AndroidHealthClinic

powerbuild schema

Bezoekers in dit topic

dutchdunkin

Cool Novice
Lid geworden
13 jun 2018
Berichten
32
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Ha krachtpatsers,

Ik train nu al zo'n 2 jaar volgens de ''powerbuild'' methode wat mij op dit moment tot de volgende stats heeft gebracht;

alg. info:
20 jaar
180 cm
82 kg

all-time pr's
170 kg squat
120 kg benchpress (tap en go) / 115 kg (paused)
225 kg deadlift (conventional)

nu zijn deze stats niet heel verkeerd imo, maar ik ben op zoek naar een iets gestructureerdere manier van trainen. afgelopen jaren bestond mijn training vooral uit een Peak program (Kizen) waarna ik deloaden en vervolgens wat hoger in reps ging trainen (3-5 op krachtdag) en (6-10 op volumedag). nu ben ik de laatste tijd op zoek naar iets anders om te proberen, en kom ik al snel uit om te werken met rpe's en topsets en backoffsets, alleen heb ik hier niet zoveel verstand van.
uiteraard weet ik wat een rpe 8 betekend etc. alleen wanneer zet je welke in en hoe bouw je dit op?
graag hoop ik van de wat meer ervaren wat tips te krijgen of een duwtje de goede richting in te krijgen.

LET OP:
ik wil niet full- powerlift mode trainen omdat dit niet mijn goal is, wel ben ik voorstander van veel aandacht aan de mainlifts en hier omheen wat meer bodybuild gericht te trainen.
ik train 6x per week +/- 1 uur en een kwartier waarbij ik dus 2x squat, 2x bankdruk en 1x deadlift. dit zou graag zo houden..

TIPS??
 
Back
Naar boven