AndroidHealthClinic

Powerblades trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gaan goed man!!!:D
 
Nice! Zijn die C&J qua techniek ook nog een beetje aan te zien?

Ze gaan wel redelijk nu, bij 90 en ook een keer bij de 100 hoefde ik niet na te drukken, ik kwam er dus wel goed onder.
Doe ze wel zonder split, dus ik squat omhoog zoals bij de snatch als ik het gewicht boven mijn hoofd getstoten heb.


Of het er ook uitziet weet ik niet, was alleen aan het trainen, dus niemand die mijn techniek kon bekijken.

Ga binnenkort, wanneer ik wel 100% hersteld ben van de voorgaande training en ik weer samen met Jules of Marcel kan trainen voor een nieuw PR.
 
Ga binnenkort, wanneer ik wel 100% hersteld ben van de voorgaande training en ik weer samen met Jules of Marcel kan trainen voor een nieuw PR.

Jules zie je hier niet veel meer... Hoe is het met hem ? druk met zijn gym ?
 
Jules zie je hier niet veel meer... Hoe is het met hem ? druk met zijn gym ?

Jules is druk, maar de hoofdreden is dat de site niet meer functioneert met het programma waar hij mee surft (safari voor Mac geloof ik)

Gisteren (woensdag) eens een keer in Geleen bij Fennell gaan trainen met mijn teamgenoten van de powerliftingclub.

Bench:
10x70kg
10x100kg
8x130kg
5x150kg
4x170kg (PR)
1x180kg

Incline bench:
12x70kg
10x90kg
6x110kg
2x130kg
Incline bench moet toch nog wat omhoog, 6x130 is wel het minimum wat ik halen wil.

MP met smalle grip in de Smith (voor triceps):
4x12x60kg

Cable triceps extensions op lat pulldown (dus zonder katrol):
3x8x50kg

Ging dus wel lekker maar niet zo vlammend als vorige week.
Maar ik kwam dus ook uit de nachtdienst, en dat merk je altijd wel aan je trainingen.
Maar toch een PR'etje.
 
Jules is druk, maar de hoofdreden is dat de site niet meer functioneert met het programma waar hij mee surft (safari voor Mac geloof ik)

Gisteren (woensdag) eens een keer in Geleen bij Fennell gaan trainen met mijn teamgenoten van de powerliftingclub.

Bench:
10x70kg
10x100kg
8x130kg
5x150kg
4x170kg (PR)
1x180kg

Incline bench:
12x70kg
10x90kg
6x110kg
2x130kg
Incline bench moet toch nog wat omhoog, 6x130 is wel het minimum wat ik halen wil.

MP met smalle grip in de Smith (voor triceps):
4x12x60kg

Cable triceps extensions op lat pulldown (dus zonder katrol):
3x8x50kg

Ging dus wel lekker maar niet zo vlammend als vorige week.
Maar ik kwam dus ook uit de nachtdienst, en dat merk je altijd wel aan je trainingen.
Maar toch een PR'etje.

:eek: Brute bench

Top :thumb:
 
proficiat met de bp ;)
 
Tering, ze hebben vandaag allemaal flink getraind, dadelijk nog een anderhalve pagina posts doorspitten. :D

Natuurlijk heb ik ook niet stilgezeten, vandaag lekker aan de gang.

DL, mezelf op platform 7cm hoog:
2x10x70kg
6x120kg
3x160kg
8x3x180kg (volume PR)

Stiflegged deads:
2x8x140kg

Barbell row:
12x70kg
10x90kg
8x110kg
4x120kg
4x120kg

Pulldown:
12x90kg
10x100kg
7x100kg
15x65kg (mijn lats voelen ondertussen als 2 enorme gezwellen onder mijn armen :D)

Shrugs:
15x120kg
12x160kg
12x160kg

EZ bar Preacher curls:
8x40kg
8x40kg
6x40kg (wat een rot oefening, ben hier helemaal niet sterk in, ik strek wel mijn armen volledig na elke rep)

En nog 15 dips voor de lol.

Lekker gebeest in de gym vandaag, lekker moe in hams en glutes en een tot nu voortdurende pomp in mijn lats.
 
Laatst bewerkt:
gaat goed man!! keep up the good work!!:D
 
Lekker weer Tom maar die barbell row mag wel wat hoger hoor!
 
Haha, jouw rug moet toch echt "vol" hebben gezeten na zo'n training :thumbs:
 
heftige training :eek:
 
Lekker weer Tom maar die barbell row mag wel wat hoger hoor!

En ik vond hem al zo goed gaan :mad:

Het is een tijdje geleden dat ik barbellrow erin had, maar ga hem voorlopig weer wekelijks in mijn training houden, over een aantal maanden hoop ik dan aan de 140kg te zitten.
Lats zijn nog altijd wel een mindere spiergroep bij mij, alhoewel er al duidelijk verbetering in komt, 3 maanden terug deed ik maar 6x90kg of zo.
 
En ik vond hem al zo goed gaan :mad:

Het is een tijdje geleden dat ik barbellrow erin had, maar ga hem voorlopig weer wekelijks in mijn training houden, over een aantal maanden hoop ik dan aan de 140kg te zitten.
Lats zijn nog altijd wel een mindere spiergroep bij mij, alhoewel er al duidelijk verbetering in komt, 3 maanden terug deed ik maar 6x90kg of zo.

Dan zit er in ieder geval een goede vooruitgang in. Maar het is wel belangrijk dat hij een beetje in verhouding is met je BP.
 
Vreemd dat je rows niet zó goed zijn als je bench, want als ik mij niet vergis deed jij vroeger muurklimmen?
 
Dat deed ik vroeger idd.
Maar er is een verschil, toen roste ik geen 120kg omhoog.
Ik woog toen 85kg, en met een goede klimtechniek trok je zelfs in een dikke overhang hoogstens 50 procent van je gewicht aan je armen omhoog, en dit slechts voor een zeer kort moment.
Bij voorkeur hing je steeds aan gestrekte armen en drukte jezelf met je benen omhoog.
De belasting van de lats was dus vrij laag en vooral op veel herhalingen gericht.
Ik had toen overigens een rep PR met chinnen van 18x, die haal ik nu bij lange nog niet, ben dus ook 30kg zwaarder nu.
 
Ik zie je nu niet meer zo snel meer hangen........qua BW dan ;)
 
Back
Naar boven