Fitness Seller

Powercage.nl

Bezoekers in dit topic

Ik heb mij een power rack gekocht bij powercage.nl.

Eerst en vooral ben ik tevreden van de service die Henk geeft. Hij antwoordt altijd snel op mails, hij maakt de cage op maat en je kan hem samenstellen zoals je zelf wilt. Bij problemen lost hij ze onmiddellijk op!

Ook konden we met Henk regelen om 3 bestellingen van 3 verschillende personen uit dezelfde regio met 1 pallet te versturen. Daardoor waren de verzendingskosten minder. (Hij heeft ze uiteindelijk persoonlijk komen brengen omdat hij naar België moest.)

Toen heb ik mijn cage in elkaar gestoken. Op 1 ding na was alles heel nauwkeurig en lukte dit zonder problemen. Het foutje was dat de bout net ertussen paste, maar het was krap. Dit kon beter, maar zoals ik zei, dit was bij 1 bout en al de rest was zo goed als maar kon zijn. Ik ben er ook van overtuigd dat dit bij andere cages waarschijnlijk niet zo is. Het is iets waar je je totaal niet aan ergert, eens de bout erdoor zat was er geen probleem en het was niet moeilijk om die bout erdoor te krijgen.

Toen kwam ik tot de vaststelling dat 1 van de 2 aflegbouten wat speling had waardoor mijn baar steeds naar voor rolde. Ik heb dit aan Henk gemeld, kreeg onmiddellijk een nieuw paar opgestuurd en probleem was opgelost.

Conclusie: Het is een goede stevige cage dat je zelf kan samenstellen en kan kopen voor een mooi prijsje. Het is gemakkelijk samen te stellen (in totaal 10 bouten vastdraaien) en alles is in goede staat. De service is zeer goed, alles verloopt vlot en snel, en problemen worden onmiddellijk opgelost.
Het is zeker een aanrader.

Het enigste minpuntje is voor de belgen: de transportkosten zijn nogal aan de dure kant. Maar zoals ik zei kan je met Henk afspreken om meerdere bestellingen met 1 pallet te versturen, dus met wat zoekwerk kun je dit wel doen verminderen.

Een aanrader dus!

P.S. Foto's volgen nog
 
Ik moet ook altijd eerst even tellen voordat ik de juiste gaten heb, heb ik ook nog 15mm gaten om de 25mm. Zal zelf binnenkort witte stickervellen halen en knip daar dan van die lange strepen uit welke ik dan plak op de gaten die ik gebruik. Je hebt trouwens ook stickers met nummers helemaal klaar, alleen moet je daar dan weer gelijk 4 of 6 vellen van halen.
Je kunt inderdaad stickers of een lakstift gebruiken. Maar als je sowieso altijd dezelfde paar posities gebruikt kun je ook stukjes gekleurde isolatietape/elektriciteitstape gebruiken als geheugensteuntje om je ideale hoogtes aan te duiden (bijvoorbeeld blauw voor bankdrukken, rood voor schouderdrukken, wit voor squats etc). Dan hoef je niet elk gat te nummeren.
 
Ik heb gewoon schilderstape op de zijkant geplakt van boven tot onder en dan letters er op gezet bij de gaten. S voor squat, B voor bench, IB incline bench etc. Cheap and easy. Je kan natuurlijk ook plakletters kopen voor een paar euro. Die zijn ook in wit te krijgen.
 
Back
Naar boven