Mijn fout..ik bedoel follistatin. Misschien zullen ze dat zeggen misschien niet. Hun hebben ook baat bij goede recensies van hun produkten.
Vroeger dacht ik ook altijd van laat maar gaan maar het loont zeker om een snel mailtje te sturen.
Ander voorbeeld maar op dit van toepassing..Had laatst spontaan de buitenste ruit van m'n oven in gruzelementen. Geen nieuw apparaat, al 12 jaar oud. Geen idee wat een ruitje kost..tja wat mag zo'n ruitje kosten? Dacht een geeltje ofzo in mijn onnozelheid. Fabrikant Bosch gebeld en trutje stuurt rücksichtlos een monteur. Blijkt zo'n ruitje 330,- euries te kosten. Ja dat heeft dan geen zin met zo'n oud apparaat als een nieuwe 390,- kost maar wel 80,- voorrijd kosten.
Mailtje gestuurd dat dame aan de telefoon toch wat beter ons had kunnen informeren, 2dgn later telefoontje met excuses en dat ik de voorrijd kosten niet hoefde te betalen.
Ik bedoel maar...