MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
“Een man zonder buik is als een huis zonder balkon” zegt een spreekwoord :P
sheikh approved

Spek kan je niet aanspannen ;)

Mack10 approved
 
Mijn opa zei altijd "Goed gereedschap hangt onder een afdakje" :')
 
Mijn dieet is momenteel ongeveer dit:

maaltijd 1:
80 gram 100% egg protein
180 gram havermout

maaltijd 2:
3 eieren
3 plakken kaas
3 snee brood

maaltijd 3:
300 gram biefstuk
200 gram groente
120 gram rijst

maaltijd 4:
avondeten, altijd weer wat anders

maaltijd 5:
2 beefburgers
100 gram groene asperge topjes
halve bak volle kwark

ik schat zo'n
360 gr pro, 360 gr carb, 170 gr vet
 
Klinkt smakelijk man, geen kip zoals je overal ziet?
 
meal nummer 4 kan dus ook heel groot zijn en ongezond?
 
Klinkt smakelijk man, geen kip zoals je overal ziet?
Ben kip een beetje beu, behalve als het sate gemarineerd is met sate saus.
Dus dat zal ik komende tijd ook flink eten gezien het weer.

meal nummer 4 kan dus ook heel groot zijn en ongezond?
Meestal rond de 700-800 kcal en met gezonde producten. Soms uiteraard een lekkere pizza ofzo, maar niet te vaak.
 
lekker veel cardio doen? :D
 
Kerel ik zou je dosering caber/dosti verlagen naar max 0.25mg 2x pw. Zelf zou ik niet meer dan 0.25mg 1 x pw doen.
Laatst een aantal studies gezien die stuk voor stuk bewezen dat het je IGF niveau zeer sterk laat dalen. Op deze dosering een daling van meer dan 60%!
 
Kerel ik zou je dosering caber/dosti verlagen naar max 0.25mg 2x pw. Zelf zou ik niet meer dan 0.25mg 1 x pw doen.
Laatst een aantal studies gezien die stuk voor stuk bewezen dat het je IGF niveau zeer sterk laat dalen. Op deze dosering een daling van meer dan 60%!

Ai das wel erg veel man.
Heb je een link naar die studies ?
 
Zal als ik thuis ben wel eens zoeken voor je. Was op een Amerikaans forum (PM.com) ook iemand die op TRT zat en 1mg caber pw pakte. Leverde idd een daling van ca 60% op. Google maar eens ff wat...zal je zelf ook wel wat vinden denk ik. Je prolactine zal op die doseringen ook wel heel erg laag worden....te laag denk ik zelfs. Heb je wel eens je bloed laten testen tijdens caber gebruik?
 
why zit je zo hoog in je vet? of heeft dat met kuren te maken?
 
Ik vind vet ook veel te hoog;)
 
Zal als ik thuis ben wel eens zoeken voor je. Was op een Amerikaans forum (PM.com) ook iemand die op TRT zat en 1mg caber pw pakte. Leverde idd een daling van ca 60% op. Google maar eens ff wat...zal je zelf ook wel wat vinden denk ik. Je prolactine zal op die doseringen ook wel heel erg laag worden....te laag denk ik zelfs. Heb je wel eens je bloed laten testen tijdens caber gebruik?

Ik zal eens een beetje googlen.
Heb niks laten testen, maar merk wel aan mijn libido dat prolactine erg laag is.

why zit je zo hoog in je vet? of heeft dat met kuren te maken?
Ik vind vet ook veel te hoog;)

Verlies ik sneller vet mee.

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 17:28 ----------

Ik kan het niet precies uitleggen maar door wat carbs in te ruilen voor vetten verlies ik meteen vet. Ik denk zelf dat het komt doordat je door de abstinentie van carbs minder insuline aanmaakt.

Ik kan iig redelijk hoog in de kcal blijven en vet verliezen, terwijl ik mijn massa makkelijker behoud.
 
Je gaat keto doen?
 
@RobS
Ook ik ben heel benieuwd naar je links want wat je noemt is compleet nieuw voor me.
 
Hmmm ik heb een meta-analyse gevonden:

RESULTS:

Cabergoline was used alone in nine studies. Fifty-one (34%) of the 149 patients achieved normal IGF-I levels. In multivariate analysis, the decline in IGF-I was related to the baseline IGF-I concentration (β = 1.16; P <0.001), treatment duration (β = 0.28; P < 0.001), and baseline prolactin concentration (β = -0.18; P = 0.01), and with a trend toward a relation with the cabergoline dose (β = 0.38; P =0.07). In five studies, cabergoline was added to ongoing somatostatin analog treatment that had failed to normalize IGF-I. Forty patients (52%) achieved normal IGF-I levels. The change in IGF-I was significantly related to the baseline IGF-I level (β = 0.74; P < 0.001) but not to the dose of cabergoline, the duration of treatment, or the baseline prolactin concentration.

CONCLUSION:

This meta-analysis suggests that cabergoline single-agent therapy normalizes IGF-I levels in one third of patients with acromegaly. When a somatostatin analog fails to control acromegaly, cabergoline adjunction normalizes IGF-I in about 50% of cases. This effect may occur even in patients with normoprolactinemia.
Many studies have evaluated cabergoline in acromegaly (24,–,35, 37,–,41), but with variable results; depending on the study, cabergoline normalized IGF-I in 0 to 100% of patients!
Place of cabergoline in acromegaly: a meta-analysis

Er zijn dus studies over acromegalie (excessief groeihormoonproductie) waar geen effect wordt gevonden, maar ook studies waar wel een (duidelijk) effect wordt gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven