MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Congratz bro!
 
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd ouwe :)
 
2ljsxno.jpg


wel gefeliciteerd man, beter laat dan niet :)
 
Gefeliciteerd you big gaint!
 
Ik weet niet of er behoefte aan is maar ik ga mijn trainingen ook loggen hier.

Vandaag Upperbody Max Effort

Benchpress + reversed choked light bands:
1x160
1x170
1x170
1x170
PR staat op 175 maar 180 had vrijwel zeker een fail geweest, dus dan ff paar singles op 95%

Close grip Benchpress + reversed choked light bands
5x140
8x120
12x100

Rope facepulls:
20×40
15×50
15×50

Sitting dumbbell side raise
15×22
15×22
12×22
15x17

Mini bands pulldowns (15 sec rust):
60x
30x
25x
 
Gebruik je van die banden die aam de grond zitten zoals je wel eens ziet bij Westside barbell?

Ik vind het leuk om de trainingen te lezen dus zeker doen.
 
Gebruik je van die banden die aam de grond zitten zoals je wel eens ziet bij Westside barbell?

Ik vind het leuk om de trainingen te lezen dus zeker doen.

Ja het zijn diezelfde banden alleen als er reversed staat heb ik ze dus aan de bovenkant van het rek bevestigd.

Op deze manier kan je dus meer gewicht erop doen en de lockout overloaden. Tevens dient het goed om je explosiviteit te verbeteren want het gewicht wordt steeds zwaarder. Dus hoe sneller je daardoor heen drukt des te groter de kans is dat je het gewicht uit lockt.

Ik gebruik de banden aan de onderkant bevestigd enkel bij de wat lichtere gewichten puur om explosiviteit te trainen. Als je daarmee gaat maxen komt er enorm veel druk op je pezen en aanhechtingen.
Ik zie het sommigen wel doen, maar mijn lichaam trekt het niet. Er zijn er veel mensen die continu gebruik van bands bij speed training niet trekken (had ik in het begin ook).
 
bench je nooit gewoon op`12-8 reps?
 
Ja het zijn diezelfde banden alleen als er reversed staat heb ik ze dus aan de bovenkant van het rek bevestigd.

Op deze manier kan je dus meer gewicht erop doen en de lockout overloaden. Tevens dient het goed om je explosiviteit te verbeteren want het gewicht wordt steeds zwaarder. Dus hoe sneller je daardoor heen drukt des te groter de kans is dat je het gewicht uit lockt.

Ik gebruik de banden aan de onderkant bevestigd enkel bij de wat lichtere gewichten puur om explosiviteit te trainen. Als je daarmee gaat maxen komt er enorm veel druk op je pezen en aanhechtingen.
Ik zie het sommigen wel doen, maar mijn lichaam trekt het niet. Er zijn er veel mensen die continu gebruik van bands bij speed training niet trekken (had ik in het begin ook).

Aight. Wel handig als ze dat hebben bij je gym. Pl gym zeker?
 
bench je nooit gewoon op`12-8 reps?

Soms 1 setjes na max of speed bench. Zelfde geldt voor squat.
Tijdens een bulk wil ik nog weleens incline benchpress 4 sets 8-12 reps pakken.

Bij closegrip voel ik mijn borst trouwens ook heel erg meewerken,

Aight. Wel handig als ze dat hebben bij je gym. Pl gym zeker?

Nee ik train bijna altijd thuis. En als ik naar FPA ga moet ik altijd banden en chains meenemen wil ik daarmee trainen. Komt nog bij dat ze geen normale squat palen of een monolift hebben dus kan de stang niet lekker wijd pakken. Thuis heb ik een monolift :)


Ga ik binnenkort maar weer eens heen. Eerst ff rijbewijs halen, dan hoef ik niet op die super gare fiets erheen.
Tis opzich wel lachen daar, maar het ligt er een beetje aan wie er trainen.
Savonds vind ik sowieso super k*t omdat dan al die kaasvoeten lucht blijft hangen van die kickboxers :S
 
De paar maanden dat ik er heb getraind altijd 's avonds getraind, nooit erg gehad in kaasvoeten lucht tho :roflol:
 
De paar maanden dat ik er heb getraind altijd 's avonds getraind, nooit erg gehad in kaasvoeten lucht tho :roflol:

Misschien waren jouw voeten nog erger :D
 
Foto van je homegym? Opzich wel lekker homegym, maar zou toch ook wel gemak van gym missen denk ik.
 
Soms 1 setjes na max of speed bench. Zelfde geldt voor squat.
Tijdens een bulk wil ik nog weleens incline benchpress 4 sets 8-12 reps pakken.

Bij closegrip voel ik mijn borst trouwens ook heel erg meewerken,

En dat lijkt me nog altijd het beste, beginnen met pure strenth oefeningen in een lage rep range om eventueel daarna te pompen op hogere reps. Zelfs voor een "pure bodybuilder" lijkt me dit beter dan louter hypertrophiewerk.
 
Doe ik ook altijd bp lage reps hoge fewicht daarna rest van oefeningen op reps
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven