XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm erg jammer. Had gehoopt dat het wat zou zijn. Redeneer ik gelijk even door naar andere peptides..zou dat wel zijn werk doen dan?

Haha dat hoopte ik ook. W.b.t Peps, zoals CJC en GHRP doen wel wat maar of het het geld waard is.. Voor 't zelfde geld koop je een aardige dosis GH en dan weet ik wel wat ik liever zet.
 
Hmm erg jammer. Had gehoopt dat het wat zou zijn. Redeneer ik gelijk even door naar andere peptides..zou dat wel zijn werk doen dan?

Van hun igf1 merk ik wel wat ja. En ghrp2 etc zijn ook wel goede middelen en van die van hun ga ik met een lage dosering zelfs nog 5 uur lang door met vreten :P maar die myo is het niet
 
Van hun igf1 merk ik wel wat ja. En ghrp2 etc zijn ook wel goede middelen en van die van hun ga ik met een lage dosering zelfs nog 5 uur lang door met vreten :P maar die myo is het niet

Als je nu een mailtje stuurt met je bevindingen en ook de positieve van hun igf en ghrp, ze hebben ook hallostatin. Wie weet sturen ze je er 4 op. Dit is namelijk ook niet geweldig voor hun. Tenslotte waren er sowieso wat aan myostatin gegaan bij positieve feedback van jou kant. Nu denken we..te duur en doet niks dus case closed.
 
Heb idd ghrp en cjc gebruikt, maar merkte er niet zo heel veel van.
Kon echt niet alles vreten zonder dik te worden ook.

Toen ik 3 maal daags 1000mcg ipamorelin + 250mcg cjc ging gebruiken merkte ik wel echt flink effect.
Ik was toen aan het droog trainen en het vet vloog eraf net zoals met HGH.
Maar goed, voor hetzelfde geld kan je 10iu hyge per dag zetten

Met goeie peps is droogtrainen een heel stuk makkelijker en de pomp tijdens het trainen(met carbless post-workout dieet in mijn geval) niet van deze wereld. Pre workout slin vond ik al heel wat qua pomp, maar met die peps (en de juiste amino's) erbij, ho maar!

Qua anabolisme denk ik dat goeie peps niet kunnen wedijveren met goeie GH. Het scheelt wel een pak in de portefeuille natuurlijk.

Still going strong, ouwe, nice!!!
 
Zou weleens naast je willen staan..

20 cm groter, en +- 35 kg zwaarder. Nondeju, flinke boom.
 
Jazeker. Kracht is vooral spieraansturing van je zenuwstelsel en deze kan altijd versterken.



Ik kuur zolang ik zin heb en dan bridgen zolang ik er geen zin in heb.



hoe bedoel je "Of gewoon 250 of 500 mg testo meer" ?

Max wat ik genomen heb is 1750 test + 600 deca + 600 mast

Dat is totaal ook zo´n 3 gram.
Ik bedoel- skip de deca en mast, en up de test eens naar een ´buitenaardse dosering´ a 3 gram only. Tuurlijk verklaart iedereen je weer voor waus, maar wie weet knal je wel door naar de 140.......is omgerekend zo´n ruime 300 LBS, en d´r zijn een aantal pro´s die dat ook wegen terwijl ze bij lange na geen 2 meter zijn.....en echt wel 3 gram test of meer nemen!
 
Als je nu een mailtje stuurt met je bevindingen en ook de positieve van hun igf en ghrp, ze hebben ook hallostatin. Wie weet sturen ze je er 4 op. Dit is namelijk ook niet geweldig voor hun. Tenslotte waren er sowieso wat aan myostatin gegaan bij positieve feedback van jou kant. Nu denken we..te duur en doet niks dus case closed.

Bedoel je met hallostatin niet halotestin? Ik zie beide niet op hun website.
En zeggen dat het "niet werkt" heeft geen zin want ze zullen dan zeggen dat het niet bedoeld is voor menselijke consumptie.

Dat is totaal ook zo´n 3 gram.
Ik bedoel- skip de deca en mast, en up de test eens naar een ´buitenaardse dosering´ a 3 gram only. Tuurlijk verklaart iedereen je weer voor waus, maar wie weet knal je wel door naar de 140.......is omgerekend zo´n ruime 300 LBS, en d´r zijn een aantal pro´s die dat ook wegen terwijl ze bij lange na geen 2 meter zijn.....en echt wel 3 gram test of meer nemen!

Oh je bedoelt ipv ander middel stacken gewoon test naar de 3 gram. JA zou ook nog kunnen inderdaad
 
Bedoel je met hallostatin niet halotestin? Ik zie beide niet op hun website.
En zeggen dat het "niet werkt" heeft geen zin want ze zullen dan zeggen dat het niet bedoeld is voor menselijke consumptie.

Mijn fout..ik bedoel follistatin. Misschien zullen ze dat zeggen misschien niet. Hun hebben ook baat bij goede recensies van hun produkten.
Vroeger dacht ik ook altijd van laat maar gaan maar het loont zeker om een snel mailtje te sturen.
Ander voorbeeld maar op dit van toepassing..Had laatst spontaan de buitenste ruit van m'n oven in gruzelementen. Geen nieuw apparaat, al 12 jaar oud. Geen idee wat een ruitje kost..tja wat mag zo'n ruitje kosten? Dacht een geeltje ofzo in mijn onnozelheid. Fabrikant Bosch gebeld en trutje stuurt rücksichtlos een monteur. Blijkt zo'n ruitje 330,- euries te kosten. Ja dat heeft dan geen zin met zo'n oud apparaat als een nieuwe 390,- kost maar wel 80,- voorrijd kosten.
Mailtje gestuurd dat dame aan de telefoon toch wat beter ons had kunnen informeren, 2dgn later telefoontje met excuses en dat ik de voorrijd kosten niet hoefde te betalen.
Ik bedoel maar...
 
Mijn fout..ik bedoel follistatin. Misschien zullen ze dat zeggen misschien niet. Hun hebben ook baat bij goede recensies van hun produkten.
Vroeger dacht ik ook altijd van laat maar gaan maar het loont zeker om een snel mailtje te sturen.
Ander voorbeeld maar op dit van toepassing..Had laatst spontaan de buitenste ruit van m'n oven in gruzelementen. Geen nieuw apparaat, al 12 jaar oud. Geen idee wat een ruitje kost..tja wat mag zo'n ruitje kosten? Dacht een geeltje ofzo in mijn onnozelheid. Fabrikant Bosch gebeld en trutje stuurt rcksichtlos een monteur. Blijkt zo'n ruitje 330,- euries te kosten. Ja dat heeft dan geen zin met zo'n oud apparaat als een nieuwe 390,- kost maar wel 80,- voorrijd kosten.
Mailtje gestuurd dat dame aan de telefoon toch wat beter ons had kunnen informeren, 2dgn later telefoontje met excuses en dat ik de voorrijd kosten niet hoefde te betalen.
Ik bedoel maar...

Ja je hebt gelijk. Heb toch maar een mailtje gestuurd. Al krijg ik wat extra korting op mijn volgende bestelling zou het al mooi meegenomen zijn.
 
Bedoel je met hallostatin niet halotestin? Ik zie beide niet op hun website.
En zeggen dat het "niet werkt" heeft geen zin want ze zullen dan zeggen dat het niet bedoeld is voor menselijke consumptie.



Oh je bedoelt ipv ander middel stacken gewoon test naar de 3 gram. JA zou ook nog kunnen inderdaad


Juist......!
 
40cm box safetybar squat:
1x170
1x190
1x200 PR
1x205 PR

Seated safetybar goodmorning:
10x130
8x140
8x140

Reverse Hypers curl:
20x50
15x60
15x60

Knees out band box squat:
15x medium band
15x medium band
12x medium band

Hanging Straight Leg Raises:
20x bw
18x bw
18x bw
 
Laatst bewerkt:
Mijn fout..ik bedoel follistatin. Misschien zullen ze dat zeggen misschien niet. Hun hebben ook baat bij goede recensies van hun produkten.
Vroeger dacht ik ook altijd van laat maar gaan maar het loont zeker om een snel mailtje te sturen.
Ander voorbeeld maar op dit van toepassing..Had laatst spontaan de buitenste ruit van m'n oven in gruzelementen. Geen nieuw apparaat, al 12 jaar oud. Geen idee wat een ruitje kost..tja wat mag zo'n ruitje kosten? Dacht een geeltje ofzo in mijn onnozelheid. Fabrikant Bosch gebeld en trutje stuurt rücksichtlos een monteur. Blijkt zo'n ruitje 330,- euries te kosten. Ja dat heeft dan geen zin met zo'n oud apparaat als een nieuwe 390,- kost maar wel 80,- voorrijd kosten.
Mailtje gestuurd dat dame aan de telefoon toch wat beter ons had kunnen informeren, 2dgn later telefoontje met excuses en dat ik de voorrijd kosten niet hoefde te betalen.
Ik bedoel maar...

Nou bedankt voor de tip :P
Ze hebben me gebanned omdat ik zei dat ik het gebruikt had wat volgens hun verboden is etc
 
Benchpress + mini bands doubled:
1x115
1x125
1x135 PR

Ging heel soepel die 135 mooie PR, volgende keer 140

Reverse grip ez-bar tricep extention:
12x50
8x55
8x55

Cable wide row:
12x90
10x95
8x100

Sitting dumbell rear raise (thumbs down):
12x20
12x20
10x20

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Huh??? Waar is het dan voor om neer te zetten ofzo.:dunno:

Ik zou niet precies weten wat wel/niet mag en ze weten vast ook wel dat 99% van hun klanten bodybuilders zijn dus snap het wel van hun kant. Ze hebben me wel de laatste order van 220 dollar terug betaald omdat ik het voor menselijk gebruik gedaan heb. Dus ik heb ze nog een mail gestuurd dat die order daarvoor ook myostatin bevatte dat ik bij mezelf heb geinjecteerd en of ze die dan ook even refunden :P

Al met al iets van 150 euro terug verdiend, dus achteraf gezien best blij met je tip :)
 
ook maar ff wat bestellen dan :roflol:
 
Huh??? Waar is het dan voor om neer te zetten ofzo.:dunno:

Ik neem aan dat dit bij pepbridge vandaan komt? Staat op de flesjes dat het niet voor humaan gebruik is, maar voor lab doeleinden ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven