XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Dan lekker los laten man, te vaak met dat bijltje gehakt.
Heb je advies opgevolgd maat. Was wel even lastig maar ik heb haar het laatst gezien een paar dagen voor kerst en we stonden allebei achter het besluit om te kappen.
Alleen gaat ze maandagavond ineens appen dat ze de seks mist (eisprong much?) :-p
Heb gezegd dat ik dat ook wel miste aangezien het erg goed was altijd en het daar verder bij gelaten. Was wel even heeeeel moeilijk en voelde me gister ook de hele dag kut en veel aan haar gedacht,
maar kun je nagaan als ik wel was gegaan, dan had ik me waarschijnlijk rotter gevoeld. Beter verder gaan met mijn leven.
Voel me vandaag weer top!
 
Nou. Het is precies de tijd van het jaar. Mijn schoonbroer houdt het ook voor bekeken met zijn huwelijk. Alsook tig kennissen.
 
Nou. Het is precies de tijd van het jaar. Mijn schoonbroer houdt het ook voor bekeken met zijn huwelijk. Alsook tig kennissen.
Iedereen is het kotsmoe om de schijn op te houden tijdens de feestdagen haha
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Het heeft gewoon tijd nodig. Als je eenmaal een andere chick hebt ben je daar overheen.
 
Gister getraind

Squat
160x5x2
162.5x3x2

Benchpress
120x4x4


Voelde allemaal erg zwaar en ik voel mijn benen enorm pijn doen. Ik ga deze week even niks doen en donderdag pas weer knallen.
Maandagavond bij de fysio even los laten maken.
 
Maandag langs de fysio geweest en hij heeft mijn benen helemaal leggestoken en met een massage kanon bewerkt.
Ze voelen wel al iets beter, maar voel ze nog steeds wel.

Morgen weer trainen. Heb ik wel zin in!
Heb weer mijn coach in dienst die mij bij mijn wedstrijden geholpen heeft aangezien ik zelf niet goed weet te doseren en al snel te veel doe.
Hij heeft me ook wat stretches meegegeven om te kijken of ik weer low bar kan gaan squatten (squat nu al paar jaar alleen maar high bar ivm biceps die pijn gaan doen van low bar)
 
Hoe ging de low bar squat? hebben de stretches geholpen?
 
Paused low bar squat
105x4x4

CGBP
100x8x3
95x8x3

Deadlift
200×5

SLDL
160x5x3
 
Ben trouwens iets omhoog gegaan ivm dat ik een ander merk neem wat iets hoger gedoseerd is.
Zit nu op 300mg test e en 500mg mast e per week dus nog heel beschaafd.
 
hoe sterk is je incline bench vergeleken met flat bench?
 
I am in maatje!
 
ik heb een vraag ik kon afgelopen juli 150kg bankdrukken(plat) met een pauze, ben daarna gestopt en weer begonnen drie maanden geleden kan nu 140kg.
ik kon in april2018 140kg bankdrukken en ben 10kg vooruit gegaan in drie maanden toendertijd.
wat kan ik verwachten als ik drie krachtkuurtjes in de loop van 7 maanden doe en ik me alleen op de bankdruk richt?
is het dan mogelijk om 20 a 30% vooruit te gaan naar bv 180- 195? of is dit teveel gevraagd?
Ik begrijp dat dit bij iedereen anders ligt en ik begrijp ook dat ik nog lang niet bij mijn naturel max ben.
gr.
 
ik heb een vraag ik kon afgelopen juli 150kg bankdrukken(plat) met een pauze, ben daarna gestopt en weer begonnen drie maanden geleden kan nu 140kg.
ik kon in april2018 140kg bankdrukken en ben 10kg vooruit gegaan in drie maanden toendertijd.
wat kan ik verwachten als ik drie krachtkuurtjes in de loop van 7 maanden doe en ik me alleen op de bankdruk richt?
is het dan mogelijk om 20 a 30% vooruit te gaan naar bv 180- 195? of is dit teveel gevraagd?
Ik begrijp dat dit bij iedereen anders ligt en ik begrijp ook dat ik nog lang niet bij mijn naturel max ben.
gr.

Ik denk dat 165 a 170 wat realistischer is, maar het is moeilijk te zeggen want er spelen veel factoren mee.
Ben je nog natural? Hoe snel ben je van 100 naar 150 gegaan? Heb je korte armen in verhouding met je lichaam?

In 7 maanden 3 kuurtjes doen? Hoeveel tijd op/af ga je?
Je gunt jezelf vrijwel geen tijd voor herstel als je 3 kuurtjes in zo;n korte tijd doet, dus waarom niet gewoon 1 kuur van 7 maanden doen ?
Zelf heb ik niet heel veel baad gehad bij blasts, maar eerder consistent met lange esters.
 
Incline benchpress
85x6x5

Deadlift
205x5x2

SLDL
160x7x3

Dumbell row
37,5x12x2
37,5x10x2

Reverse cable fly
7,5x12x2
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven