Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die follistatin 3344 toch?
Is toch allemaal fake shit man?
 
Follistatin is niet nep maar het schijnt dat de ene follistatin de andere niet is. Dit is wat een PhD erover zegt:

I've got a theory (and that's all it is - not enough people reporting exactly what they used, where they got it, and what their results were), and I hope by posting this people in the market for Follistatin will start asking some questions and thereby get the manufacturers to create better products.

The theory is this: E. coli-derived FS344 doesn't work. There is no reason it should, since what is found in the bloodstream is actually FS315 (a by-product of FS344 that your cells convert - but if you inject it, you bypass the cells and they don't have a chance to convert it).

This could explain why some people report great results from Follistatin and others say it's trash. They are actually using different products.

I'm fairly confident (see my other posts for all the technical detail, with references) that, for purposes of injecting the FS protein (which is different than what is done with the viral version), people should be using FS315, preferably without some kind of artificial tag on the end.

The best way to denote the correct product, and nothing else extra, would be to describe it as being "amino acids 30 to 344 of FS344," or "FS315" (with no tag).

If you are in the market, I would suggest not buying anything else, and ask the manufacturers who are selling full-length FS344 why anyone would want FS344 when the mature form that is actually found in the blood is FS315. It's no harder for them to make FS315 than FS344. They just didn't bother to investigate the biology before they started making it.

Als je echter aan FS315 wilt geraken dan betaal je een veelvoud van het bedrag wat je anders voor FS344 zou betalen. Om deze simpele reden waag ik me voorlopig niet aan dit soort middelen. Aan de andere kant kan ik met AAS als redelijk beginnend kuurder nog ruim voldoende behalen dus ik heb ook nog niet echt voldoende reden om mijzelf in het diepe te gooien. :)
 
Ja die follistatin 3344 toch?
Is toch allemaal fake shit man?

Follistatin is niet nep maar het schijnt dat de ene follistatin de andere niet is. Dit is wat een PhD erover zegt:



Als je echter aan FS315 wilt geraken dan betaal je een veelvoud van het bedrag wat je anders voor FS344 zou betalen. Om deze simpele reden waag ik me voorlopig niet aan dit soort middelen. Aan de andere kant kan ik met AAS als redelijk beginnend kuurder nog ruim voldoende behalen dus ik heb ook nog niet echt voldoende reden om mijzelf in het diepe te gooien. :)


Ik heb geen idee welke ik precies heb. Een jongen die ik ken bestelde dat voor zichzelf aangezien hij het eerder had gebruikt van die source en 4 kilo in een maand pakte en droger werd, zonder AAS.
Ik heb hem toen gevraagd ook ff paar flesjes voor mij erbij te bestellen om eens te zien of het wat is.
 
Nog steeds 130 kilo maar sta een stuk voller en droger erbij
 
Nog altijd aardig bezig bro, ik ben een paar kg's kwijt door het beindigen van mijn kuur.. De sides van tren kwamen te hevig dus ik ben er meteen mee gestopt, lange esthers dus was even een rotte tijd.. Nog nooit last van gehad maar deze keer was het te erg, volgende week ga ik over op primo..
 
Nog altijd aardig bezig bro, ik ben een paar kg's kwijt door het beindigen van mijn kuur.. De sides van tren kwamen te hevig dus ik ben er meteen mee gestopt, lange esthers dus was even een rotte tijd.. Nog nooit last van gehad maar deze keer was het te erg, volgende week ga ik over op primo..

Wat was je kuur en welke sides had je ?
 
Wat was je kuur en welke sides had je ?
Test, win , tren , hygetropin, cjc + ghrp.. Ik was achterdochtig, paranoia.. Ik werd er knetter gek van, ik heb al eens tren gedaan op 300MG maar deze keer 400MG, maar dit was gewoon teveel..
 
Verstandige keuze om de switch naar primo te maken. Op het moment dat AAS je leven gaan invullen is het einde zoek natuurlijk. Sowieso was ik erg benieuwd waarom je halverwege je kuur stopte met het updaten van je log maar nu weet ik gelukkig waarom. Hopelijk komen er wel updates als je aan de primo gaat. Dat is iets wat ik ook wil gaan doen i.c.m. low dose deca.
 
