AndroidHealthClinic

Powerblades trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Pff.. lekker hoor! Sterke vent :thumbs:
Deed je die shrugs gewoon pronated??
 
180 wel, die 200 met mixed grip en met straps weer pronated.
 
pff.. 180 kg pronated, doe ik je echt niet na!! En velen met mij ;)
 
Ik vind het niet eens leuk meer om jouw log te lezen, het is oneerlijk:cry: !
 
erg nice!!!!! Ook blij om te horen dat het weer goed gaat met je biceps ;) En je shrugs zijn zeker nice aso grip ook ;)
 
geweldige training kerel, een genot om je log te lezen !!:D


je begint op een beest te lijken, waar gaat dat heen met die gewichten ?

( ga je Dries achterna?? ongeveer zelfde lengte, zelfde gewicht?):eek:


:cool:
 
ongelovelijk veel kracht in zo'n korte tijd. Respect! Dat wandklimmen heeft je toch sterk gemaakt! Die grip vind ik ook super. Ow en btw... je kunt die farmerwalk barbells ook goed gebruiken voor dumbbell row ;) Ik doe deze met de EZ-bar en dat gaat ook uitstekend. Aangezien die farmerdingen korter zijn; nog idealer!
 
Thnx allemaal!
Ik heb een vette rekening gehad van die training, echt supervette spierpijn in mijn traps, zoals ik die nog nooit gevoeld had.:D
En mijn grip was vrijdag ook gaar, na wat stevig sjouwwerk met oa een kist van 70kg die ik 2 trappen opgesjouwd had kon ik ineens nog niet meer 20kg vasthouden, het was gedaan met mijn onderarmen:D
 
Vandaag een klein traininkje tussendoor, thuis.
Wat onderarmwerk gedaan.

Thor's hammer.
Gewicht zonder DB stang, deze is 2kg.

20x4kg
10x5kg
10x6kg (zwaar!)

Hammer leverages:
Gewicht zonder DB stang, stang is 2kg

elke hand 3x4kg tot failure, ca 40sec., 30sec. 25sec.

Oprollen touwtje:
gewicht 4kg aan DB stang van 2 kg, 50cm onder de 4kg nog een 1kg schijf geknoopt, en 50cm daaronder nog 1kg.

4x op en af rollen, 4e keer failed 40cm van einde.

De uiteinden van de DB stang waar je aan rolt zijn glad verchroomd, is dus moeilijker dan een houten stok.
En die gewichten van 1kg die er telkens bij komen hoe verder je het touwtje oprolt vormen echt een extra dimensie, dit is echt f*cking zwaar, je armen staan in brand bij de laatste 50 cm oprollen:D
 
Powerblade zei:
Vandaag een klein traininkje tussendoor, thuis.
Wat onderarmwerk gedaan.
Thor's hammer.
Gewicht zonder DB stang, deze is 2kg.
20x4kg
10x5kg
10x6kg (zwaar!)
Hammer leverages:
Gewicht zonder DB stang, stang is 2kg
elke hand 3x4kg tot failure, ca 40sec., 30sec. 25sec.
Oprollen touwtje:
gewicht 4kg aan DB stang van 2 kg, 50cm onder de 4kg nog een 1kg schijf geknoopt, en 50cm daaronder nog 1kg.
4x op en af rollen, 4e keer failed 40cm van einde.
De uiteinden van de DB stang waar je aan rolt zijn glad verchroomd, is dus moeilijker dan een houten stok.
En die gewichten van 1kg die er telkens bij komen hoe verder je het touwtje oprolt vormen echt een extra dimensie, dit is echt f*cking zwaar, je armen staan in brand bij de laatste 50 cm oprollen:D

aparte training, lamme onderarmen merk je echt bij alles wat je verder doet die dag. Vrijdag een paar uur na de training ging ik alsnog naar mn ouders dus tas ingepakt en richting bus gelopen :eek: Om de zoveel meter moest ik de tas op de grond zetten (weekend tas met kleren/laptop/boeken) :D Echt belachelijk maar ik had gewoon geen grip meer.
 
1-11-05

Vandaag op presses toegelegd.

Benchpress.

20x20kg
10x50kg
5x80kg
5x5x100kg
5x120kg (pr)
4x120kg (5f)

Incline DB press:

10x37kg
1x43kg (2f, stappen bij zware DB's zijn groot, er zit niks tussen 37 en 43)

Incline cable flyes:

3x10x15kg Deze geven een enorme stretch onderaan, en voelen intens, zelfs met dit lage gewicht.

Dips:

10xbw+20kg
5xbw+30kg (pr)
5xbw+30kg (bw=106kg)
Intens!!

Neckpress:

8x60kg
6x65kg
4x65kg (5f)

Benchpress ging super, ik leek haast onvermoeibaar.
Maar bij de volgende oefeningen hakte het er goed in.
Training voelde heerlijk intens.
 
Supertraining! Wissel die incline dumbbell press maar 's om met je gewone bench, wedden dat je die 43 ook met gemak een aantal keer wegdrukt!
 
Dat weet ik wel zeker, want ik was nu echt zwaar voorvermoeid.
Ik had er vandaag goed van kunnen profiteren dat er een paar man waren die de DB's wilden aangeven en wegpakken.
Als die er volgende week ook zijn ga ik dat zeker doen.
 
Damn :eek: je gaat echt erg lekker gewoon! grote vriendelijke reus ;)
Mooie bench!

Jij laat de zware dumbbells ook gewoon aangeven?
Want de zwarde dumbbells voor mij doen dan krijg, ik ook niet in start positie gebracht. Moeten anderren mensen ook aangeven helaas :(
 
nette bench gek! je drukt mn PR 4 x :D :thumbs:

dips ook erg netjs, 136 kg totaal. en dan ook nog even shoulderpressen.
vind te gewicht wat laag ivm je bench, maar je schouders zullen wel op zijn geweest :D
 
Ik had volledig gemolde schouders, want normaal pak ik 10-15kg meer met neckpress.
Ps. mijn eerste setje 120 was 5 reps!:D
 
Powerblade zei:
Ik had volledig gemolde schouders, want normaal pak ik 10-15kg meer met neckpress.
Ps. mijn eerste setje 120 was 5 reps!:D

ah pardon! 5 x mijn PR :eek:, maar pas maar op ;)
 
Back
Naar boven