 wedstrijden in 3,5 week gehad en die hakken er wel in. (ik ben ook niet meer zo jong :D)
 
Zo, gisteren na wat rustdagen weer rustig aan gaan trainen.
Hier en daar waren nog wat lichte pijntjes merkbaar en daarom qua gewichten wat lichter getraind en hoger in reps gegaan.

Squat:
2x12x60kg
12x80kg
2x12x100kg
Voelde lekker, aanhechtingen van quads zijn nog iets gevoelig maar tijdens het squatten werdt het lekker warm zonder pijnlijk te worden, precies genoeg dus.

Seated calf raise:
4x12x30kg

Standing calf raise: (met gewicht rechtstreeks op schouders)
15x100kg
3x10x120kg

Bankdrukken:
12x60kg
12x60kg (zonder adem te halen tussen de reps :D, wou eens proberen of dat lukt op een ademteug)
4x10x100kg (lekkere pomp in de borst)

Triceps cable pushdown:
12x85kg
10x95kg
10x105kg
 
kwam nog een leuke foto van je tegen, waarschijnlijk heb je die al wel gezien ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ook weer rustig aan begonnen? Dat filmpje krijg ik trouwens niet verstuurd per email. Zo gauw ik op verzenden druk loopt hij vast. Even wat anders verzinnen om je dat filmpje te bezorgen.
 

Nope Het bestand is te groot voor een upload omdat ik te langzaam was met de biervatenrace :D
Het bestand mag niet groter zijn dan 100MB (kan je nagaan hoe langzaam ik was! Hahaha, voordat jij het zegt) ;)
 
ik doe je het niet na (eindelijk positief ) :D
 
Verstandige training op jou leeftijd:D
 

Wat is dat nou weer voor een domme vraag ???:D

Schijnbaar past het ook niet in mijn mailbox, want ik zat al met smacht op een filmpje te wachten en er kwam maar nix.

Mischien een idee om het op een schijfje te zetten en zondag aan Ruben mee te geven, dan komt het wel bij mij!
 
Gisteren ook weer getraind, nu iets minder verstandig, want zwaarder.
Maar wel lekker, was er echt weer aan toe om te beuken.

Pull up:
8x
8x
6x
6x
4x alles BW 113kg

Chest suported rows: (machine met losse schijven)
12x80kg
12x120kg
10x140kg
4x160kg
5x160kg
3x180kg

Rear flyes machine (life fitness):
12x77kg
12x84kg (PR)
10x84kg

Shrugs:
2x12x170kg
2x12x210kg

Static barbell holds (overhandse grip):
170kg: ca. 15-sec. en 10sec.
120kg: ca. 50 sec. en 50sec.
Een barbell die uit je handen wil rollen is toch een stuk moeilijker als timbers waar het handvat vast aanzit, derhalve dus een hele goede oefening.
Ook de pullups, shrugs en rows hebben al het nodige van de grip gevraagd natuurlijk, dus wellicht grip op een andere dag trainen.

Cable pose curls:
3x15x35kg per kant.

Voel vandaag al lekker mijn lats :D, echter de pijn die ik voor de training nog in mijn rechter trap had is nu weg!
 
Ik spiek hier ook af en toe wat rond, misschien kan ik je geheim ontrafelen.
 
Mijn geheim is voor mijzelf net zo geheim :D
Ik doe niet veel anders dan anderen hier in hun logs, volg eigenlijk niet eens echt een schema maar doe alles een beetje op gevoel.
Ik stop wel veel variatie in mijn trainingen, mischien dat het dat is???
 
Barbell holds zijn idd stukken zwaarder dan farmers, maar wel een hele goede manier om je grip te trainen.
 
vrijdag 7 sept.

Boxsquats op explosiviteit:
2x2x100kg
2x2x120kg
2x2x140kg
2x2x120kg
2x2x100kg (de stang knalt heirbij tegen mijn achterhoofd aan, ze gaan dus wel lekker snel)

Shoulder press machine met losse schijven (lijkt op viking press, maar dan zittend, schijven zitten op dezelfde plek als de handvaten, linker en rechterhandgreep bewegen wel los van elkaar)
12x50kg
12x70kg
10x80kg
8x90kg (zwaar!)

Lying hamstring curl:
10x32,5kg
10x42,5kg
8x50kg (full block)

Stifflegged deadlift:
12x70kg
12x120kg
12x120kg

Back extensions:
15xBW
2x15xBW+10kg

DB Side raises:
3x12x14kg stricte uitvoering, laatse 4 reps van elk setje bovenin 2 sec. vasthouden.

Training ging lekker.
Boxsquats gingen lekker explosief, been spieren en pezen beginnen weer goed te herstellen, vanaf de volgende week weer zwaarder beginnen te trainen
 
Netjes Tom! Exposieve boxsquats zijn echt lekker om te doen.
 
Mooie training :thumb:
 
Kun je mij misschien je grip geheim verklappen? Komt het puur door het klimmen van vroeger? En welke grip gebruik je bv bij deadlift, stifflegged en shrugs?
 
Back
Naar boven