XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie shape op de torso
 
Netjes hoor
 
hahaha van die ecto is niets meer over of niet soms? :P met je 125 kg spiermassa XD nijs foto man jij bent ****ing groot.
 
Hij heeft die ecto opgegeten lijkt wel...

Waar baseert je fysio vriend die external rotator kracht op? 10% van 1RM bench. Smells like bullshit. ;)
 
nice shape! je doet me denken aan een oud wedstrijd bodybuilder bij ons op de gym. die was nog langer als jou dacht iets van 2,05 meter en woog iets van 130 kg. helaas is de man overleden jaartje of 2 geleden.
 
nice shape! je doet me denken aan een oud wedstrijd bodybuilder bij ons op de gym. die was nog langer als jou dacht iets van 2,05 meter en woog iets van 130 kg. helaas is de man overleden jaartje of 2 geleden.

Om de goeie vooruitzichten maar even te melden? :p
 
Netjes, zieke progressie vergeleken met ecto @ 65 kg
 
Nice! Foto doet me denken aan de foto's die Seeker in zijn album heeft staan. En hij is wel een stukje korter dan jij ;)
 
Niks tegen testoflesje maar seeker is wel van ander kaliber;)
Die ecto weegt nu tegen de 130 en onder de 10%
Vieze k*t homo met zijn k*t aanleg:p
 
Ziet er goed uit man. En ik het bekende lange mensen kleine kuiten probleem. Klote is dat want op je kuiten gaan noobs ook je bovenbeen beoordelen.
 
Hij heeft die ecto opgegeten lijkt wel...

Waar baseert je fysio vriend die external rotator kracht op? 10% van 1RM bench. Smells like bullshit. ;)


Hahaha good one! (over die ecto opgegeten)

Is gebaseerd op het structural balans schema van Poliquin. Ik denk dat 8 reps met 10% rm bench wat aan de hoge kant is, maar dat er wel een kern van waarheid in zit.
Ik heb een spreadsheat van Poliquin toegevoegd.

Ik zie trouwens dat het gebaseerd is op je CGBP wat bij mij 150 is, dus komt er 8x15 uit bij de external rotation.
 

Bijlagen

  • SLSC-structural-balance-spreadsheet.xls
    19 KB · Weergaven: 78
Niks tegen testoflesje maar seeker is wel van ander kaliber;)
Die ecto weegt nu tegen de 130 en onder de 10%
Vieze k*t homo met zijn k*t aanleg:p

Haha oke, ik ken ook alleen die foto's en weet niet of die recent zijn ;)
Eens met dat laatste, het is niet eerlijk.
 
Heet ie nog steeds seeker op het forum? Als ik op zijn naam zoek vind ik niks.
 
nee GJM dacht ik ;)
 
Als hij hoort dat we het over hem hebben, hebben we een probleem :angstig:


i'm out!















:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven