Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik weet het man, maar kokos"olie" is echt heel duur op de lange termijn en walnootolie zit teveel smaak aan.
Weet je trouwens zeker dat de boel 160 graden wordt?

Klopt, zoals Rob zegt kan je het beste wokolie kopen, die kost maar net iets duurder dan oilijfolie en is geschikt voor hogere temperaturen. In wokolie is een vaak mix van pindaolie, zonnebloemolie etc. Die van Conimex heeft een heel lekker aroma voor wokgerechten, maar je hebt ook geurarme.

Ja als je een biefstuk bakt ga je al snel over de 200 graden, frituren doe je op 180 graden dus ga maar na. Bij 210 graden gaat frituurolie walmen, dus dan is die al aan het 'verbranden', bij olijfolie is dat nog eerder.
 
Neem gewoon pinda of wok olie ;) Die gaat warmer dan 160 en heeft ongeveer dezelfde verhoudingen.
Imo is olijf olie enkel geschikt om onder de salade ofzo te doen

Ik neem de conimex wokolie vaak ja. Die is wel geschikt?

edit: ik lees nu bob k zn antwoord :)
Ik zal voortaan dan alleen nog met wokolie bakken aangezien ik vooral wok
 
Week 7 van mijn kuur zet ik alleen nog ff 1500mg test e en ga ik een week lang in Egypte vertoeven.
Als ik terug kom ga ik 4 weken bridgen en lichtelijk cutten en primen.

Ik heb nu namelijk al een aantal keer een bulk gedaan zonder daarvoor te cutten en merk dat ik toch een stukje minder massa pak dan normaal.

Ik ga dit tijdens de bridge pakken:
week 1-4 test e 250mg per week
week 1-4 mast prop 100mg om de dag
week 1-4 hgh 4iu per dag voor het slapen

Ik ga dan terug naar ongeveer 4500 kcal en zal ik in week 4 géén koolhydraten eten (hoog vet dus) en in plaats van powerlift trainingen veel setjes en reps pakken (niet tot failure!) om glycogeen op te maken en mijn zenuwstelsel wat te ontzien.
Daarna ga ik weer bulken :)
 
Ziet er goed uit bro. Eventueel kun je gewoon zelfs 200mg mast E nemen. Lekker makkelijk!

Dat primen zal je zeker goed doen!
 
Ziet er goed uit bro. Eventueel kun je gewoon zelfs 200mg mast E nemen. Lekker makkelijk!

Dat primen zal je zeker goed doen!

Heeft een te lange ester. Ik wil dat ie direct anti catabool werkt aangezien ik maar 4 weken cut
 
heb je al eens slin gebruikt tijdens bulk?
 
Hier een lekker Posterhouse steak:

stock-photo-a-mouth-watering-porterhouse-steak-with-fresh-vegetables-and-pasta-2978479.jpg
 
Lekker PR op mijn benchpress :)

1x120
1x130
1x140
1x155 PR

Had wel meer verwacht met oxy aangezien de 155 er al wel aan zat te komen zonder.
Ik wordt gewoon niet echt veel sterker van AAS en ik verlies na een kuur ook nooit kracht dus dat scheelt.
 
Het gaat goed kerel, benieuwd wat er nog uit zal komen :D
 
Het gaat goed kerel, benieuwd wat er nog uit zal komen :D

Tja nog 1 weekje en dan ga ik ff naar egypte en als ik terug ben bridge (lichtelijke cut/prime).
Ik ga zondag nog deadliften en van de week nog squaten dus hopelijk pak ik daar nog wat op.
 
Ben je tijdens deze kuur nog in vetpercentage toegenomen? Was ik wel benieuwd naar gezien je hoge kcal's + slin. En heb je verder nog veel positieve effecten gemerkt van de IGF-1? Het geld waard of niet?
 
Ben je tijdens deze kuur nog in vetpercentage toegenomen? Was ik wel benieuwd naar gezien je hoge kcal's + slin. En heb je verder nog veel positieve effecten gemerkt van de IGF-1? Het geld waard of niet?

Ik zie niet dat mijn vet is toegenomen dus zal wel meevallen. Mijn schouders zijn vrij vol en rond geworden dus ik heb wel het idee dat igf1 zijn werk gedaan heeft.
 
Wat is primen man? Heb ik nog nooit van gehoord. Lekker weekje egyte btw! ;)
 
Wat is primen man? Heb ik nog nooit van gehoord. Lekker weekje egyte btw! ;)

Je lichaam weer gevoelig maken voor carbs basicly. Doe je eigenlijk al door carbs te verlagen maar de laatste week wil ik helemaal geen carbs eten en 4 x fullbody trainen. Die fullbody train ik dan niet dat ik kapot ben aangezien ik het ook als een deload wil gebruiken, maar ik pak licht gewicht en doe veel reps maar niet tot failure. Met als doel het glycogeen in de spieren "op maken"
 
Intressant om volgende cycle IGF-1 toe te voegen.. Ik kan wel wat hulp gebruiken bij o.a mijn schouders!
Kan IGF-1 ook SQ gezet worden of alleen maar IM? Ik mag vanavond cheaten, lekker vol proppen met cheat meals.. Leuke prikkelingen voor mijn lichaam! Have fun op reis by the way
 
Je lichaam weer gevoelig maken voor carbs basicly. Doe je eigenlijk al door carbs te verlagen maar de laatste week wil ik helemaal geen carbs eten en 4 x fullbody trainen. Die fullbody train ik dan niet dat ik kapot ben aangezien ik het ook als een deload wil gebruiken, maar ik pak licht gewicht en doe veel reps maar niet tot failure. Met als doel het glycogeen in de spieren "op maken"

ah zo, klinkt interresant man! succes! :D
 
Ik moet echt wat aan mijn conditie gaan doen zodra ik geen tren en oxy meer neem. Na 4 setjes fullsquaten in de 10-12 reprange ben ik al echt aan het einde van mijn latijn :S

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 14:06 ----------

Intressant om volgende cycle IGF-1 toe te voegen.. Ik kan wel wat hulp gebruiken bij o.a mijn schouders!
Kan IGF-1 ook SQ gezet worden of alleen maar IM? Ik mag vanavond cheaten, lekker vol proppen met cheat meals.. Leuke prikkelingen voor mijn lichaam! Have fun op reis by the way

Thanks bro.

Ik zou igf1 alleen IM zetten in de spier die je zojuist getraind hebt. De peg mgf zorgt ervoor dat igf1 genoeg stamcellen voor handen heeft en deze niet deplete. Die zou ik er dus ook bij nemen.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 14:07 ----------

ah zo, klinkt interresant man! succes! :D

thanks ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven