Fitness Seller

Powerblades trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@SlettieBettie: Als ik daar met mijn hoofd mocht zijn:D
Met mijn armen gaat het wel steeds beter, minder en korter pijn bij oefeningen die biceps en brachioradialis belasten.
BB curls kunnen zelfs al vrij zwaar, hammers mog niet zo.

@Chewie, die 95kg komen er rap aan, het was pas de tweede keer dat ik cleanen geoefend heb, en mijn techniek is dus nog allesbehalve dat.
Mijn second pull gaat niet helemaal lekker als ik hem zwaarder pak.
Ik heb er zat kracht voor, maar vergeet gewoon op het juiste moment die pull in te zetten, nl als de snelheid al bijna uit de barbell is na de squatfase.
En ik duik er ook bijna niet onder, ik zak hooguit 10cm bij de second pull.
Dus ik blijf nog ff oefenen, over een paar weekjes kan ik de gewichten wel verhogen denk ik.
 
Was mijn eerste keer vanaf de grond, heb wel vaker hang clean incombi met push presses gedaan..
 
goeie cleans!

ik doe ze te weinig, ik zal kijken hoe zwaar ik ze kan doen deze week:D

80~90 kilo moet me wel gaan lukken.............;)
 
Powerblade zei:
@Chewie, die 95kg komen er rap aan, het was pas de tweede keer dat ik cleanen geoefend heb, en mijn techniek is dus nog allesbehalve dat.
Mijn second pull gaat niet helemaal lekker als ik hem zwaarder pak.
Ik heb er zat kracht voor, maar vergeet gewoon op het juiste moment die pull in te zetten, nl als de snelheid al bijna uit de barbell is na de squatfase.
En ik duik er ook bijna niet onder, ik zak hooguit 10cm bij de second pull.
Dus ik blijf nog ff oefenen, over een paar weekjes kan ik de gewichten wel verhogen denk ik.

Een hoop hangt gewoon af van techniek bij dit soort oefeningen, ik duik er helemaal niet onder. Maar ik heb met het pushpressen beter om mijn techniek kunnen letten en ben er toen wel iets onder gedoken. Zal eens zien of dat woensdag ook goed lukt met een iets zwaarder gewicht.
 
18-10-05

Opwarmen: DB overhead press, DB curls, bodytwists, jumpsquats (bw)

Squat:

15x50kg
6x90kg
5x5x100kg
3x110kg
3x120kg

Techniek gaat steeds beter, dit uit zich ook in volume en gewichten.
In de hele training maar een herhaling dat ik wat voorover ging.
Er zaten reps bij die volledig neutraal aanvoelden, 100% kwam uit de benen en ik hoefde geen balans te corrigeren.
Zo is de techniek perfect, nu nog vanaf de eerste rep zo squatten.

Benchpress:

20x lege stang
12x50kg
5x90kg
3x110kg
3x120kg
2x130kg (eitje!)
1x135kg (smooth, een vloeiend tempo)
1x140kg (YES!, mijn eerste echte PR, iets vertraging in het midden, kon hem corrigeren en daarna snel locken)
Ook goede setup, schouders goed in de bank gedrukt en hoofd en ass blijven op de bank

Dips:

4x12xBW (106kg)

Buikspieren:

70 crunches in 3 sets.

Super training, ook de coach was onder de indruk, iemand die voor de 4e keer los drukt en dan 140kg drukt.
Hij kwam me feliciteren ermee.
 
Damn, ik ben jaloers op je bench!










(en jij op mijn squat :fu: :D )
 
Maar jij hebt al vééééél vaker dan 4 keer gesquat, hoeveel pakte jij bij je vierde squattraining?






Maar je hebt wel gelijk, ik bench meer dan dat ik nu squat.
 
Daarom staat ook die smiley erachter papa :P
Verwacht dat jij rap 200+ gaat squatten!
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Adema opnieuw punten kan geven.;)
 
kolere ouwe.....

I'm fakkin' impressed. Super BP en dan ook nog even 4 x 12 x BW dippen...

gruwelijk!

edit: je moet wat karma verde...... bla bla bla
 
Ik zeg: Ga voor die 200 bench! Die zit er met een juiste training en verbeterde techniek zeker in! :thumbs:
 
Iedereen thnx.
Kleine anekdote op het werk gisteren.
Er moest een lange pijp van op elkaar klevende kunststoffolie (8,5m lang gewicht 180kg) over een hek van 1m hoog gegooid worden, er zijn 4 man om dit klusje te klaren, ik loop naar een uiteinde, de andere 3 lopen als vanzelf naar het andere uiteinde, ik kon hun gedachten op dat moment wel lezen, die rooit het wel alleen daar.
 
Powerblade zei:
Iedereen thnx.
Kleine anekdote op het werk gisteren.
Er moest een lange pijp van op elkaar klevende kunststoffolie (8,5m lang gewicht 180kg) over een hek van 1m hoog gegooid worden, er zijn 4 man om dit klusje te klaren, ik loop naar een uiteinde, de andere 3 lopen als vanzelf naar het andere uiteinde, ik kon hun gedachten op dat moment wel lezen, die rooit het wel alleen daar.
Erg simpel voor mij...euh jongens jullie doen toch wel met zijn 3en he? is maar 60kg de man!
 
Powerblade zei:
Iedereen thnx.
Kleine anekdote op het werk gisteren.
Er moest een lange pijp van op elkaar klevende kunststoffolie (8,5m lang gewicht 180kg) over een hek van 1m hoog gegooid worden, er zijn 4 man om dit klusje te klaren, ik loop naar een uiteinde, de andere 3 lopen als vanzelf naar het andere uiteinde, ik kon hun gedachten op dat moment wel lezen, die rooit het wel alleen daar.


Haha mooi man!
 
Chewie zei:
Erg simpel voor mij...euh jongens jullie doen toch wel met zijn 3en he? is maar 60kg de man!

Ik de helft van 180kg is 90kg (nog niet eens zwaar dus.), de andere 3 de andere helft, dus 30 kg de man.
 
Back
Naar boven