Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat we de dag nog gaan zien dat Testo 290 gaat squatten op een bw van 160. :D
 
Foto van hem over 2 jaar:

belgian.blue.jpg
 
Haha, goeie kans als hij wat legit follistatin op de kop kan tikken. :)
 
Ik denk dat we de dag nog gaan zien dat Testo 290 gaat squatten op een bw van 160. :D

Is wel wat weinig voor 160 kilo. Ik hoop eind volgend jaar 300 kilo te squaten op 140 kilo bw ofzo
 
en als je nu eenmaal moet gaan stoppen met kuren?
 
Lekker bezig man.
Wanneer ga je eens cutten naar 6%?
Dan ga je pas echt schrikken;)
 
Streeffysiek, leuk log ook. Tof dat iemand nog langer dan ik zo buff kan ogen. Er is nog hoop :)
 
Het mooie aan deze log is dat alles gewoon in orde is. We hebben iemand die traint als een beest, eet als een paard, niet te zuinig doseert en de tijd neemt om te updaten en vragen te beantwoorden. 1000x liever zo'n log dan de gebruikelijke winstrol only kuurtjes met snackbardieet @ 69 kg BW topics.
 
Thanks beiden :)
 
Mooi logje beetje bizar dat je 3 jaar on bent man!
 
tja kijk eens voor de grap op amerikaanse fora, daar is iedereen constant on dmv blast/cruise.


Als je pro bent tot daar aan toe toch niet als je geen wedstrijden doet.
 
Als je pro bent tot daar aan toe toch niet als je geen wedstrijden doet.

Er heerst daar sowieso een andere cultuur met betrekking tot het krijgen van beurzen voor de vervolgopleidingen. Als je uitblinkt in sport zijn er allerlei partijen die je hele studie voor je betalen en in Amerika kan dat het verschil maken in succes. Het is dan ook niet gek dat ze daar met 16 jaar volop aan de gear zitten.
 
Snap ook nie wrm mensen zeggen wrm iemand zo lang kuurt hij heeft toch geen wedstrijdplannen. Sommige willen gewoon huge zijn (viktor richards) bijvoorbeeld en met wedstrijden verdien je amper wat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven