MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb op 90mg Ana only niet echt krachttoename gemerkt, zat ook niet in PL fase maar toch.

Ik merkte het vooral in de 1-5 reprange.
Maar wie weet is anavar wel helemaal ruk voor jou, net zoals oxy voor mij niks doet.

Oke! Ik las het laatst in je log ja, terwijl meeste toch flinke kracht gains krijgen op oxy, ofja "zeggen" ze dan.

Het is echt zo wat ze zeggen. Ken zat mensen die ineens 20+ mensen meer benchte tijdens oxy, daarom is het zo populair bij PL en SM.
Dezelfde oxy die niks bij mij deed werkte wel erg goed voor een maatje van mij.
 
Ik merkte het vooral in de 1-5 reprange.
Maar wie weet is anavar wel helemaal ruk voor jou, net zoals oxy voor mij niks doet.



Het is echt zo wat ze zeggen. Ken zat mensen die ineens 20+ mensen meer benchte tijdens oxy, daarom is het zo populair bij PL en SM.
Dezelfde oxy die niks bij mij deed werkte wel erg goed voor een maatje van mij.
Dus het is echt per persoon verschillend? Ik ken ook wat mensen die goed gingen op oxy, toch raar dat het bij jou geen nut heeft.
 
Squat + 32 kilo chains totaal:
1x200
1x210
fail 225

Safetybar squat:
5x120
3x150
2x170
2x170

Band goodmorning:
15x light + medium band
15x light + medium band
15x light + medium band
15x light + medium band
 
Het zal waarschijnlijk niet evident zijn om een compleet objectief antwoord te keitje, maar hoeveel schade denk jij dat AAS al aan je lichaam heeft berokkend (if any)? Dit is trouwens een serieuze vraag en ben gewoon geïnteresseerd in deze materie.
 
Sterke squats!

Jij hebt safety bar thuis?
Zijn die duur?
 
Het zal waarschijnlijk niet evident zijn om een compleet objectief antwoord te keitje, maar hoeveel schade denk jij dat AAS al aan je lichaam heeft berokkend (if any)? Dit is trouwens een serieuze vraag en ben gewoon geïnteresseerd in deze materie.

Ik denk geen.

Sterke squats!

Jij hebt safety bar thuis?
Zijn die duur?

Iets van 400 euro
 
Zo zien we dus weer dat bolen bij iedereen anders werken
 
Beide knieen voelden gister na de training naar de klote.
Savonds voelde mijn linker knie al wel weer goed, maar mijn rechterknie voelt echt beschadigd....

Hopelijk is mijn herstel zo goed dat ik dinsdag weer speed squats kan doen.
Vanavond komt mijn fysio maatje waarschijnlijk langs dus die maakt het dan ff los.
 
Ik lees zojuist een artikel over low bar squaten met/zonder weightlift schoenen:
http://getthisstrength.com/low-bar-squat-shoes

Ik squat altijd met weightlift schoenen met het idee makkelijker de juiste diepte te halen,
maar ik had geen idee dat je met deze schoenen ook meer naar voren leunt en het bij sommigen knie pijn veroorzaakt.
(Ik las ergens anders ook nog dat bij een wijde stance, welke ik heb, je beter platte schoenen kan dragen)

Ik heb bij squaten altijd vrij veel moeite om rechtop te blijven en best vaak kniepijn, dus ik ga voorlopig op platte schoenen squaten.
 
Klinkt misschien een beetje raar , maar ik Squad altijd op me sokken . Het maakt bij niet uit wat voor schoenen ik aan heb maar ik kan gewoon geen natuurlijke beweging maken tijdens het squaten met schoenen aan , zonder schoenen heb ik nergens last van
 
Hoor ik vaker.

En Arnold deed het ook:p

Zelf doe ik bij zware dl (voor mij zwaar dan) ook op sokken
 
Ik deadlift ook op sokken
 
Zelf heb ik schoenen boksschoenen van Everlast. Plat en harde zijkanten.

Momenteel lift ik ook op mijn weightlift shoes en merk je gewoon veel meer belasting op het kniegewricht.
Wel gaat het zakken makkelijker
 
Ik merk dat als ik fatsoenlijke sportschoenen aan heb ik stabieler sta. Voor de rest merk ik geen verschil.
 
Ik merk dat mijn knie al echt veel beter aanvoelt dan toen ik vanmorgen wakker werd :)

Even wat anders. Als ik soms een filmpje van mezelf terug kijk valt het me op dat ik bij zware gewichten vaak niet diep genoeg ga. Dus ik wilde een BFS Safety squat sensor kopen. Dat is een apparaatje dat checkt of je wel below par squat.
Super handig voor thuis of als je niemand in de buurt hebt die kundig is om below par te snappen :P

Helaas leveren ze niet buiten Amerika, dus ik maak op dit moment een app voor Android die ditzelfde doet.
Alleen nog een goeie manier verzinnen om hem te bevestigen.
 
Squat je niet voor spiegel?

Anders gewoon zakken tot je je kuiten tegen je Hams aan voelt drukken:D
 
gewoon met je kont de grond raken dan weet je zeker dat je goed zit
 
Ik merk dat mijn knie al echt veel beter aanvoelt dan toen ik vanmorgen wakker werd :)

Even wat anders. Als ik soms een filmpje van mezelf terug kijk valt het me op dat ik bij zware gewichten vaak niet diep genoeg ga. Dus ik wilde een BFS Safety squat sensor kopen. Dat is een apparaatje dat checkt of je wel below par squat.
Super handig voor thuis of als je niemand in de buurt hebt die kundig is om below par te snappen :P

Helaas leveren ze niet buiten Amerika, dus ik maak op dit moment een app voor Android die ditzelfde doet.
Alleen nog een goeie manier verzinnen om hem te bevestigen.

Dat is echt een genius uitvinding en grappig tegelijk :D:D:D

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 22:57 ----------

gewoon met je kont de grond raken dan weet je zeker dat je goed zit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 22:57 ----------

 
Haha wat vet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven