Fitness Seller

Powerblades trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chunky zei:
mag je hoofd bij zo'n penlay row niet loskomen?

zeer nette training imo!

Ik steun niet met mijn hoofd ergens op, maar je kunt dit doen om te controleren of je niet met je bovenlichaam omhoog komt.
Je moet in feite onder een hoek van 90° voorover blijven staan en alleen met je armen de stang naar je buik trekken.
 
rows moeten beter. fotos bekeken en het gaat goed!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
12jaar geleden; 85kg@10% bij 184cm (ik was toen nog iets langer)
 
:roflol: wat een gek joh hij krimpt in de lengte en in de breedte groeit hij. Niet meer trainen man zo wordt je nog een dwerg.
 
Idd flink droog! Qua massa heb je toch behoorlijk vordering gemaakt! hehe.. goed bezig! :)

Bergklimmen is trouwens supervet! Waar was dat ergens?
 
Laatst bewerkt:
Foto doet het hier gewoon!
 
Hey :D HAAR!!
Pff, wat was je daar skinny zeg, mooi vooruit gegaan :thumb:
 
Leophyte zei:
Hey :D HAAR!!
Pff, wat was je daar skinny zeg, mooi vooruit gegaan :thumb:

Zo skinny vind ik hem toch niet voor een ongetraind persoon hoor ???
 
idd 85kg at 10% bij 184 is zo gek nog niet voor iemand die niet traint om te groeien
 
MonsterStrength zei:
Zo skinny vind ik hem toch niet voor een ongetraind persoon hoor ???
Zo bedoel ik het ook niet ;)
Ik bedoel: avatar <--> foto
 
haar! haha super om het verschil te zien:D
 
ja geinig maar idd. en zo skinny was je daar zeker nietbehoorlijk afgetrained (niet letterlijk waarschijnlijk ) mag je zelfs wel zeggen voor een ouwe lul:p
 
Ik zie de foto nu ook. Als ik onder je had gezeten had ik in je kont gebeten PB .
 
Aaaah! door eduardje in mijn billen gebeten worden, wat geil man!
Wat je op die laatste foto ziet was gewoon mijn natuurlijke bouw, alleen was ik wel pezig door dat klimmen.
Dit was ten zuiden van Parijs, het Foret de Fontainebleau, het grootste boulder gebied van Europa.
Boulderen (boulder is rotsblok in het engels) is een tak van de klimsport waarbij je extreem moeilijke klimproblemen die ten hoogste 4-5m hoog/lang zijn moet overwinnen, zekeren is daarbij niet nodig.
Gewoon een spotter achter je die je opvangt bij je afsprong (ik plukte mijn maten letterlijk uit de lucht)
In dat gebied waren routes van blok naar blok, er stonden nummers op de rotsen en je had een routegidsje bij je.
De routes waren ook naar moeilijkheidsgraden ingedeeld.
Een route besloeg tussen de 25 en de 40 problemen, daar was je een dag mee zoet.
Was altijd erg leuk, we gingen met hemelvaart, 3 dagen klimmen, wild kamperen in de bossen (was daar toen nog toegestaan) ,s'avonds barbeceuen op de rotsen en zuipen en na 3 dagen letterlijk geen vel meer op je vingertoppen.
 
Wow!! supervet gozer, dat boulderen! Ook wel een kick om steeds verschillende rotswanden van een paar meter hoog te beklimmen. Heb zelf ook wat geklommen (al was het op ene klimmuur), maar weet hoe leuk het is en dat je er best een kick van kan krijgen! :D

Je hebt van jezelf wel een brede bouw, dat zie je aan de breedte van je schouders en rug op die foto!
 
dik leip gek!

nette rug ;) deed prima waar ie voor bedoeld was!!

(@ monsterstrength: ongetraind???? :D Dat je niet met zware stukken ijzer smijt wil niet zeggen dat je niet traint he :D)
 
25-01-06

Weer een training, rustig aan verder opbouwen na de ziekte.

Squat;
10x60
3x6x100

DL:
8x90
3x6x120

Bench: even meedoen met een paar anderen.
10x60
10x80
10x115 (pr :D )

Close grip bench:
3x8x100

Seated calf raise:
3x10x50

Calf raise:
3x12x155

Bent over lateral raises.
4x12x16

Squat wat minder zwaar als normaal omdat ik nog steeds erg gauw duizelig wordt, dit is wel wat minder aan het worden (antibioticakuur bijna af)
DL ging lekker en met veel speed, spoedig gaan verzwaren.
Bench suckte maandag nog, maar ging nu gewoon supergoed, ram,ram,ram de herhalingen eruit.
 
Bench: even meedoen met een paar anderen.
10x60
10x80
10x115 (pr )

nice!
gewoon een omeunige bench!
 
Back
Naar boven