MuscleMeat

Powerblades trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie gewichten hoor.

Wat ik begrijp, vind je Seated MP zwaarder dan staand?
Goeie bench verder, niet normaal :)
 
Toch mooie training gemaakt! Supersetjes zijn altijd heerlijk voor de POMP
 
Nice BB-training kerel! hehe, pump up those guns!! :D
 
kijk die narrow grip bench die is super.grts
 
verandering van spijs doet eten :D

ben benieuwd wat de komende training je (en ons via het board) gaan brengen. Vanaf nu weer snoeihard knallen!
 
Lekkah Pompuh!:D Goed bezig PB. Flink zware Presses. Heeuuulijk!
 
builderB zei:
verandering van spijs doet eten :D

ben benieuwd wat de komende training je (en ons via het board) gaan brengen. Vanaf nu weer snoeihard knallen!

Just good things!!!!

Do 12-01-06

DL:

opwarmen
8x70
5x110
3x130
1x150
1x160 (pr)
0x165 (f)
1x165 (huh, deze vloog van de grond af zonder enige moeite :D , wat was nu het verschil ??? .
Denk dat het de hogere positie van mijn ass en meer agressie en explosiviteit was.
En met perfect rechte rug.
Voorspelt wel goeds voor mijn DL komende tijd. )

Seated calf press:
3x12x45

calf extension:
3x15x155

Barbell shrugs:
10x140 (overhandse grip)
3x8x180 (mixed grip, derde setje straps)

Korte training, maar erg tevreden gevoel.
 
Lekker PB! Nog even en je kunt dus je PR gaan verbreken! Feli met je PR en die shrugs zien er lekker uit!:cool:
 
Ik moet aan mijn DL gaan werken zie ik? :D


Nice bro! En inderdaad kort, maar hevig!
 
goeie bench!!

en die deadlift zal ook wel snel omhoog gaan zodra je de juiste techniek hebt gevonden!!
 
mixed grip voor shrugs zie ik staan. ik vind dat echt k*t aanvoelen merk jij geen verschil?? training was kort maar krachtig.grts
 
Mooi dat je nu met de juiste techniek de 165 van de grond krijgt, maar je DL moet wel hoger! :P
 
ben je met een hogere positie van je ass sterker dan?
 
chunky zei:
ben je met een hogere positie van je ass sterker dan?

Dat heb ik dus zelf ook. Met een hogere ass positie ben ik sterker, omdat ik dan meer op mn onderrug pak, die blijkbaar een stuk meer kan hebben.

Ook zal het feit dat ik altijd deadlift na squat mede meewegen, omdat ik dan al kracht uit mn benen verloren heb.

@Powerblade: Toch moet je proberen je ass laag te houden, anders ga je al snel met je schouders over de stang leunen, waardoor je dus geen juiste DL-techniek toepast.
 
Ik had juist het gevoel dat het bij de tweede poging helemaal goed zat.
Bij de eerste zat ik met mijn bovenbenen op parallel en kreeg ik hem net ff van de grond maar kreeg geen snelheid waardoor ik de poging staakte.
Bij de 2e zat ik 15° boven parallel zoiets, en omdat de beweging duidelijk langs mijn benen en de baan schuin naar achteren ging, vloog het gewicht echt easy van de grond af, ik zat dan ook niet met mijn schouders voor de stang, hooguit erboven in de beginstand.
Ik heb ook helemaal niks aan mijn rug gemerkt, zelfs geen spierpijn nu.
Dus bij de 2e poging had ik naar mijn gevoel duidelijk de groove te pakken en had ik het gevoel er nog 10 a 15kg op te kunnen gooien.
Maar dat bewaren we voor over enkele weken.
 
we zullen zien of je idd over een paar weken de 170~180 weet te pakken!


suc6!:D
 
Mooi gedaan PB!
Gewoon die stang langs je benen naar 'achteren' trekken ja. Zo kun je je techniek haast niet vernken.
 
ja ik dacht al, je moet je ass niet zo hoog houden!
Met een makkie gewicht doe ik het wel eens omdat je dan lekker die onderrug voelt, mare voor maxen zeker niet. gr
 
feli met je pr!!! goed pr!!
 
Back
Naar boven