Fitness Seller

Powercage.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb mij een power rack gekocht bij powercage.nl.

Eerst en vooral ben ik tevreden van de service die Henk geeft. Hij antwoordt altijd snel op mails, hij maakt de cage op maat en je kan hem samenstellen zoals je zelf wilt. Bij problemen lost hij ze onmiddellijk op!

Ook konden we met Henk regelen om 3 bestellingen van 3 verschillende personen uit dezelfde regio met 1 pallet te versturen. Daardoor waren de verzendingskosten minder. (Hij heeft ze uiteindelijk persoonlijk komen brengen omdat hij naar België moest.)

Toen heb ik mijn cage in elkaar gestoken. Op 1 ding na was alles heel nauwkeurig en lukte dit zonder problemen. Het foutje was dat de bout net ertussen paste, maar het was krap. Dit kon beter, maar zoals ik zei, dit was bij 1 bout en al de rest was zo goed als maar kon zijn. Ik ben er ook van overtuigd dat dit bij andere cages waarschijnlijk niet zo is. Het is iets waar je je totaal niet aan ergert, eens de bout erdoor zat was er geen probleem en het was niet moeilijk om die bout erdoor te krijgen.

Toen kwam ik tot de vaststelling dat 1 van de 2 aflegbouten wat speling had waardoor mijn baar steeds naar voor rolde. Ik heb dit aan Henk gemeld, kreeg onmiddellijk een nieuw paar opgestuurd en probleem was opgelost.

Conclusie: Het is een goede stevige cage dat je zelf kan samenstellen en kan kopen voor een mooi prijsje. Het is gemakkelijk samen te stellen (in totaal 10 bouten vastdraaien) en alles is in goede staat. De service is zeer goed, alles verloopt vlot en snel, en problemen worden onmiddellijk opgelost.
Het is zeker een aanrader.

Het enigste minpuntje is voor de belgen: de transportkosten zijn nogal aan de dure kant. Maar zoals ik zei kan je met Henk afspreken om meerdere bestellingen met 1 pallet te versturen, dus met wat zoekwerk kun je dit wel doen verminderen.

Een aanrader dus!

P.S. Foto's volgen nog
 
Bedankt voor de review! Ik krijg over ongeveer een maand mijn cage van Henk en ben erg benieuwd. Als ik hem heb zal ik dit topic bumpen met mijn ervaringen.
 
idd, gebruik al zon half jaar een cage van henk en ben er uitermate tevreden mee.
 
Hebben jullie de 3x3 of 2x3?
 
3x3
 
Zeker vergelijkbaar qua kwaliteit.

Als je iets zoekt wat gewoon doet wat het moet doen zonder al te veel design of andere poespas dan moet je bij Powercage.nl zijn.
 
Eerlijk gezegd ben ik nog wat terughoudend als ik de constructie vergelijk met bv die van Barbarian (ziet er stabieler uit).
Daarbij weet ik niet hoe soepel de pulley loopt. Enig idee?
En hoe verstel je de afleggers, gaat dat ook zo makkelijk of gaat dat met schroef iod?
 
Eerlijk gezegd ben ik nog wat terughoudend als ik de constructie vergelijk met bv die van Barbarian (ziet er stabieler uit).
Daarbij weet ik niet hoe soepel de pulley loopt. Enig idee?
En hoe verstel je de afleggers, gaat dat ook zo makkelijk of gaat dat met schroef iod?
Mijn cage staat enorm stabiel. De afleggers zijn net zoals bij de barbarian.
Ik kan de 2 cages niet vergelijken, maar je kan niets beters kopen voor dat geld.

De barbarian is groter met dikker staal, dus logischer wijze zal hij stabieler zijn, voor zover dat nog mogelijk is. Zwaarder en dikker is voor sommigen beter, maar de meeste mensen met een homegym hebben niets meer nodig dan de cage van Henk.

De pulley heb ik niet, dus kan ik niets over zeggen.
 
Ok thnx voor je reactie.
Ik zal er nog eens over nadenken :)
 
met dikker staal bedoelt S4ndro waarschijnlijk de breedte van de palen want de barbarian cages hebben ook maar een dikte van 3 mm hoor.

ik had ook eerst m'n twijfels net zoals jij. maar eens je de cage van Henk staan hebt zijn die zeker onterecht.
de foto's op de site geven een verkeerd beeld, alles is zoveel sterker en stabieler in realiteit dan wat je kan afleiden vd foto's.
 
De cages zijn zeer stevig! Ben een keer m'n evenwicht verloren door concentratiegebrek tijdens 120 kg squat. Ben achterovergevallen. De cage is niet gebougeerd.
Ook de service is top!

Heb geen pulley
 
Ik ben ook erg tevreden van Powercage. Zal binnenkort eens een hoop pics plaatsen van alles wat ik bij hem gekocht heb. Is wel veel en er staat nog een hoop op de planning. :D
 
Ik ben ook erg tevreden van Powercage. Zal binnenkort eens een hoop pics plaatsen van alles wat ik bij hem gekocht heb. Is wel veel en er staat nog een hoop op de planning. :D

Ben benieuwd naar de foto's.
Vooralsnog niemand de cage met een pulley?
 
Weet iemand trouwens de hoogte van de pull-up bar?
Volgens mij staat op de website 2.10 (maar is mij niet helemaal duidelijk).
 
Lijkt wel reclame zo positief :p.
Maar ben het er helemaal mee eens erg stabiel en niet al te groot. Dus past prima in een wat kleinere home gym.
De hoogte van de Pull-up bar is inderdaad 2.10.
 
Ik ben ook erg tevreden van Powercage. Zal binnenkort eens een hoop pics plaatsen van alles wat ik bij hem gekocht heb. Is wel veel en er staat nog een hoop op de planning. :D

Komop met die pics dan :D
 
Lijkt wel reclame zo positief :p.
Maar ben het er helemaal mee eens erg stabiel en niet al te groot. Dus past prima in een wat kleinere home gym.
De hoogte van de Pull-up bar is inderdaad 2.10.

Idd, een en al positiviteit hier :)

Dat maakt t wel interessant met een plafond van 2.40 m.
(tov barbarian met bar op 2.18, of ik zou daarmee met pull/chin ups iets meer naar achter moeten gaan hangen als ik 'boven' ben...)

Nadeel bij die van power cage is dat er geen beensteun op zit aan pulley gedeelte.

Zucht, twijfel, twijfel
 
Back
Naar boven