Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 reps high rep op benen?? 20+ reps zijn high reps ;-)

Idd. 10 rep is normaal.
Moet er niet aan denken nu 20 reps te doen, ik had het zo benauwd dat ik mijn best moest doen om niet een paniekaanval te krijgen :P
 
Net ff gebankt met kettingen waarbij mijn max 140 kilo + 16 kilo kettingen is.
Ik deed 145 kilo erop en drukte hem gvd net niet uit. Ik bleef op mijn dooie punt hangen, leek wel een eeuwigheid te duren, ik kwam net weer een paar cm verder en toen ging ie weer terug naar beneden :(

Volgende week ff kijken of ik dan wel 5 kilo op mijn normale bench erbij kan plakken.

Tot nu toe nog steeds bewezen dat AAS en zelfs oxy niet veel voor kracht doen bij mij
Sprutte zei al dat dat een teken was dat ik weer moet gaan bodybuilden....tja...wie weet, ik wil nu nog opgeven in ieder geval
 
meer spinazie eten :D
 
10 reps high rep op benen?? 20+ reps zijn high reps ;-)

Ja dat zijn higer reps, doe normaal 5jes erop soms als ik gek doe 8, dus 10 is voor mij high reps;)
 
Net ff gebankt met kettingen waarbij mijn max 140 kilo + 16 kilo kettingen is.
Ik deed 145 kilo erop en drukte hem gvd net niet uit. Ik bleef op mijn dooie punt hangen, leek wel een eeuwigheid te duren, ik kwam net weer een paar cm verder en toen ging ie weer terug naar beneden :(

Volgende week ff kijken of ik dan wel 5 kilo op mijn normale bench erbij kan plakken.

Tot nu toe nog steeds bewezen dat AAS en zelfs oxy niet veel voor kracht doen bij mij
Sprutte zei al dat dat een teken was dat ik weer moet gaan bodybuilden....tja...wie weet, ik wil nu nog opgeven in ieder geval

Sprutte heeft altijd gelijk bro:D
 
Beter zie je er gewoon uit alsof je die gewichten pakt bro:p
 
Waarschijnlijk wel maar ik wil echt graag die 200 kilo bench, 300 kilo squat en 350 kilo deadlift :)
Raw stats:

Squat 220
Bench 150
Dead 300
Totaal 670

Er is nog een lange weg te gaan ouwe, raar dat mijn andere posts in dit topic verwijdert zijn.

Voor mij was de 200KG Bench ook magisch toen ik 117kg woog, maar het heeft niet veel gescheeld.
Als ik ervaren was met suite te trainen had ik het al gehaald, met suite blijkt dat je 40/50kg meer kan drukken.
 
heb me een paar jaar geleden is voorbereid op een bankdruk wedstrijd en moest toen van de sportschoolhouder steeds 6 sets van 1 rep doen met maximaal gewicht, en dat was alles voor borst die dag en dat 2x per week. heb nog nooit zo'n spierpijn gehad,hier werd ik echt heel sterk van na een paar weken, echt een kracht bouwer.
 
Misschien moet je eens het Sheiko programma volgen. Je lees wel eens dat mensen gainen op dit schema als ze op een plateau zitten. Het is wel een echt powerliftingprogramma.
 

Bijlagen

  • BorisSheiko4week.xls
    60 KB · Weergaven: 106
  • Sheiko5week.xls
    44 KB · Weergaven: 95
Er is nog een lange weg te gaan ouwe, raar dat mijn andere posts in dit topic verwijdert zijn.

Voor mij was de 200KG Bench ook magisch toen ik 117kg woog, maar het heeft niet veel gescheeld.
Als ik ervaren was met suite te trainen had ik het al gehaald, met suite blijkt dat je 40/50kg meer kan drukken.

Ja sommigen drukken na een tijdje oefenen zo 40 kilo meer met benchshirt, maar ik wil echt die stats raw behalen en daarna(ast) eventueel met gear liften.

heb me een paar jaar geleden is voorbereid op een bankdruk wedstrijd en moest toen van de sportschoolhouder steeds 6 sets van 1 rep doen met maximaal gewicht, en dat was alles voor borst die dag en dat 2x per week. heb nog nooit zo'n spierpijn gehad,hier werd ik echt heel sterk van na een paar weken, echt een kracht bouwer.

Het lijkt een beetje op wat ik doe. Ik doe 3 a 4 sets van 1 rep beginnend met 90% van mijn 1RM en laatste set 100% of meer van mijn 1RM (uiteraard als ik meer doe is het een nieuwe 1RM).
Ik ga alleen niet twee keer per week maxen op bench aangezien ik ook elke week max op squat/deadlift dus dat wordt teveel.
En ik doe wel elke week een variatie van de benchpress (normaal, closegrip, chains, bands, etc etc) aangezien je anders na 3 weken je CNS gaat overbelasten en je terug valt in kracht.

Misschien moet je eens het Sheiko programma volgen. Je lees wel eens dat mensen gainen op dit schema als ze op een plateau zitten. Het is wel een echt powerliftingprogramma.
Het schema bevalt veel sets met erg laag percentage van 1RM, dat werkt sowieso al niet goed voor kracht voor mij.
 
De kracht lijkt eindelijk te komen! Voor de squat althans. Hopelijk zet ik nog een mooie PR op een benchpress binnenkort.

Squat + 36 kilo chains totaal:
1x180
1x200
1x210 PR
1x215 PR

Ik had het idee dat 220 ook nog wel gelukt zou zijn, maar vond het wel mooi zo een 15 kilo PR in 6 weken tijd
Als het geen variatie was maar de normale squat had ik doorgegaan tot een fail uiteraard.
 
Ik had mijn kcal een weekje terug naar 6000 kcal verhoogd en weeg nu weer 128
Ik denk dat 5500 gewoon net wat te weinig was voor me
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
6000 kcal.... wtf eet je danniet? :P
 
Daar ben ik ook wel curieus naar ja! Ik moet dagelijks mijn best doen voor 4000 kcal
 
ja maar goed hij is ook wel 2 meter en weegt 130 kg met 12% vet dus ik denk dat zijn verbruik ook stukje hoger ligt.....
 
Als je animal bent, dan moet je ook eten als een animal.
Ben ik blij dat ik maar 1m80 ben :D

Blijven gaan bro, die kracht is aan het komen!
 
Je knalt als een malle maatski
 
6000 kcal.... wtf eet je danniet? :P

Daar ben ik ook wel curieus naar ja! Ik moet dagelijks mijn best doen voor 4000 kcal

maaltijd 1: 240 gram havermout + 80 gram egg protein
maaltijd 2: 300 gram kip + 150 gram rijst + 200 gram groente + 2 eieren
maaltijd 3: 240 gram havermout + 80 gram egg protein
maaltijd 4: 300 gram biefstuk + 150 gram rijst + 200 gram groente + 2 eieren
maaltijd 5: 240 gram havermout + 80 gram egg protein
maaltijd 6: 500 gram magere kwark + 40 gram walnoten


Als je animal bent, dan moet je ook eten als een animal.
Ben ik blij dat ik maar 1m80 ben :D

Blijven gaan bro, die kracht is aan het komen!

Yep, hopelijk nog een dikke PR op een benchpress variatie of liever benchpress zelf.


Je knalt als een malle maatski
yeah buddy!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven