MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja gooi die ook nog eens op 't forum, bijv in je log die steeds verwijderd word..

Mooi die transformaties altijd!

Ja haha , ik had er eentje gepost van men rug op 75kg ofzo. Ik heb ook nog foto's steken van op 60 kilo hoor :D
 
Ja gooi die ook nog eens op 't forum, bijv in je log die steeds verwijderd word..

Mooi die transformaties altijd!

De persoon die zijn log verwijderd heeft is uit zijn functie gezet dus het lijkt mij een goed idee een nieuwe aan te maken nu het weer kan :)
 
Ja haha , ik had er eentje gepost van men rug op 75kg ofzo. Ik heb ook nog foto's steken van op 60 kilo hoor :D

IIddopen weer nieuw logje dan maat en kom op met die fotos en vooruitgangen hahah
 
Leuk dat je op de hoogt bent testo! Nice, posten doe hap Gxl1 :D

Misschien wel een log om geen voorbeeld aan te nemen maar wel zeer interessant!
 
Ik groei vanaf nu in het geheim :eyebrow: srs ik heb geen moed meer om aan een log te beginnen.
 
Ik groei vanaf nu in het geheim :eyebrow: srs ik heb geen moed meer om aan een log te beginnen.

Bek houwe en loggen ecto. Ik wil lezen. :mad:

Dikke rear delt raises Testo, pfoe.
 
speed safetybar squat + 32 kilo chains:
8x 2×120
(self note: ketting -15 schakels)

Safetybar goodmorning:
10x120
10x120
10x120
Te vermoeid. Ben blij dat ik toch een beetje getraind heb.
 
Beter iets dan niets uiteraard, niet gaan trainen als je het wel van plan was voelt altijd k*t aan.
 
Weer echt een k*t training.
Ik wilde eigenlijk 140, 150 en 160 benchen en niet tot de max gaan, maar 150 koste me al zoveel moeite dat ik maar niet hoger ben gegaan. Ook de training weer ingekort vanwege vermoeiheid en niet goed voelen :S

Benchpress:
1x140
1x150
8x120
6x120

Plate loaded latpulldown:
12×160
10×160
8×160

Sitting dumbell side raise:
15×20
15×20
15×20
 
Tja, geen idee wat wijsheid is. Heb nog geen 2 weken training gedaan en normaal doe ik 3 weken training, 1 week deload.
Kijk wel wat ik doe.
 
Een paar dagen complete rust doet soms wonderen. Ben niet zo'n voorstander van trainen als ik me niet lekker voel...
 
Idd, ik kijk wel hoe lang ik rust neem. Ik merk dat ik het ook steeds minder leuk begin te vinden, dus ik ga intussen ook wel kijken of ik niet eens een tijdje op een andere manier kan gaan trainen om uit de sleur te komen.
 
mayb ff bloed prikken en kijken naar je waardes?

of recent al gedaan?
 
ja was goed
 
Weet je wat ook leuk is om de sleur wat te breken? Een tijdje off gaan ;-)
 
Als je af en toe door een dalletje moet leer je de toppen weer appreciëren :-)

Nee is geintje hoor. Gewoon rusten, eens wat anders doen. Ga eens lekker eten met je meisje, kijk wat goeie films, wordt eens lekker dronken, whatever. Lichaam laten rusten, hoofd leegmaken,...

Je mag de psychologische belasting van steevast maximaal te trainen icm met een strikt dieet toch niet onderschatten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven