MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb eindelijk een schema van Shane Sweatt ontvangen.
Mijn readiness is alleen heel laag en voel me ook echt een beetje ziekig de laatste dagen.
Als ik vrijdag een goeie meting heb ga ik weer knallen.
 
Ik heb eindelijk een schema van Shane Sweatt ontvangen.
Mijn readiness is alleen heel laag en voel me ook echt een beetje ziekig de laatste dagen.
Als ik vrijdag een goeie meting heb ga ik weer knallen.

ga je het schema hier posten met uitleg van hem als dat er bij zit? :)
 
Ik post mijn trainingen dus dat komt grotendeels op hetzelfde neer.
Hij geeft vrijwel geen uitleg behalve wat notities zoals dat als ik die bepaalde stang niet heb dat ik een straight barbell kan gebruiken.
 
Ik post mijn trainingen dus dat komt grotendeels op hetzelfde neer.
Hij geeft vrijwel geen uitleg behalve wat notities zoals dat als ik die bepaalde stang niet heb dat ik een straight barbell kan gebruiken.

Oke duidelijk. Ik blijf volgen mag zelf ook wel eens wat aan mijn kracht doen :)
 
Ik lees zojuist dat nandrolone de parasympathische toon verlaagt, dus ik denk dat dat de reden is dat mijn HRV score zo k*t is en mijn readiness dus laag is.
Sinds ik NPP gebruik is dat van de ene op de andere dag ineens bergafwaards gegaan.
Ik ga het niet meer nemen aangezien ik dan niet meer kan zien wanneer ik moet trainen terwijl dat juist echt handig was, dus hopelijk is het snel uit mijn lichaam.

Aangeizen ik al 6 weken voluit getraind heb is een weekje rust niet verkeerd, dus ik zal ongeveer woensdag weer beginnen.

edit:
Ik verlaag aromasin trouwens van 10mg naar 5mg ED om te kijken of dat voldoende is tegen vocht/gyno en of mijn knieen verbeteren.

Ik zit nu dan dus op:
1500 test per week
5mg aromasin per dag
10iu hgh per dag
8iu slin post workout
 
Laatst bewerkt:
sow dat mag wat kosten die hgh
 
wat kost dat zon 10iu als ik vragen mag, of 100 hoe dat ook in elkaar zit. of mag/wil je dat hier niet mededelen

Kan ik helaas niet zeggen, want je mag hier geen prijzen bespreken.
 
Ben het schema van Shane begonnen en moet zeggen dat het volume wel echt enorm is.
Ik heb na die hip bridges een kwartier gerust omdat ik misselijk was :P

Lowerbody DE:

Standing box Jump:
10x 75cm / 30"

Didn't have anything higher than 30" but that's okay cause it was the first time.

40cm box Safetybar squat + lights bands choked:
12x 2×105 (50%)

Speed pull + average band crosswise:
8x 1×180 (55%)

Safetybar Goodmorning
10x120

Safetybar Goodmorning + lights bands choked:
8x90
8x100
8x100

Hip bridge barbell:
15x60
15x70
15x70

Felt sick, rested for a few minutes

Band leg curl:
50x monster mini band curl
(next time mini band)

Kneeling Band static ab hold:
60s average band
60s average band
60s average band
60s average band
 
Ubberbody DE:

Benchpress + mini bands doubled:
9x 3x75 (45%)

Closegrip benchpress:
8x125

Overhead press:
4x85

Can't do pullups due to a weird pain in my forearm for a week now.
My lats are overpowering the front anyway, so I threw in some tricep work instead, cause those lag size.

Overhead Rope Extensions:
10x30
8x35
8x30
8x30

Dumbell row:
10x60
10x60
10x60
10x60

Dumbell romboid row:
10x34
10x34
10x34
10x34

Straight arm pulldowns:
20x20
20x20
20x20
20x20
18x20

Didn't have enough time to do abs
 
hoe bevalt het tot nu toe?
 
Het is erg veel volume dus dat is wel wennen.
 
Mijn GH+slin protocol is momenteel:
3 x 3,33iu GH
2 á 3 x 8iu slin

Bij voorkeur zet ik in ieder geval een keer 3,33iu GH + 8iu slin post WO en het liefst zet ik het samen 3 keer per dag, maar soms komt het niet helemaal uit met de tijd en dan zet ik de overgebleven 3,33iu GH voor het slapen gaan zonder slin.

Weeg sinds vanmorgen 129 :)

Heb wat balkan oxy besteld waar ik hopelijk van het weekend mee kan beginnen.
Ik heb op zich niet echt veel succes gehad met oxy maar wil het toch nog een poging geven.
 
Lekker bezig gab, 10iu HGH per dag. Ga ik ook proberen voor de zomer :D
 
Ik lees zojuist dat nandrolone de parasympathische toon verlaagt, dus ik denk dat dat de reden is dat mijn HRV score zo k*t is en mijn readiness dus laag is.
Sinds ik NPP gebruik is dat van de ene op de andere dag ineens bergafwaards gegaan.
Ik ga het niet meer nemen aangezien ik dan niet meer kan zien wanneer ik moet trainen terwijl dat juist echt handig was, dus hopelijk is het snel uit mijn lichaam.

Ik begrijp te weinig van deze post. Parasympatische toon in combinatie met HRV score gaat denk ik over het hartritme en de mate waarin het sympatische en parasympatische zenuwstelsel prikkels sturen die het hartritme regel- en onregelmatiger maken en sneller en langzamer. Readiness kon ik niks mee....waar las je precies wat over nandrolone (NPP)? Kan je toelichten wat je bedoelt en/of het onderzoek via een link geven? Thnx.....
 
Ik begrijp te weinig van deze post. Parasympatische toon in combinatie met HRV score gaat denk ik over het hartritme en de mate waarin het sympatische en parasympatische zenuwstelsel prikkels sturen die het hartritme regel- en onregelmatiger maken en sneller en langzamer. Readiness kon ik niks mee....waar las je precies wat over nandrolone (NPP)? Kan je toelichten wat je bedoelt en/of het onderzoek via een link geven? Thnx.....

Kan het niet meer vinden, maar nandrolone verlaagt de parasympatische activiteit van je zenuwstelsel.
Geen idee of dit op lange termijn sneller tot overtraining van het zenuwstelsel lijdt, maar het verstoord wel de meting van mijn OmegaWave (die geeft readiness op schaal van 10 aan).

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Lower ME

40cm box safetybar squat:
1x170
1x180
1x190 PR
1x195 PR

Safetybar step ups + 48 kilo chains total:
10x90 (per leg)

Snatch grip deadlift:
20x100
16x120
16x120

**** high rep deadlift! I really hate this one!
I've noticed my breathe gave out before my muscles did.

Reverse hyper: (strict, so no momentum!)
20×30
20×35
20×35

Oblique twist:
20x5
20x10
20x10
20x10

I don't have a GHD yet, so did them sitting on a bench with my feet locked in my rack.

Ab fallout
20x bw
20x bw
20x bw
 
Upper ME

Floor press:
1x150
1x160 PR
fail 165

Failed right away at the bottom

Seated close grip rack press: (pin 7 @fpa)
6x60
7x55
7x55

Decline dumbell rollback extensions:
10x18
10x18
9x18

Dumbell tricep press:
10x40

Incline lateral raise:
15x8
20x6
20x6
20x6
20x6
15x6

Band pushdown
180x monster mini band

Decline sit ups:
8x 5 + monster mini band
8x 5 + monster mini band
5x 5 + monster mini band
 
pfffffffffff ben echt super lui sinds ik 3 keer per dag GH + slin zet man! niet vooruit te branden!
 
je had tijdje geleden moeite met squat om je pr te weer te halen. je zei dat je iedere keer op oxy zat als je pr maakte met squat ( zo iets las ik) heb je misschien al vooruitgang geboekt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven