XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

ik ben nog naturel ja, met kuurtjes bedoel ik korte krachtkuurtjes van 7 weken.
 
ik ben nog naturel ja, met kuurtjes bedoel ik korte krachtkuurtjes van 7 weken.

Je kunt dan beter gewoon eerst 1 kuur doen, herstellen en dan bedenken wat je vervolgens gaat doen.
Kracht bouw je ook niet in een korte periode, dus ik zie de logica van 3 korte kuurtjes niet in. Ik zou eerder gaan voor een kuur van 10+ weken met lange esters.
 
Je kunt dan beter gewoon eerst 1 kuur doen, herstellen en dan bedenken wat je vervolgens gaat doen.
Kracht bouw je ook niet in een korte periode, dus ik zie de logica van 3 korte kuurtjes niet in. Ik zou eerder gaan voor een kuur van 10+ weken met lange esters.

met naturel bedoel ik meer dan drie jaar helemaal niks, en ik heb alleen een keer met test en met test winstrol gekuurd eind 2016.
als je een keer gekuurd hebt ben je niet direct levenslang niet meer naturel.
lifetime natty ben ik niet meer nee en zal ik nooit meer worden.

ik had destijds een vrij grote krachttoename op de bench van 10x100 naar 10 x 120 binnen 8 weken dus lange kuurtjes ga ik niet doen.
gr
 
Laatst bewerkt:
ben wel fan van lange esters in verband met stabielere bloedwaarden en minder prikken maar het duurt dan ook veel langer dat het inwerkt.
orals in normale dosis vond ik wel chill erbij 40mg winstrol bv
 
Ik reageer later even op je bericht.

Low bar squat
135x5x3

High bar squat
125x5x3

Deadlift
175x3x4

Hammer curl
27,5x8x3

Dumbell side raises
16x10x3
 
met naturel bedoel ik meer dan drie jaar helemaal niks, en ik heb alleen een keer met test en met test winstrol gedaan eind 2016.
als je een keer gekuurd hebt ben je niet direct levenslang niet meer naturel.
lifetime natty ben ik niet meer nee en zal ik nooit meer worden.

ik had destijds een vrij grote krachttoename op de bench van 10x100 naar 10 x 120 binnen 8 weken dus lange kuurtjes ga ik niet doen.
gr

Ja je zou het kunnen proberen, maar ik heb zelf nog nooit zo'n grote krachttoename gehad met een kuur.
 
ik was denk ik een enorme beginner en begon destijds te vroeg ook kwam ik negen kilo aan wat ook ervoor zorgt dat je snel in kracht vooruit gaat.

kuren werkt denk ik bij iedereen anders en de progressie curve is ook verschillend per persoon.
de ene persoon maakt misschien zeer snel progressie waarna het afvlakt en de ander gaat meer slow en steady.
bedankt voor je reactie.
gr
 
Ja je zou het kunnen proberen, maar ik heb zelf nog nooit zo'n grote krachttoename gehad met een kuur.

wat is de grootste/sterkste kuur die je ooit hebt gedaan?
 
Incline benchpress
87,5x6x5

Deadlift
210x5x2

SLDL
165x5x5

Decline dumbell rock n rolls
16x10x2
18x8x2

Dumbell rows
40x10x4
 
Low bar squat
140x5x3

High bar squat
130x4x3

Deadlift
180x3x3
170x3x3
 
Deadlift zul jij wel al weer op 250 zitten denk ik zo.......
 
Gaat ie lekker of niet dan...:)
High bar in ieder geval na de low bar.
 
Deadlift zul jij wel al weer op 250 zitten denk ik zo.......

Ja met gemak. Ik deed een paar maanden geleden 260 dus ik denk dat ik intussen wel weer meer kan.

Gaat ie lekker of niet dan...:)
High bar in ieder geval na de low bar.
Ja idd, mijn coach wil high bar er voorlopig nog met een normale stance inhouden om wat meer quad activatie te houden.
 
Ja met gemak. Ik deed een paar maanden geleden 260 dus ik denk dat ik intussen wel weer meer kan.


Ja idd, mijn coach wil high bar er voorlopig nog met een normale stance inhouden om wat meer quad activatie te houden.
Ik zie veel low reps voorbij komen en minder 8-15 range of ik lees eroverheen. Vraag me af waarom hiervoor wordt gekozen?

Goede keuze van je coach
 
CGBP
105x5x3
90x8x3

Deadlift
215×5
200x5x2

SLDL
170x5x5

Dumbell fly
16kgx17x3

Dumbell row
40x10x4
 
Back
Naar boven