Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben je nu al ff aan het volgen en zie dt je al geruime tijd aan een redelijke dosis HGH zit, maakt het nu echt dat grote verschil in je fysiek als geclaimd wordt? Wat zijn voor jou de grote voordelen?

Minder snel vet worden en herstel. Ik heb vrijwel nooit blessures wat ik ook wel gedeeltelijk aan de hgh weid.
Of ik er sneller door groeien, tja geen idee, ik groei sowieso al niet meer zo snel als vroeger natuurlijk.
 
Zojuist trouwens 235 kilo squat PR dus heb 700 kilo totaal :)
 
Atg?
Sterk man
 
Atg?
Sterk man

Below par, dus PL approved, maar bij mij is dat niet zo heel veel verschil aangezien ik met ATG al snel met mijn dikke hamstrings op kuiten zit :D
En thanks man
 
Super sterke sq wat pak je nu allemaal eigelijk? Ben het effe kwijt:)
 
nou jongens ik lig er 6 weken tussenuit omdat ik zo dom was mijn hand op een muur te breken
ik ga dus over op trt + die hyge en tren ga ik noooooooit meer nemen want ik word er zelfs op 100 eod een nare lul van

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 00:06 ----------

Super sterke sq wat pak je nu allemaal eigelijk? Ben het effe kwijt:)

zie mijn handtekening
 
Je hebt je hand stuk geslagen door tren rage? Ik had juist verwacht dat je een kalme kerel was on roids. Zonde man dat het zo moet lopen.
 
Godver, klote man. Middenhandsbeentjes gebroken? Meerdere? Sterkte met herstel.
 
nou jongens ik lig er 6 weken tussenuit omdat ik zo dom was mijn hand op een muur te breken
ik ga dus over op trt + die hyge en tren ga ik noooooooit meer nemen want ik word er zelfs op 100 eod een nare lul van


Hmm beterschap gozer, ben je zo lekker bezig overkomt je zoiets
 
nou jongens ik lig er 6 weken tussenuit omdat ik zo dom was mijn hand op een muur te breken
ik ga dus over op trt + die hyge en tren ga ik noooooooit meer nemen want ik word er zelfs op 100 eod een nare lul van
Klote man. 100% zeker gebroken, niet gekneusd?
 
nou jongens ik lig er 6 weken tussenuit omdat ik zo dom was mijn hand op een muur te breken
ik ga dus over op trt + die hyge en tren ga ik noooooooit meer nemen want ik word er zelfs op 100 eod een nare lul van

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 00:06 ----------



zie mijn handtekening

Verdomme :(
 
nou jongens ik lig er 6 weken tussenuit omdat ik zo dom was mijn hand op een muur te breken
ik ga dus over op trt + die hyge en tren ga ik noooooooit meer nemen want ik word er zelfs op 100 eod een nare lul van

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 00:06 ----------



zie mijn handtekening
Damn, zuur zeg. Sterkte ermee. Hoe kwam het precies?
 
Je hebt je hand stuk geslagen door tren rage? Ik had juist verwacht dat je een kalme kerel was on roids. Zonde man dat het zo moet lopen.

Ik ben normaal vrij relaxt maar heb af en toe woede uitbarsting zo 2-3 keer per jaar, maar dat is meestal niet meer zo fysiek als vroeger. Heb weleens kasten gesloopt, voordeur uit zn voegen getrapt etc...
Als ik terug kijk op de afgelopen weken ben ik ook wel een stuk chagrijn tegen mijn chick geweest en ook een paar keer flink pissig. Tren is echt super voor je fysiek maar voor mijn relatie niet bepaald, dus dit was de laatste keer. Het is het me gewoon niet meer waard.

Godver, klote man. Middenhandsbeentjes gebroken? Meerdere? Sterkte met herstel.

Ik weet niet of het zo heet. Eentje gebroken achter mijn ringvingers knokkel (zit dus nu geen knokkel meer)

Hmm beterschap gozer, ben je zo lekker bezig overkomt je zoiets

Thanks. Overkomt je alleen niet, dit is eigen schuld dikke bult.

Klote man. 100% zeker gebroken, niet gekneusd?

Ik heb de foto gezien. Geen twijfel hij is gebroken.

Damn, zuur zeg. Sterkte ermee. Hoe kwam het precies?

Ruzie met mijn vriendin. Door de tren reageerde ik meteen aangevallen toen ze zei dat ik weinig bij dr ben en dat ging van kwaad tot erger.

Bro wat is er gaande?

Dat dus :P

De muur kreeg stompen irl

Die muur deed ook wel heel erg vervelend !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven