XXL Nutrition

powercleans, wie doet ze weleens? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omnipotent

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2008
Berichten
915
Waardering
0
en hoe reageren je sportschoolhouders erop als je het gewicht van 1,5 m op de grond laat stuiteren.
 
als je powercleans op de juiste manier uitvoert laat je ze op de vloer stuiteren.
 
als je powercleans op de juiste manier uitvoert laat je ze op de vloer stuiteren.

als je power cleans op een menselijke manier uitvoert niet. Respect voor het materiaal hebben heet dat.
 
Cleanen -> PP/P/J -> terug naar schouders -> laten vallen op je bovenbenen (afremmen met je armen) -> in deadlift lockout positie -> op de grond laten zakken. Niks lastigs aan, wordt alleen pijnlijk bij 70+ kg. Heb er blauwe plekken aan over gehouden xD
 
Cleanen -> PP/P/J -> terug naar schouders -> laten vallen op je bovenbenen (afremmen met je armen) -> in deadlift lockout positie -> op de grond laten zakken. Niks lastigs aan, wordt alleen pijnlijk bij 70+ kg. Heb er blauwe plekken aan over gehouden xD

Alles went.
 
ik dacht dat het niet mogelijk was om hem voorzichtig te laten zakken als je voor 1rm gaat. op stronglifts.com laten ze hem ook allemaal vallen. als ik een home gym had zou ik m'n oly ook gewoon laten stuiteren.
 
ik dacht dat het niet mogelijk was om hem voorzichtig te laten zakken als je voor 1rm gaat. op stronglifts.com laten ze hem ook allemaal vallen. als ik een home gym had zou ik m'n oly ook gewoon laten stuiteren.

En je schijven zo om zeep helpen? Of de schijven van je sportschool om zeep helpen?
 

Yup!

Omnipotent zei:
ik dacht dat het niet mogelijk was om hem voorzichtig te laten zakken als je voor 1rm gaat. op stronglifts.com laten ze hem ook allemaal vallen. als ik een home gym had zou ik m'n oly ook gewoon laten stuiteren.

Je kan em laten vallen als je èn rubberen schijven hebt, èn op een rubberen mat trained. Anders niet.
 
geen PC, wel 'hang clean and press' bij me schouders work out
 
Doe ze wel eens, je hoeft ze echt niet te laten vallen van bovenin, zoals als gezegd is gewoon met je bovenbenen afremmen. Zelfs als je rubberen schijven en rubbere matten hebt is het slecht voor de stang tenzij die hiervoor gemaakt is (en die kom je dus enkel in gewichthef scholen tegen).
 
kan je die niet online bestellen alext?
 
ik dacht dat het niet mogelijk was om hem voorzichtig te laten zakken als je voor 1rm gaat. op stronglifts.com laten ze hem ook allemaal vallen. als ik een home gym had zou ik m'n oly ook gewoon laten stuiteren.

Als je voor 1 rm gaat kan jem in squatrack leggen?
 
ik zie niet in waarom je een gewicht wat je van op de grond op je schouders krijgt niet voorzichtig terug kan laten zakken.

fullcleans is iets anders, maar hiermee pak je ook veel meer gewicht
 
En je schijven zo om zeep helpen? Of de schijven van je sportschool om zeep helpen?

Of de lagers van je Oly bar, of je bar zelf slopen. :rolleyes:
Gewoon opvangen die bar, niks moeilijks aan. Heb filmpjes van Masallah gezien met 100+kg waarbij hij de bar ook niet liet vallen.
 
Cleanen -> PP/P/J -> terug naar schouders -> laten vallen op je bovenbenen (afremmen met je armen) -> in deadlift lockout positie -> op de grond laten zakken. Niks lastigs aan, wordt alleen pijnlijk bij 70+ kg. Heb er blauwe plekken aan over gehouden xD

Zo doe ik het ook. Laten vallen is natuurlijk fijner, maar niet echt lekker voor het materiaal nee.
 
Back
Naar boven