Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ik krijg 1ml sustanon elke 2 weken.
Heb vaker op zoiets gecruised en maak dan nog steeds vooruitgang in kracht, is gewoon puur CNS trainen.

sustanon elke 2 weken zorgt toch wel voor flinke schommelingen of niet? of maakt dat niet veel uit in de praktijk op trt dosis?
 
sustanon elke 2 weken zorgt toch wel voor flinke schommelingen of niet? of maakt dat niet veel uit in de praktijk op trt dosis?

Ik denk dat het wel goed komt aangezien dit standaard is hoe het voorgeschreven wordt.
De esters komen ook één voor één vrij, dus ik denk dat er op die manier eventuele schommelingen worden opgevallen. Als het uiteindelijk niet bevalt kijk ik of er andere opties zijn.

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Jongens ik sluit dit log aangezien ik toch niet verder ga kuren ;)
 
Shit! Ga je hem echt sluiten? Mssn kun je een powerlift logje openen? Vind je manier van trainen zeer interessant om te blijven volgen.
 
Jammer.. vond het altijd wel interessant en leerzaam wat je deed qua kuren en de ervaringen die je deelde.

Verder wel een goede keus denk ik. Vooral je toekomst, ook omdat je vriendin nu zwanger is.
 
Ik open idd over een tijdje een powerlift logje onder een ander account denk ik. Big T sluit dan deze voor me, in de vorm van een vrijwillig ban.
Wil ff fris beginnen daar. Als ik herkent wordt maakt niet uit, want men mag best weten dat ik Testoflesje was zeg maar, maar ik wil niet al die posts erbij hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven