XXL Nutrition

Powerblades trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vrijdag 21-09-07

Deadlift:
2x10x70kg
8x120kg
8x160kg
8x180kg
10x190kg (PR, was ff dood na deze set :D)

Pulldown:
4x8x100kg

Setated rowing machine (magnum, met losse schijven):
10x80kg
8x120kg
8x140kg (PR)
8x150kg (PR)

BB High pull:
10x50kg
8x70kg
8x70kg

Rack pull (van bovenkant knieschijf):
1x240kg
1x280kg
1x300kg (PR, ging easy)
1x310kg (PR :D)
0x320kg (ook deze ging omhoog, maar de draagkracht van mijn huid werd overschreden, het eelt scheurde uit mijn rechterhand :mad:, ik deed alles zonder straps)

Toen we de halter leeg aan het halen waren was mijn trainingspartner aan het kleppen en niet op aan het letten.
Hij haalde zijn laatste schijf er van af toen er bij mij nog 70kg opzat.
Gevolg: er lazerde 70kg aan schijven op mijn linkervoet (was aan het liften op mijn sokken) en de stang zwiepte bijna in mijn bek :eek:

Dus ik ben niet geheel ongeschonden uit deze training gekomen, rechterhand kapot, linkerscheen geschaafd en mijn enkel en wreef onder de blauwe plekken (gelukkig niks gebroken)

Maar toch was het een hele mooie training met dikke DL PR's. :)
 
Mooie PR op je DL Tom maareh....ik zou toch wat voorzichtiger zijn met opruimen ;)
 
auw! mooie pr's!

ik heb ook een keertje gehad: na het squatten schijven opgeruimt, aan 1 kant zaten nog 2 schijven van 20 en ik haalde alles van de andere kant er inmiddels af want ik dacht dat het er 1 was :o boem alles op de grond(aan de andere kant) en gelukkig niet mn kop geraakt!
 
HARD-CORE !! :D 310 kg rackpulls :thumb:
 
Brutal! Hoeveel is bij jou het verschil tussen net boven en net onder de knie bij rack pulls?
 
Zeer netjes! 310 rackpull is super! Zit wel best een verschil tussen he, net onder de knie en net erboven..? Ik merk het namelijk bij mezelf ook.

En die trainingspartner.. ik neem aan dat je hem met een dumbbell van 15 kg om z'n oren hebt geslagen..?? :D
 
Vette PRs ! vorige week heeft men trainingspartner ook es alle schijven op 1 kant eraf gehaald toen we de barbell in de haken hadden gelegd met 180kg erop ... Dus aan 1 kant 80kg schijven eraf gegooid. Was bijna men neus kwijt, bar zwiepte langs men gezicht en landde met het nodige lawaai :D
 
Het geintje heeft me toch in de ziektewet doen belanden, vannacht op nachdienst zwol mijn voet helemaal op en begon het flink pijn te doen, ik sta en loop dan ook voortdurend op mijn werk.
Dus ik ben rond een uur of 1 ziek naar huis gegaan en dadelijk even naar de huisartsenpost in het ziekenhuis om foto's te laten maken.
Kijken of er niet iets gebarsten is in mijn voet :D

Brutal! Hoeveel is bij jou het verschil tussen net boven en net onder de knie bij rack pulls?

Van net onder mijn knie weet ik het gewicht niet, daar we die niet kunnen doen nog.
Ik doe de rackpulls van het squatrack af en leg dan 2 blokken en 2 rubber matjes op mekaar waar ik op ga staan, dan is de hoogte bovenkant knieschijf.
Dus om pulls van onder de knie te doen moet ik wachten tot we een powercage krijgen (staat wel in de planning) of er nog een blok bijmaken zodat ik wat hoger sta nog.
Het zal wel gauw een kilo of 20-30 schelen schat ik zo.
 
Gisteren ging het al een stuk beter met mijn voet (er was niks gebroken, de dienstdoende arts was hier wel lichtelijk verbaasd over met zo'n gewicht precies op het middenvoetsbeentje)
Dus gisteren ook weer wat gaan trainen.

20 min fietsen interval 1 min. licht, 1 min zwaar enz.
Stand zwaar telkens 1 stand hoger dan ervoor.

Stricte MP:
8x60kg
8x60kg
8x70kg
4x80kg
4x80kg
1x90kg
3x1x95kg (PR)
0x100kg (kom niet verder dan armen op 90 graden)
Stang uit squatrack gepakt, dus niet gecleaned.

Shoulder press machine:
8x75kg
8x80kg
8x85kg
8x90kg

Schouders en triceps zijn nu gaar :D
Wegens afspraak later die avond training hier af moeten breken.
 
toch weer een mooie pr op de mp! gelukkig is het niet gebroken, ik heb dat een keer gebroken gehad op vakantie, not so nice, doet echt pijn ;)!
 
met die brutal schouderpartij van je had ik een meer brutal mp verwacht! Ik neem aan dat je hier op korte termijn wat aan gaat doen! :D
 
met die brutal schouderpartij van je had ik een meer brutal mp verwacht! Ik neem aan dat je hier op korte termijn wat aan gaat doen! :D

Ligt ook niet zo aan die brutal schouders maar aan die dunne armpjes (triceps) dat het niet zo goed lukt.
Eerste stuk gaat altijd goed van de borst af, maar lockout is het probleem.
Working on it (trainen)
 
Dinsdag 25-09-07

Vandaag beentjes:
Even proberen of ik geen last van mijn voet heb met squatten, 10x70 gaat goed.
8x90kg
5x110kg
5x130kg
5x150kg
5x170kg
3x190kg (PR. 4e rep met iets hulp)
Ben echt opgetogen over mijn squat, eindelijk setjes met ordentelijke gewichten kunnen doen. :)
Blijf nu op 190 in de komende trainingen en ga opbouwen tot 6 reps en dan verzwaar ik weer 10kg.

Leg extension (Life fitness):
3x10x91kg (oei, die laatste 2 reps fikken telkens lekker in mijn quads :D)

Standing calf raise, nog even licht vanwege kneuzing in voet:
2x20x45kg
2x20x55kg

Staande DB curls:
8x14kg
8x16kg
8x22kg
8x24kg
8x24kg
8x24kg

Cable pose curls:
2x10x35kg
2x10x45kg

Lekkere training, weer een squat PR en ook weer eens een vette pomp in de biceps, lang niet meer zoveel biceps gedaan.
 
hehe 6 setjes biceps, volumeheld:D

Lekkere squat hoor, goed dat je voet weer beter gaat.
 
10 setjes he! :D
Cable pose curls is ook biceps!
 
Back
Naar boven