XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet volgens mij niet dat hij jaren on is he?
Volgens mij zegt dit genoeg?

Dit laatste zal niet erg van belang zijn tijdens kuren, maar dit eerste wel. Aan de andere kant zijn de meeste mensen niet altijd ON en is de eigen testosteronaanmaak dus ook erg belangrijk.
Ik neem aan dat hij niet de enige is die hier leest, dus vandaar zet ik er info bij voor mensen die niet altijd ON zijn :p
 
Volgens mij zegt dit genoeg?

Ik neem aan dat hij niet de enige is die hier leest, dus vandaar zet ik er info bij voor mensen die niet altijd ON zijn :p

Im never off always ON til the break dawn! Like this that and this and uh, its like that and like this and like that and uh
 
Ik gebruik per dag:
2000mg vit c
10 gram visolie
6 arhtro-5 capsules
10 gram vit b5
5000iu vit d3

En een paar keer per week een multi vitamine.

Dankjewel! Neem aan ook nog wel whey?maar zoals pre workout en post workout shakes denk ik niet ofwel?en bcaa misschien nog?
 
Dankjewel! Neem aan ook nog wel whey?maar zoals pre workout en post workout shakes denk ik niet ofwel?en bcaa misschien nog?

Nee ik eet gewoon voor en na mijn training. Vaak neem ik nog wel eiwit poeder met havermout als ontbijt (lekker makkelijk), maar dat is dan egg protein en geen whey.
Heb de kwark er ook al weer uit gegooid want ik merk dat ik van zuivel vrij snel wat kazig ga ruiken.
 
Nee ik eet gewoon voor en na mijn training. Vaak neem ik nog wel eiwit poeder met havermout als ontbijt (lekker makkelijk), maar dat is dan egg protein en geen whey.
Heb de kwark er ook al weer uit gegooid want ik merk dat ik van zuivel vrij snel wat kazig ga ruiken.

Kaaskop :D
 
hahaha gaat ie kazig ruiken :D
 
Ik weeg nu al weer een paar dagen 128,5 kilo dus ben aangekomen ipv afgevallen :P
Ik zie er alleszins droger uit dus vind het wel prima.
Heb nog steeds geen cardio gedaan behalve een paar keer ergens heen te fietsen...
 
Ik weeg nu al weer een paar dagen 128,5 kilo dus ben aangekomen ipv afgevallen :P
Ik zie er alleszins droger uit dus vind het wel prima.
Heb nog steeds geen cardio gedaan behalve een paar keer ergens heen te fietsen...

Doe je goed :)
Heb je een speciale fiets ook? (Extra verzwaard?? :D)
 
Nope, keb echt een k*tfiets die bijna uit elkaar valt

Haha, niet gek natuurlijk :p

Ik zie dit voor me als zijnde jouw fiets :D

20-Heavy-Duty-Bike.jpg


Maar in werkelijkheid is het dus meer zoiets als dit?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja dat komt wel een beetje in de buurt lol
 
Gewicht is weer terug gezakt naar 126,5 dus waarschijnlijk was het mijn maaginhoud aangezien ik behoorlijk gegeten had dat weekend lol
 
Hèhè junk je nog redelijk dan?
 
Bij gebrek aan cardio apparatuur ff een kwartier de trap op en af gelopen.
Hartslag was continu 140 a 145 dus was nice. Denk dat ik dit tussendoor vaker doe want de kuiten blazen ook lekker op zo.

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 19:23 ----------

Hèhè junk je nog redelijk dan?

Normaal 1 keer per week, maar dat weekend had ik zaterdag onbeperkt sushi eten en zondag een verjaardag waar ik ook weer taart en ijs moest eten :P
 
Vervelend he:) haha top dat je op zon manier cardio doet dus de eerste keer zit er nu op:)
 
Ik train mijn kuiten nooit .. Hardlopen is by far de beste kuit training voor mij ..
 
Vervelend he:) haha top dat je op zon manier cardio doet dus de eerste keer zit er nu op:)

Ja nu ff opbouwen naar een half uur en dan is het volwaardige cardio.
Hoop wel dat Bob K binnenkort een prowler voor me heeft aangezien dit veel leuker is dan traplopen!

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 21:05 ----------

Ik train mijn kuiten nooit .. Hardlopen is by far de beste kuit training voor mij ..

Hardlopen vind ik ook leuk om te doen alleen krijg ik helaas heel snel last van shin splints
 
Bij gebrek aan cardio apparatuur ff een kwartier de trap op en af gelopen.
Hartslag was continu 140 a 145 dus was nice. Denk dat ik dit tussendoor vaker doe want de kuiten blazen ook lekker op zo.

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 19:23 ----------



Normaal 1 keer per week, maar dat weekend had ik zaterdag onbeperkt sushi eten en zondag een verjaardag waar ik ook weer taart en ijs moest eten :P
kwartier trappen lopen is ****ing zwaar man
 
Ja nu ff opbouwen naar een half uur en dan is het volwaardige cardio.
Hoop wel dat Bob K binnenkort een prowler voor me heeft aangezien dit veel leuker is dan traplopen!

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 21:05 ----------



Hardlopen vind ik ook leuk om te doen alleen krijg ik helaas heel snel last van shin splints

ik heb ook heftige last van shinsplints al maanden het gaat niet meer weg. deze of komende week ga ik er voor langs de huis arts want het moet snel weg zijn
 
Hardlopen kun je het best heel langzaam opbouwen. Je conditie gaat sneller vooruit dan dat je gewrichten/pezen/spieren etc aan het hardlopen kunnen wennen.
Ik heb de afgelopen jaren drie keer getraind voor een hardloopwedstrijd (15km en halve marathon). De eerste twee keer steeds te snel van start gegaan waardoor ik constant kleine blessures had. De laatste keer ben ik heel rustig begonnen: eerste week 3 keer 10 minuten op hartslag 150, tweede week 3 keer 15 minuten op hartslag 150, 3e week 20 minuten op hartslag 150 en dat geleidelijk aan uitgebouwd. In 3 maanden niet één keer een blessure gehad.

Succes met alles :thumbup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven