MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
merk jij serieus een groter kracht verschil van anavar tegenover andere aas???? dat verbaasd me

Ja of het is toeval hoor. Ik merk altijd wel goede progressie op mijn assitence oefeningen, maar met anavar en/of tren merk ik altijd wel grotere sprongen in kracht.
Zou mooi zijn als ik binnenkort eens 5x100 op de Overhead press doe, want ik kan me niet voorstellen dat dat niet gaat bijdragen aan mijn benchpress
 
hmm misschien dat ik ook maar wat anavar in mijn volgende kuur moet gooien :p 100mg per dag was het?
 
Ons bedrijf waarvan ik de naam niet ivm met dbb wil brengen

Maar jullie hebben wel met "fitness" te maken dan of maken jullie allerhande apps?

Vergeef me mijn nieuwsgierigheid :-)
 
Maar jullie hebben wel met "fitness" te maken dan of maken jullie allerhande apps?

Vergeef me mijn nieuwsgierigheid :-)

We maken apps en mobile games. Eigenlijk niks met fitness te maken, maar ik had het idee geopperd om een app te maken die de squat diepte checkt.
Wat mogelijk geld op kan brengen of voor een betalende klant is maken we.
 
Heb al een keer van zo n app gedownload, werkt niet top.
Hoop dat jullie het beter kunnen.
 
Heb al een keer van zo n app gedownload, werkt niet top.
Hoop dat jullie het beter kunnen.

Het enige probleem is het vastmaken om je been.
Ik gebruik daar momenteel een hartslag meter bandje voor en maak nu perfect diepe squats daardoor.

Hoe werkte die app die jij had gedownload ?
Weet je de naam daar nog van ?
 
Het enige probleem is het vastmaken om je been.
Ik gebruik daar momenteel een hartslag meter bandje voor en maak nu perfect diepe squats daardoor.

Hoe werkte die app die jij had gedownload ?
Weet je de naam daar nog van ?

Heb even gekeken, 365days squat.

Volgens min was daar idd oom het probleem dat hij niet goed op je been zat(in me zak).
En dat de diepte niet goed was.

Als ik tips mag geven, zou ik het fijn vinden als je een app hebt die elke hh meet tot hoe hoeveel graden je bent gegaan.
 
Heb even gekeken, 365days squat.

Volgens min was daar idd oom het probleem dat hij niet goed op je been zat(in me zak).
En dat de diepte niet goed was.

Als ik tips mag geven, zou ik het fijn vinden als je een app hebt die elke hh meet tot hoe hoeveel graden je bent gegaan.

Zoiets is wel in te bouwen denk ik.

Ik heb die 365 squat gedownload en vind hem heel onoverzichtelijk maar werkt in feite wel zoals ik hem ook heb, alleen lijkt ie net niet diep genoeg te gaan.
In je zak stoppen geeft sowieso een verkeerde waarde, je moet hem echt bevestigen ergens mee, daarom wil ik hem ook pas uitbrengen als ik daar een goede oplossing voor heb.
 
Zoiets is wel in te bouwen denk ik.

Ik heb die 365 squat gedownload en vind hem heel onoverzichtelijk maar werkt in feite wel zoals ik hem ook heb, alleen lijkt ie net niet diep genoeg te gaan.
In je zak stoppen geeft sowieso een verkeerde waarde, je moet hem echt bevestigen ergens mee, daarom wil ik hem ook pas uitbrengen als ik daar een goede oplossing voor heb.

Zoiets: http://www.belkin.com/nl/IWCatProductPage.process?Product_Id=544578
Maar dan wat groter :p
 
Ja idd, is alleen erg moeilijk te vinden dus misschien moeten we zelf iets gaan samenstellen.
 
Lijkt me ook moeilijk een app te maken die het op zo'n manier doet, maakt het gebruik van 'n gyroscoop oid. in de telefoon? Kan me wat meer voorstellen bij 'n app die het doet d.m.v. de camera; benen positioneren binnen een beeld is niet moeilijk, en vervolgens de hoek tussen het onderbeen en bovenbeen ook niet.
 
Gyroscoop inderdaad.
Een app maken die je beweging filmt en kan analyseren hoe diep je squat is zwaar complex om te maken
en al helemaal als de camera altijd een andere hoek zal hebben (kan je hadnmatig nooit elke keer hetzelfde doen).

Met gyroscoop werkt echt prima als je hem op de juiste plek op je been vastmaakt.
 
Gyroscoop inderdaad.
Een app maken die je beweging filmt en kan analyseren hoe diep je squat is zwaar complex om te maken
en al helemaal als de camera altijd een andere hoek zal hebben (kan je hadnmatig nooit elke keer hetzelfde doen).

Met gyroscoop werkt echt prima als je hem op de juiste plek op je been vastmaakt.
Is relatief simpel hoor, feature detection bij gezichtsherkenning is 'n pak lastiger. Verticale oriëntatie kun je bijv. horizon detectie voor gebruiken, nu zijn de goede algoritmes daarvoor vooral gebaseerd op neurale netwerken, die nogal resources zuigen en doorgaans niet geschikt zijn voor telefoons, maar je hebt ook algoritmes die gebruik maken van mathematische morfologie, en die kun je easy real-time laten draaien en zijn ook nog eens makkelijk te implementeren. Zie o.a.:
[Link niet meer beschikbaar]

Wat basically neerkomt op ieder kleur kanaal apart nemen, smoothen, de randen dilateren, de kanalen weer combineren, mask gebruiken van de rauwe data, resultaat daarvan weer dilateren en een hough transformatie overheen gooien. Scheiden/samenvoegen van de kleurkanalen, smoothen en dilateren zijn standaard libraries voor, hough transformatie weet ik niet, maar waarschijnlijk kun je daar ook zo online 'n library van vinden (zul je hoogstens moeten porten naar Java in geval van Android, meeste van die libraries zijn in Python of C++).

Bevatten veel telefoons 'n gyroscoop? Ben hier eerlijk gezegd totaal niet up2date mee :roflol:
 
Denk t wel. Bijna al die telefoons roteren je beeld afhankelijk van de stand van je telefoon. Lijkt me dus nog steeds de simpelste optie.
 
Simpelste optie is of een trainingsmaatje of een spiegel voor squat rek:D
 
Is relatief simpel hoor, feature detection bij gezichtsherkenning is 'n pak lastiger. Verticale oriëntatie kun je bijv. horizon detectie voor gebruiken, nu zijn de goede algoritmes daarvoor vooral gebaseerd op neurale netwerken, die nogal resources zuigen en doorgaans niet geschikt zijn voor telefoons, maar je hebt ook algoritmes die gebruik maken van mathematische morfologie, en die kun je easy real-time laten draaien en zijn ook nog eens makkelijk te implementeren. Zie o.a.:
[Link niet meer beschikbaar]

Wat basically neerkomt op ieder kleur kanaal apart nemen, smoothen, de randen dilateren, de kanalen weer combineren, mask gebruiken van de rauwe data, resultaat daarvan weer dilateren en een hough transformatie overheen gooien. Scheiden/samenvoegen van de kleurkanalen, smoothen en dilateren zijn standaard libraries voor, hough transformatie weet ik niet, maar waarschijnlijk kun je daar ook zo online 'n library van vinden (zul je hoogstens moeten porten naar Java in geval van Android, meeste van die libraries zijn in Python of C++).

Bevatten veel telefoons 'n gyroscoop? Ben hier eerlijk gezegd totaal niet up2date mee :roflol:

Dat gaat me nogal mijn pet te boven. Ik heb de eerste 2,5 jaar van HBO Informatica gedaan waarvan eigenlijk alleen het eerste jaar relevante programmeer kennis gegeven werd en daarna heb ik iets van 1,5 jaar werk ervaring opgedaan welke vooral bestond uit Android gericht programmeren.

Het enige wat ik je wel kan vertellen is dat Android's native taal C++ is en dat apps over het algemeen gedraaid worden op een Java machine. En inderdaad bijna alle telefoons van tegenwoordig bevatten een gyroscoop.

Simpelste optie is of een trainingsmaatje of een spiegel voor squat rek:D

Een goede trainingsmaat kan helpen mits deze streng is.
Een spiegel heb ik maar tis moeilijk om deze goed te gebruiken aangezien je je heup ten op zichte van je kniehoogte niet kan zien.
Ik ben nog steeds van mening dat een apparaat beter en objectiever is :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
speed safetybar squat + 32 kilo chains:
8x 2×110

(self note: ketting -15 schakels)

speed pulls + monster mini band overdwars:
6x 1×200

Lying leg curl:
15x80
12x80
12x80
12x80

Back extention + monster mini band:
12x50
12x50
10x50

Doelde eigenlijk op 4 setjes, maar na 3 had ik al zo;n pomp in mijn onderrug dat ik het er maar bij hield :P
Had ook geen Nose Tork of iemand bij me die me even mentaal kon op****en lol
 
Dat gaat me nogal mijn pet te boven. Ik heb de eerste 2,5 jaar van HBO Informatica gedaan waarvan eigenlijk alleen het eerste jaar relevante programmeer kennis gegeven werd en daarna heb ik iets van 1,5 jaar werk ervaring opgedaan welke vooral bestond uit Android gericht programmeren.

Het enige wat ik je wel kan vertellen is dat Android's native taal C++ is en dat apps over het algemeen gedraaid worden op een Java machine. En inderdaad bijna alle telefoons van tegenwoordig bevatten een gyroscoop.
Ah wist ik niet, gyroscopen zijn rete handig voor leuke apps.

Heb zelf alleen Android dev'en in Java gedaan, wat heb ik 'n vreselijke haat aan dat Eclipse. Ben nu voor m'n master weer genoodzaakt om met Eclipse te werken i.v.m. een progtaal die alleen binnen die IDE draait. Moet er van kotsen.

Wist overigens niet dat jij ook informatica had gestudeerd :D Vanwaar eigenlijk gestopt na die 2,5 jaar? Job offer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven