MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 dec 2012
Berichten
3.673
Waardering
225
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Ik heb vanaf 2006 aan bodybuilden gedaan en ben begin dit jaar geswitcht naar powerliften. Mijn doel is voornamelijk om sterker te worden, maar wat massa erbij is ook welkom en vooral de schouders mogen voller (vandaar het peg mgf + igf1 lr3 protocol dat ik van Sprutte heb)

Ik woog vanmorgen 124 kilo en schat mijn vetpercentage iets van 15%
(ben trouwens 2 meter lang)

Raw stats:
215 squat
150 bench
300 deadlift
(665 total)

De kuur die ik vandaag start:
week 1-5 test e 1500mg per week
week 1-5 tren ace 100mg om de dag
week 1-2 oxy 100mg per dag
week 3-5 oxy 200mg per dag
week 1-5 slin 10iu bij het ontbijt
week 1-4 peg mfg 250mcg subQ de dag voor ik igf zet
week 1-4 igf1 lr3 50mcg gesplit IM meestal in schouders en kuiten soms
week 1-5 hgh 4iu per dag voor het slapen gaan

Vervolg:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...toflesje-meer-325622/index10.html#post7414367
 
Laatst bewerkt:
jezus man ben je echt zo ****ing groot? haha ik volg + abbo hoe ziet je nakuur eruit?
 
Welcome back dude :-)
 
Laatst bewerkt:
jezus man ben je echt zo ****ing groot? haha ik volg + abbo hoe ziet je nakuur eruit?

Valt mee. Ik ben erg lang dus die kilo's worden aardig verspreid :P
 
en dan nog 12% hahaha is er foto mogelijk ?:P just curios! ben trouwens echt benieuwd na de nakuur man :P of wil je niet na kuren (just joking)
 
Vond nog een fotootje die ik een paar weken terug had gemaakt. Is trouwens koud genomen.

mm-koud.jpg
 
wow nice man! really nice ben zeker benieuwd naar progressie. en met die TRT (ben hier niet echtthuis in) hoelang ga je dit doen dan?
 
Pffff nog meer massa hahaha! Goed bezig pik!
Lang en buff is een lange weg.
 
Woow met zo,n lengte "beest" veel succes
 
is je vriendin al zwanger?:D
 
Ja bro hoe zit het met dat hcg/hmg project. Ben ik benieuwd naar :D
Voor de rest goed bezig man.
 
is je vriendin al zwanger?:D

LOL nee en we stellen het nog even uit omdat ze aangenomen is op een nieuwe werkplek vanaf 15 februari. Is niet handig als ze dan net zwanger is.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 21:11 ----------

Ik had op het einde van de training mijn schouders echt afgebeuld en daarna die igf1 lr3 erin gezet. Mijn hele schouders begonnen pijn te doen!
Ik heb vroeger weleens vaker igf geprobeerd maar merkte daar totaal niks van, maar bij deze leek het wel alsof ik er kramp in kreeg oid
 
Ik volg deze sterke jongen graag. :D
 
Ik merk nu al dat het gewicht waar ik explosieve reps op squat veel lichter aanvoelt,
maar ben wel de hele dag moeeeee als de tering niet normaal
 
Moeheid komt door de androgenen. Hopelijk kunnen de peptiden uitkomst bieden als je straks ook een verminderde eetlust hebt. Ik moet wel zeggen dat de effecten snel zijn komen opdagen. Volgens mij gebruik je HG oxy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven