XXL Nutrition

Sticky Powerlift /Bodybuilding / Fitness doelen 2019

Bezoekers in dit topic

Meer slaap en regelmatiger liften!
 
180kg squat
130kg Bench
250kg DL
90kg OHP
En buikomtrek onder de 92
 
Euhm... Eerste doel is gehaald, mini cut begint vandaag dus wou even kijken wat ik kon doen op de squat. 180kg squat @ 84kg bw zonet :D

:eek: Pff nu begin ik me een beetje slap te voelen :p
 
:eek: Pff nu begin ik me een beetje slap te voelen :p
Haha zo sterk ben ik ook weer niet. Al helemaal niet als je ziet voor hoe lang ik al train ;) Ik kan me een topic van twee jaar geleden herinneren ofzo met je doelen voor jaar X, en daar zei ik volgens mij ook al 180kg squat.
 
Haha zo sterk ben ik ook weer niet. Al helemaal niet als je ziet voor hoe lang ik al train ;) Ik kan me een topic van twee jaar geleden herinneren ofzo met je doelen voor jaar X, en daar zei ik volgens mij ook al 180kg squat.
leek nog wel een rep in te zitten;)
 
Haha zo sterk ben ik ook weer niet. Al helemaal niet als je ziet voor hoe lang ik al train ;) Ik kan me een topic van twee jaar geleden herinneren ofzo met je doelen voor jaar X, en daar zei ik volgens mij ook al 180kg squat.

leek nog wel een rep in te zitten;)

Echt hè? Je drukte 'm nog best makkelijk uit. Beetje trilbeentjes bij het uit het rack pakken, maar ging verder echt soepel...
 
leek nog wel een rep in te zitten;)

Zeker wel ja. Ik weet niet hoe hij is met grinders maar dit was zeker geen 100%

Alleen ehhm..

Of ben ik nu een asshole?

20190103_141800.jpg
 
Zeker wel ja. Ik weet niet hoe hij is met grinders maar dit was zeker geen 100%

Alleen ehhm..

Of ben ik nu een asshole?

Bekijk bijlage 438884

Idd geen 100%, tenminste zo te zien niet. Misschien voelde het wel zo.

Beetje een asshole.... maar idd niet op diepte maar ook geen 1/4 squat:)
 
Idd geen 100%, tenminste zo te zien niet. Misschien voelde het wel zo.

Beetje een asshole.... maar idd niet op diepte maar ook geen 1/4 squat:)


Nee ik zou het geen quader noemen maar ook geen goede diepte.

Ik weet nog of hoxyz altijd zo squat?
 
leek nog wel een rep in te zitten;)

Echt hè? Je drukte 'm nog best makkelijk uit. Beetje trilbeentjes bij het uit het rack pakken, maar ging verder echt soepel...
Vooral trillen inderdaad, de 170 hiervoor wat een 10kg pr was voelde al heel onstabiel kwa uitlopen.
Dit was m'n pr evenaring
en 170
Ik vond een 20kg pr wel genoeg haha.

Zeker wel ja. Ik weet niet hoe hij is met grinders maar dit was zeker geen 100%

Alleen ehhm..

Of ben ik nu een asshole?

Bekijk bijlage 438884

Idd geen 100%, tenminste zo te zien niet. Misschien voelde het wel zo.

Beetje een asshole.... maar idd niet op diepte maar ook geen 1/4 squat:)

Nee ik zou het geen quader noemen maar ook geen goede diepte.

Ik weet nog of hoxyz altijd zo squat?
Nah geen asshole, was inderdaad gewoon niet op diepte. Maar dat maakt mij verder niet zoveel uit, ik ben een bodybuilder en heb geen powerlift ambities en benen groeien prima qua size. Ik squat zo diep totdat ik voel dat ik ga kantelen/dubbelklap. Ik wou einde van m’n bulk gewoon even kijken hoe ik er voor stond.

volgens programmering moest ik 4x6x142,5kg doen waarvan de laatste 2 reps waarschijnlijk echt loodzwaar waren. Kan wel concluderen dat ik beter ben in singles dan I guess.
 
Euhm... Eerste doel is gehaald, mini cut begint vandaag dus wou even kijken wat ik kon doen op de squat. 180kg squat @ 84kg bw zonet :D

nice man, snap niet hoe je het doet zo kort na een nachtje stims :)
 
Nah geen asshole, was inderdaad gewoon niet op diepte. Maar dat maakt mij verder niet zoveel uit, ik ben een bodybuilder en heb geen powerlift ambities en benen groeien prima qua size. Ik squat zo diep totdat ik voel dat ik ga kantelen/dubbelklap. Ik wou einde van m’n bulk gewoon even kijken hoe ik er voor stond.

volgens programmering moest ik 4x6x142,5kg doen waarvan de laatste 2 reps waarschijnlijk echt loodzwaar waren. Kan wel concluderen dat ik beter ben in singles dan I guess.

:emo::emo::emo:

Zou lekker een hoger doel zetten voor 2019, 200?220?
 
Qua kracht moet er dit jaar wel 200/140/220 inzitten of iets dergelijks. Verder van plan dit najaar mijn eerste wedstrijd te gaan pakken.
 
Back
Naar boven