XXL Nutrition

Powerbuilding kuurlog

Bezoekers in dit topic

daann01

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2015
Berichten
1.627
Waardering
1.515
Lengte
1m73
Massa
88kg
Vetpercentage
4%
I'm back!!!

Sommigen van jullie kennen me vast nog wel!
Ik ben voor een lange periode afwezig geweest. Door privé omstandigheden heb ik een flinke tijd minder in mn vel gezeten, mentaal was dit een vrij zware periode voor me. Stoppen met kuren was dan ook een verstandige keuze.

In de laatste maanden ben ik me gaan focussen op kracht. Afgelopen jaar heb ik een aantal maal getwijfeld om weer te starten, telkens uitgesteld.

Maar nu dan toch!

Huidige stats:
Leeftijd:23
Lengte: 174cm
Gewicht: 104kg

Bench:180
Squat:260x2 (geen 1rm atm)
Deadlift:280

Kuur:
1-4 sustanon 125mg eod
1-4 tren-a 75mg eod
1-4 anadrol 50mg ed
1-4 proviron 50mg ed

wat ik na 4weken doe is volledig afhankelijk van mijn vooruitgang, ben niet gewend te kuren met vooral krachttoename als doel dus wil graag aftasten met doseringen.

Powerliftwedstrijden staan eventueel op de planning, dat zou dan in een -100kg klasse zijn.
 
-
 
Laatst bewerkt:
In :)
 
Heb lang getwijfeld hoe ik mijn dieet op moet stellen, op deze manier trainen en eten is allemaal nieuw voor me en is dan ook nog aftasten. Ik verwacht dan ook dat ik niet lang zal wachten met het nemen van coaching.

dieet:

ontbijt:

Havermout 85gr
Ananas op siroop 125gr
Blauwe bessen 50gr
Whey 50gr
Pindakaas 20gr

maaltijd 1
Kipfilet 150gr
Rijst 85gr
Broccoli 100gr
Kokosvet 5gr

maaltijd 2
Kipfilet 150gr
Rijst 85gr
Broccoli 100gr
Kokosvet 5gr

maaltijd 3
Kipfilet 150gr
Rijst 85gr
Broccoli 100gr
Kokosvet 5gr

maaltijd 4
kipfilet 150gr
Rijst 85gr
Broccoli 100gr
Kokosvet 5gr

maaltijd 5
Ei 5st
Kokosvet 5gr

supps:
Multi vitamine
Vitamine c
Vitaminde d
Magnesium
Bcaa
Creatine
Psycho pre workout (nooit een mega prewo fan geweest, maar deze....)

Lekker simpel, niet al te ingewikkeld. Ken mijn lichaam inmiddels al wel een beetje en weet dat ik het het beste simpel kan houden. Mijn vertering is net een ongesteld wijf, altijd wel iets te zeuren!

Mijn doel is om minder dan 100kg te wegen en daarbij zo sterk mogelijk te worden. Ik moet wel toegeven dat ik er stiekem wel over denk om eventueel ook nog eens op het podium te stappen, maar nog geen specifieke plannen.
 
Powerliftwedstrijden staan eventueel op de planning, dat zou dan in een -100kg klasse zijn.

-105 wordt het dan Daan! Daar onder zit de -93. Wil je gewoon in sleeves gaan liften?Je squat nu vaak in wraps toch?
 
-105 wordt het dan Daan! Daar onder zit de -93. Wil je gewoon in sleeves gaan liften?Je squat nu vaak in wraps toch?
Ik ben niet van plan in nederland wedstrijden te doen, vandaar de -100. Ik denk in sleeves, heb op het moment mn wraps erg los zitten om zo sleeves na te bootsen. Moet nog een paar kopen
 
In! Sport je bij sport arena in Eindhoven?
 
Ik ben niet van plan in nederland wedstrijden te doen, vandaar de -100. Ik denk in sleeves, heb op het moment mn wraps erg los zitten om zo sleeves na te bootsen. Moet nog een paar kopen

ah oké! Vanwege de dopingtesten hier? Of de makkelijke technische eisen bij andere bonden?
 
Heb lang getwijfeld hoe ik mijn dieet op moet stellen, op deze manier trainen en eten is allemaal nieuw voor me en is dan ook nog aftasten. Ik verwacht dan ook dat ik niet lang zal wachten met het nemen van coaching.

dieet:

ontbijt:

Havermout 85gr
Ananas op siroop 125gr
Blauwe bessen 50gr
Whey 50gr
Pindakaas 20gr

maaltijd 1
Kipfilet 150gr
Rijst 85gr
Broccoli 100gr
Kokosvet 5gr

maaltijd 2
Kipfilet 150gr
Rijst 85gr
Broccoli 100gr
Kokosvet 5gr

maaltijd 3
Kipfilet 150gr
Rijst 85gr
Broccoli 100gr
Kokosvet 5gr

maaltijd 4
kipfilet 150gr
Rijst 85gr
Broccoli 100gr
Kokosvet 5gr

maaltijd 5
Ei 5st
Kokosvet 5gr

supps:
Multi vitamine
Vitamine c
Vitaminde d
Magnesium
Bcaa
Creatine
Psycho pre workout (nooit een mega prewo fan geweest, maar deze....)

Lekker simpel, niet al te ingewikkeld. Ken mijn lichaam inmiddels al wel een beetje en weet dat ik het het beste simpel kan houden. Mijn vertering is net een ongesteld wijf, altijd wel iets te zeuren!

Mijn doel is om minder dan 100kg te wegen en daarbij zo sterk mogelijk te worden. Ik moet wel toegeven dat ik er stiekem wel over denk om eventueel ook nog eens op het podium te stappen, maar nog geen specifieke plannen.
Dieet is kwa basis niet erg anders dan de mijne.
 
ah oké! Vanwege de dopingtesten hier? Of de makkelijke technische eisen bij andere bonden?
Dopingtesten. Vind dat het in nederland allemaal maar kut geregeld is. Ken er een paar die op flinke doseringen AAS elk jaar wedstrijden draaien... Weet niet of het waar is, maar heb zo het gevoel dat het testen niet echt 'steekproefgewijs' gebeurd....

Heb er wel aan gedacht om zonder AAS in nederland wedstrijden te doen.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niet op de hoogte ben van de technische eisen
 
Laatst bewerkt:
daann01 Is je profiel foto daar wel genomen? Herken er toch wel sport arena in.
 
daann01 Af en toe op bezoek daar, heerlijke old school gym met wandelende monsters daar. Waar train je nu?
 
Welkom terug & succes!
 
Back
Naar boven