Test, win , tren , hygetropin, cjc + ghrp.. Ik was achterdochtig, paranoia.. Ik werd er knetter gek van, ik heb al eens tren gedaan op 300MG maar deze keer 400MG, maar dit was gewoon teveel..

Tren enanthate neem ik aan? Ik kan ook minder goed tegen tren enanthate en hex(parabolan).
Ik wordt er erg labiel van.
Heb je weleens tren ace geprobeerd? Ik heb op 100mg eod vrijwel geen sides.
 
Inderdaad het was enanthate, de vorige keer op 300MG had ik totaal geen sides maar deze keer op 400MG wel.. Achter alles wat iedereen deed iets zoeken, als iemand nog maar naar me keek dan dacht ik dat hij me uitdaagde.. Als ik in de auto reed en mensen dicht bij mij reden dan dacht ik dat hij me wou uitdagen, als ik in de auto rijdt soms geen grens kennen op de snelheid.. Dus ik moest er gewoon mee stoppen, ik kon zelf gewoon geen naald me in me krijgen.. Door de tren had ik totaal geen zin, terwijl het niets inhoud.. Dus heb ik maar gestopt, de sides hebben toch nog week of 3 aangehouden..
 
Inderdaad het was enanthate, de vorige keer op 300MG had ik totaal geen sides maar deze keer op 400MG wel.. Achter alles wat iedereen deed iets zoeken, als iemand nog maar naar me keek dan dacht ik dat hij me uitdaagde.. Als ik in de auto reed en mensen dicht bij mij reden dan dacht ik dat hij me wou uitdagen, als ik in de auto rijdt soms geen grens kennen op de snelheid.. Dus ik moest er gewoon mee stoppen, ik kon zelf gewoon geen naald me in me krijgen.. Door de tren had ik totaal geen zin, terwijl het niets inhoud.. Dus heb ik maar gestopt, de sides hebben toch nog week of 3 aangehouden..

Balen man. Ik had zelf met tren enanthate dat ik de hele tijd gedachtes kreeg over stel dat mijn vriendin dood gaat en ik was ook heel vaak bezorgd dat haar iets overkwam als ik thuis was en zij niet.
Ik heb die gedachtes van mijzelf al af en toe, maar dit was ondraaglijk :S
 
Whehe, ik zit nu @ 400 tren maar heb echt 0,0 last van mentale sides. Maar ik heb ook geen vriendin dus heb sowieso weinig aan mijn hoofd. :D:D
 
Whehe, ik zit nu @ 400 tren maar heb echt 0,0 last van mentale sides. Maar ik heb ook geen vriendin dus heb sowieso weinig aan mijn hoofd. :D:D

Haha nee dat scheelt een pak idd! :D
 
wat betreft tren is het heel afhankelijk per persoon, ik had zelf de gekste dromen (dat ik als crimineel ontsnapte uit een gevangenis en over snelweg heen rende ROFL). voor de rest voelde ik me wel prima, zelfs beter dan op high test.
 
Ik ben gek op dromen als ik ON ben. Beleef de gekste dingen inderdaad :D
Vannacht heel mijn auto in puin gereden en omdat ik niet wilde dat ze erachter zouden komen had ik maar een andere gejat in de parkeergarage van een winkelcentrum... Even later stond ik boontjes te doppen en discussie te voeren met mijn beste maat of we nu wel of niet een korte broek aan zouden trekken ???

Word ook vaak schaterlachend wakker dan :D
 
Ik heb de laatste tijd vaak dromen over zombies, maar misschien komt dat omdat ik soms 10 uur lang Resident Evil speel
 
Ik heb geen idee welke ik precies heb. Een jongen die ik ken bestelde dat voor zichzelf aangezien hij het eerder had gebruikt van die source en 4 kilo in een maand pakte en droger werd, zonder AAS.
Ik heb hem toen gevraagd ook ff paar flesjes voor mij erbij te bestellen om eens te zien of het wat is.

Dafuq 4 kilo op een peptide? Ben wel benieuwd wat er allemaal nog gaat komen op gebied van peptiden.

Prijzig spul zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven