XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een ectomorph haalt zijn energy uit vetten, zoek maar eens op.. Ik zit momenteel op 250GR vetten per dag waarvan 200GR noten.. Ik heb evenveel kracht als wanneer ik ON was paar maand geleden, try it and you'll see!(gezonde vetten uiteraard)
 
Ik heb wel een tren only gedaan 9 weken 100 mg tren a ed. Ik raad het je niet aan .. Geen libido,argwanend, en n beetje psycho werd ik

was wel benieuwd naar vetverbranding zonder test er bij, schijnt dan effectiever te zijn
 
Vetverbranding is hoog maar mijn eetlust was ook zo goed als weg .. @ testo ik nam er geen test bij na 9 weken ben ik gestopt omdat ik op t punt stond mijn baan kwijt te raken door een agressieve houding , wel merkte ik dat toen ik met ace stopte en over ging op 50 mg prop eod ( bridge) dat ik binnen een week weer lekker in me vel zat en een stuk relaxter was tegen me vrouwtje en dochtertjes
 
Een ectomorph haalt zijn energy uit vetten, zoek maar eens op.. Ik zit momenteel op 250GR vetten per dag waarvan 200GR noten.. Ik heb evenveel kracht als wanneer ik ON was paar maand geleden, try it and you'll see!(gezonde vetten uiteraard)

Ik vraag me echt af welk type ik ben. Ik was vroeger wel heel dun, maar vraag me af of ik niet gewoon ondervoed was :P
 
Ik vraag me echt af welk type ik ben. Ik was vroeger wel heel dun, maar vraag me af of ik niet gewoon ondervoed was :P
Als je snel vet verliest dan weet je het he brah
 
Ik vraag me echt af welk type ik ben. Ik was vroeger wel heel dun, maar vraag me af of ik niet gewoon ondervoed was :P

Ik vraag het mezelf ook af.

Simpel voorbeeld;
Eet ik 3500kcal met meer KH dan vet, dan wordt ik vet...
Eet ik 3500kcal met meer vet dan KH, dan verbrand ik vet...

kcal in v.s. kcal out vind ik derhalve ook echt de grootste papagaaien bullshit die er is..
 
Ik vraag me echt af welk type ik ben. Ik was vroeger wel heel dun, maar vraag me af of ik niet gewoon ondervoed was :P

Same here, was vroeger skinny as ****, zet vrij makkelijk spier aan, verlies het ook redelijk snel als ik niks doe en slecht eet maar word ook niet makkelijk droog.
 
Same here, was vroeger skinny as ****, zet vrij makkelijk spier aan, verlies het ook redelijk snel als ik niks doe en slecht eet maar word ook niet makkelijk droog.
Dit heb ik dus ook:P.
 
En jij vind carbs verlagen een voordeel? :p

Doe ik liever low fat, high carbs :D

Persoonlijk wel. Ik zie er harder en ronder uit met high fat/ medium-low carb ;-) van high carb wordt ik te vochtig.
 
Persoonlijk wel. Ik zie er harder en ronder uit met high fat/ medium-low carb ;-) van high carb wordt ik te vochtig.

Wat noem jij high fat dan?
Hoeveel gram praten we dan over?

Al dat vocht van carbs heb je ook in de cut?
 
welke verhoudingen in % praten we nu over dan? of idd zoals mack vraagt, in gr?
 
precieze getallen weet ik niet, zal ik moeten uitrekenen. vet zit rond de 120-150gr totaal. carbs zo'n 20gr per maaltijd.
Ìk merk idd als ik carbs up dat ik ik vochtiger toon idd.
 
precieze getallen weet ik niet, zal ik moeten uitrekenen. vet zit rond de 120-150gr totaal. carbs zo'n 20gr per maaltijd.
Ìk merk idd als ik carbs up dat ik ik vochtiger toon idd.


Wat? Dat is 40 gram rijst ofzo per meal.

Neem aan dat dit in de cut is?
 
Maar Kale, bouw je niet rustig af vanuit je bulk?

EN indd, brood is 1 en al vocht in de cut

(en waar is poep op je buik gebleven?:P)
 
Afgelopen week trouwens de igf1, mgf en slin eruit gegooid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven