Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
122 kilo en ik sta echt lekker vol. Ik voel ook gewoon dat mijn buik minder uitpuilt.
 
122 kilo en ik sta echt lekker vol. Ik voel ook gewoon dat mijn buik minder uitpuilt.
Wat is je cycle nu?
500mg test e
200mg deca
1000mg mast e

Toch? En hoelang ga je dat doen? Je valt wel heel snel af man, zelfs voor iemand die ON is volgens mij. Verlies je zo geen spieren ondanks de AAS?
 
Wat is je cycle nu?
500mg test e
200mg deca
1000mg mast e

Toch? En hoelang ga je dat doen? Je valt wel heel snel af man, zelfs voor iemand die ON is volgens mij. Verlies je zo geen spieren ondanks de AAS?

Ben nu mijn 3e week bezig met de mast kuur en ben van 125 naar 122 gegaan.
Sowieso 1 kilo minder eten in mijn buik dus een kilootje per week :P

Ik sta nog even vol dus spierverlies zal er nog niet zijn, maar als ik wat verlies boeit het me niet zo.
Wanneer ik ga bulken begin ik weer met slin dus zit ik in een week weer vol.
 
Doe daar pic van dan :D
 
Doe daar pic van dan :D

Zie hier:

Jay-18-jaar-65-kilo.jpg
 
En dan het lef hebben om xxl shirt aan te doen:p

Hoe oud was je daar?
 
En dan het lef hebben om xxl shirt aan te doen:p

Hoe oud was je daar?

Tja ik had een baggy stijl toen. Waarschijnlijk als ik dat shirt nu aan zou trekken kan ik niet meer bewegen :P
Die foto is genomen op mijn 18e verjaardag, dus nu 11 jaar geleden.
 
niet normaal wat een vooruitgang :sukkeltje:
 
Je huidige vriendin was toen ook al met je?
 
toen al een genetic freak :D, nee serieus dikke progressie en knap dat je frame al die extra kilos kunnen dragen.
 
Heb je geen last van je Hart?
Want ik heb wel al een vergroeid hart, en heb er ook best last van als ik zwaarder wordt en erg druk ben....
Druk op me borst, alsof je een bench stang te hard op je aanhechting heb laten vallen, en vervelende hartritme.
 
Ik heb ook last van me hart elke keer als ik aan jou denk sniezel :heart:
 
Je huidige vriendin was toen ook al met je?

Mijn huidige vriendin heb ik nu bijna 7 jaar mee en die leerde mij kennen toen ik zo dun was.
Ze heeft liever dat ik qua lichaam weer terug ga naar toen ik een paar jaar trainde :(

toen al een genetic freak :D, nee serieus dikke progressie en knap dat je frame al die extra kilos kunnen dragen.

Tja, de kilo's dragen zichzelf he.

Heb je geen last van je Hart?
Want ik heb wel al een vergroeid hart, en heb er ook best last van als ik zwaarder wordt en erg druk ben....
Druk op me borst, alsof je een bench stang te hard op je aanhechting heb laten vallen, en vervelende hartritme.

Ik had voordat ik trainde al weleens hartkloppingen en deze heb ik nog steeds weleens.
Daar heb ik eens een hartmonitor kastje 24 uur moeten dragen, maar daar kwam niks uit.
En een paar jaar geleden heb ik meegedaan aan een hart onderzoek voor mensen die anabolen gebruiken en daaruit bleek dat mijn hart geen afwijkingen had en ook niet vergroot was.
Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is omdat ik de afgelopen jaren veel meer en vaker gebruikt heb.

Ik heb trouwens wel als ik snel veel kilos aankom en veel vocht vasthoud dat ik zwaar adem.

Met vergroeid hart bedoel je vergrote linker ventrikel ?
Heb je veel gekickboxt of andere cardio sport gedaan?
Hoe kwam je erachter?
 
Vandaag weer 123 kilo :P vreemd
 
Ik heb ook last van me hart elke keer als ik aan jou denk sniezel :heart:
Alles is wederzijds!

Mijn huidige vriendin heb ik nu bijna 7 jaar mee en die leerde mij kennen toen ik zo dun was.
Ze heeft liever dat ik qua lichaam weer terug ga naar toen ik een paar jaar trainde :(



Tja, de kilo's dragen zichzelf he.



Ik had voordat ik trainde al weleens hartkloppingen en deze heb ik nog steeds weleens.
Daar heb ik eens een hartmonitor kastje 24 uur moeten dragen, maar daar kwam niks uit.
En een paar jaar geleden heb ik meegedaan aan een hart onderzoek voor mensen die anabolen gebruiken en daaruit bleek dat mijn hart geen afwijkingen had en ook niet vergroot was.
Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is omdat ik de afgelopen jaren veel meer en vaker gebruikt heb.

Ik heb trouwens wel als ik snel veel kilos aankom en veel vocht vasthoud dat ik zwaar adem.

Met vergroeid hart bedoel je vergrote linker ventrikel ?
Heb je veel gekickboxt of andere cardio sport gedaan?
Hoe kwam je erachter?

Ja ik heb inderdaad een vergrote linker ventrikel. De rechter doet wat lafjes mee :cool:

Ik heb wel gekickboxt, maar niet zo veel dat het daar door kan komen.
Ik ben van mezelf echt een heel dun mannetje, net zoiets als jij was. Ik woog op mijn 20ste 63kg.

Ik ben er achter gekomen toen ik voor het eerst aan de HGH ging vorig jaar, 15kg was aangekomen, ik een lang weekend op vakantie was gegaan waar ik alleen maar 20km per dag had rond gewandeld.
Toen ik thuis kwam en eindelijk rust had ging mijn hart te keer en kreeg ik geen lucht.

Maar ik ging ff ter controle naar de doctor, die stuurde me door naar het ziekenhuis.
Mocht toen meteen anderhalf dag in het ziekenhuis blijven. Me hartslag was even anders dan normaal.
Leek op een zuurstof tekort. Dus kreeg allemaal onderzoeken, contrast vloeistof in me lichaam en me longen gescand, hart filmpjes etc etc.

Me lichaam was achteraf gewoon uitgeput, en me hart stond op standje-oververmoeidheid
 
Dat lijkt me wel schrikken mocht me dat overkomen. Ik heb wel een algemeen onderzoek op mijn lijstje van dingen die ik nog moet doen staan.
Alleen even kijken wanneer ik daar tijd/geld aan wil besteden.
 
blijf je nog even hard persen in de gym of zakt dat terug? :P maar woog je echt 65 bij 2 meter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven