MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laser ook ff dat hoofd weg dan:p

Hahaha klootzak! Bij jou hebben ze iig al je haar er al af gelaserd!


Eerst was hij zo hoog als een deur...

... Nu is hoe zo breed als een deur :D

Ja pas er maar net door he :P
Nee valt mee bij normale deuren, maar als ik mijn winterjas aan heb kom ik bijna niet door die deurtjes in de trein. Dus niet die grote deur waar je in stapt, maar de schuifdeuren tussen de wagons.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 13:53 ----------

Weg laseren? Slap hoor slappe...:D

Brute rug heb je daar bro!

Ja hij hangt er de laatste tijd wat slapjes bij nadat ik die bridge met masteron heb gedaan!
Hopelijk functioneert ie weer beter wanneer ik over een maandje aan de tren ga
 
Goede rug, en wees blij dat je nog van wagon naar wagon kunt, was bij mij na 1 jaar al niet meer te doen
 
Goede rug, en wees blij dat je nog van wagon naar wagon kunt, was bij mij na 1 jaar al niet meer te doen

Door die enorme gyno bedoel je?
 
Vandaag tot weer borst + triceps gepakt en morgen rug + schouders.
Morgen ook weer ff langs de fysio en heb mijn quads de afgelopen dagen flink getretcht, dus hopelijk kan ik woensdag weer benen trainen.
Anders doe ik gewoon veel hamstring oefeningen en doe ik squat boven paralel.
 
Mijn maag voelt echt zoveel beter sinds een paar dagen. Het duurde toch nog wel ff 3 dagen voordat de maag irritatie van dianabol over was.
Woog zojuist 129 kilo maar hou nu minder vocht vast vanwege stoppen met dbol
 
Hoe is eigenlijk je algemene gevoel van gezondheid? Voel je je fit en gezond ondanks toch behoorlijk wat middelen?
 
Hou eens op met elke dag wegen, je lijkt wel een vrouw:p
Haha
J/k
 
Hoe is eigenlijk je algemene gevoel van gezondheid? Voel je je fit en gezond ondanks toch behoorlijk wat middelen?
Mja redelijk. Ik moet iig wel wat aan mijn conditie gaan doen want die is niet echt goed.

Hou eens op met elke dag wegen, je lijkt wel een vrouw:p
Haha
J/k

Lol
 
Mja redelijk. Ik moet iig wel wat aan mijn conditie gaan doen want die is niet echt goed.

Tja dat is ook niet zo raar op 130 kg :D maar thanks voor je antwoord, dat vraag ik me namelijk altijd af als ik pro's zie.
 
Tja dat is ook niet zo raar op 130 kg :D maar thanks voor je antwoord, dat vraag ik me namelijk altijd af als ik pro's zie.

Ja tis idd het gewicht dat je meezeult maar ook het vocht tijdens een kuur.
Die gasten hebben dat natuurlijk nog veel erger
 
Je doet nooit cardio?

Luie donder:p
 
Je doet nooit cardio?

Luie donder:p

Ja erg he, maar ik train vooral thuis dus zou niet weten wat ik aan cardio kan doen.
Toen ik nog een hometrainer had deed ik tijdens cutten zelfs elke ochtend 30 minuten voor het ontbijt, maar die is helaas onder mijn gewicht bezweken.

Mijn knie gaat trouwens goed. Net speed squats gedaan met 120 kilo + light bands en daarna gewoon gesquat met setjes van 140 kilo op reps.
Echt bizar dat ik na 3 setjes dan al echt ademhaal als een locomotief...mss die conditie :P
 
Ja erg he, maar ik train vooral thuis dus zou niet weten wat ik aan cardio kan doen.
Toen ik nog een hometrainer had deed ik tijdens cutten zelfs elke ochtend 30 minuten voor het ontbijt, maar die is helaas onder mijn gewicht bezweken.

Mijn knie gaat trouwens goed. Net speed squats gedaan met 120 kilo + light bands en daarna gewoon gesquat met setjes van 140 kilo op reps.
Echt bizar dat ik na 3 setjes dan al echt ademhaal als een locomotief...mss die conditie :P

elke ochtend een paar rondjes om de blok rennuh :P
 
elke ochtend een paar rondjes om de blok rennuh :P

Ik vind hartlopen wel leuk, maar moet ik eerst wel ff goede schoenen kopen, want ik krijg echt snel shin splints.
Ik moest laatste ff een paar keer een sprintje trekken om de trein te halen en heb nu al weer een beetje pijn in mijn schenen :S
 
Ik vind hartlopen wel leuk, maar moet ik eerst wel ff goede schoenen kopen, want ik krijg echt snel shin splints.
Ik moest laatste ff een paar keer een sprintje trekken om de trein te halen en heb nu al weer een beetje pijn in mijn schenen :S

dat had ik ook, wanneer ik ON was (was toen test only, gemiddeld dosis).
waarschijnlijk door de vochtretentie ? mijn laatste kuur geen last van gehad (minimaal test, hoog tren)
 
dat had ik ook, wanneer ik ON was (was toen test only, gemiddeld dosis).
waarschijnlijk door de vochtretentie ? mijn laatste kuur geen last van gehad (minimaal test, hoog tren)

Ik denk dat het door het gewicht dat steeds opgevangen wordt komt. Wanneer ik lichter ben heb ik er ook meteen minder last van.
 
Ik vind hartlopen wel leuk, maar moet ik eerst wel ff goede schoenen kopen, want ik krijg echt snel shin splints.
Ik moest laatste ff een paar keer een sprintje trekken om de trein te halen en heb nu al weer een beetje pijn in mijn schenen :S

Stuk fietsen....zwemmen.

Het is wel erg met je, x vials per week gaan er doorheen maar alleen maar in het bezit van bruine pantoffels :p Serieus; met 130 kilo moet je je echt laten adviseren voor schoenen. Je hebt wel hardloopschoenen voor zware mensen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven