Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hou je kop er bij reus niet twijfelen aan jezelf, je hebt genoeg bereikt tot nu toe ook die 245 squat ga je binnenkort breken geef het wat tijd!
 
Ja man. Komt uit eindelijk wel weer maar ik haat het dat ik maanden hard train en niet sterker word op de powerlifts.
 
Gewoon blijven knallen! Komt goed man!
 
Dan is even alles omgooien en even minder op kracht trainen best een goed idee. Een poos met ''lichte'' BB gewichten trainen kan je ook behoorlijk sterker van worden. Te veel focus op gewicht kan nogal demotiveren!
 
De HRV meter verteld je meende toch ook welke intensiteit je moest trainen je daar wel aan gehouden als je nnu terug kijkt =

was het juiste moment om die 245 te doen, of had je minder intensief moeten trainen kijk dat eens na want ik lees al poosje mee nu en ben van mening dat je ook dit lukt.

inderdaad miss even stapje terug opladen en met 2 weken nog x proberen.
 
HAHA, no stress denk dat je het echt goed zal doen als BB'er. niet dat je het nu niet goed doet ;)
 
De HRV meter verteld je meende toch ook welke intensiteit je moest trainen je daar wel aan gehouden als je nnu terug kijkt =

was het juiste moment om die 245 te doen, of had je minder intensief moeten trainen kijk dat eens na want ik lees al poosje mee nu en ben van mening dat je ook dit lukt.

inderdaad miss even stapje terug opladen en met 2 weken nog x proberen.

Die meter gaf aan dat mijn readiness heel erg hoog was die dag, dus ik dacht ik ga hem gewoon doen.
Heb even wat logjes nagekeken en ik zie wel dat ik mijn PR van 240 kilo tijdens Anavar had gezet en ik merkte dat ik tijdens Anavar wel echt belachelijk sterk werd ineens.
En ik lees zojuist in BigCat's topic dat middelen als Anavar etc. je tijdelijk sterker maken, dus waarschijnlijk is dat het want ik ben absoluut niet overtraind oid ook niet afgevallen.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Zo, ff mijn training afgemaakt.
Heb de eerste setjes van gister bovenaan gezet.

Squat:
1×200 (wraps)
1×220 (wraps)
fail 245 (wraps)
5x180
5x180

Reverse hyper:
10x50
10x50
10x50
10x50

Side bend:
20x40
15x40
15x40

Band hammer curl:
20x light band
20x light band
 
Gelukkig maar, dan gaan we dr van uit dat op het moment de meter aangeeft je weer vollop kan dat je hem dan pakt. en dan pak je anders de 220 niet en dan gelijk 245. weet niet of het zo ook voor jou werkt maar ik denk echt dat je hem kunt pakken goed opwarmen 220 overslaan boem ! 245 te pakken

just my 2 cents
 
Gelukkig maar, dan gaan we dr van uit dat op het moment de meter aangeeft je weer vollop kan dat je hem dan pakt. en dan pak je anders de 220 niet en dan gelijk 245. weet niet of het zo ook voor jou werkt maar ik denk echt dat je hem kunt pakken goed opwarmen 220 overslaan boem ! 245 te pakken

just my 2 cents

Zo zou ik het inderdaad ook doen. Goed opwarmen en knallen.
 
van 200 naar 245? slecht idee bij een max..ik zou het eerder anders zien.. de 220 hoort redelijk makkelijk te gaan, als dat niet zo is kan je missch beter die 245 skippen
 
van 200 naar 245? slecht idee bij een max..ik zou het eerder anders zien.. de 220 hoort redelijk makkelijk te gaan, als dat niet zo is kan je missch beter die 245 skippen

45 kilo is inderdaad net wat te grote stap. Die 220 ging ook niet echt makkelijk.
230 a 235 had de max geweest voor die dag.
 
UB ME
Benchpress + reversed choked light bands (thuis):
1x165
1x175
1x185 PR
3x160
3x160

Guillotine press:
10x100
7x100
10x80

Ik vond mijn bovenkant borst wat inzakken, dus even wat accent daarop gelegd met de guillotine press.

Rope extension/pushdown:
12x30
10x30
10x30
8x30
12x25

Rope facepulls (thuis):
15×40
14x45
12x50
12x50
 
Nice bench.:thumbs:

Doe jij een pr op de bank gewoon thuis zonder spotter? Gewaagd..:D
 
Ik ga vanaf morgen weer naar 10iu hgh per dag en 10iu slin postWO.

Nice bench.:thumbs:

Doe jij een pr op de bank gewoon thuis zonder spotter? Gewaagd..:D

Ach ja, dan MOET het wel he? haha :D
Als het alsnog niet lukt heb ik nog steeds vangers van mijn rek.
 
Ik ga vanaf morgen weer naar 10iu hgh per dag en 10iu slin postWO.



Ach ja, dan MOET het wel he? haha :D
Als het alsnog niet lukt heb ik nog steeds vangers van mijn rek.

10 iu pharma / mix of hyge ? En waarom niet wat extra slin pre workout zetten ? 8iu pre & 10iu post bv
of 8/8 .. Maakt het trainen voor mij leuker. Maar ik train dan we meer voor pomp etc inplaats van kracht.
 
10 iu pharma / mix of hyge ? En waarom niet wat extra slin pre workout zetten ? 8iu pre & 10iu post bv
of 8/8 .. Maakt het trainen voor mij leuker. Maar ik train dan we meer voor pomp etc inplaats van kracht.

Geen zin om tijdens mijn training een shake te moeten drinken en ik train inderdaad niet echt voor de pomp.
Momenteel hyge;s
 
Geen zin om tijdens mijn training een shake te moeten drinken en ik train inderdaad niet echt voor de pomp.
Momenteel hyge;s

Hmm ik eet gewoon uurtje voor mijn training 50gr rijs met 50 gr kip , thats it. Shakes houd ik ook niet van maar dextrose neem ik toch altijd mee voor het geval dat.. Ik vertrouw mezelf nog niet 100%.
 
Als ik een maaltijd eet en slin zet en daarna actief ga doen is de kans vrij groot dat ik een hypo krijg.
Om die reden nam ik altijd dextrose met bcaa's tijdens de training.
 
LB DE:
safetybar squat + lights bands choked:
10x 2×112,5 (55%)

Reverse hyper:
20×30
20×30
20×30

Side bend:
20×40
20×40
16×40

Mijn "readiness" is de hele week al vrij laag volgens mijn OmegaWave,
dus heb vandaag even een lichte korte traininge gedaan. Hopelijk licht genoeg!
 
Mijn "readiness" is momenteel 5/10 dus die training van gister had ik beter niet kunnen doen.
Voel me ook echt super gaar en heb koppijn dus ik denk dat de OmegaWave het correct heeft...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven