XXL Nutrition

Powerlift Gym Antwerpen

Bezoekers in dit topic

tnucpuncher

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 nov 2011
Berichten
267
Waardering
31
Lengte
1m93
Massa
91kg
Kent iemand een goede powerlift gym die dichtbij mij is? Ik woon in Berchem, dicht tegen Mortsel/Wilrijk aan.

Train momenteel zelf bij JIMS, maar hier mankeert het een en ander aan. Geen airco, maar 1 squatrack met niet-verstelbare safeties, kromme/gladde/slechte stangen, benches van bench press zijn smal en een rubbere vloer wat niet echt ideaal is.

Ik heb eens gekeken bij Wezenberg vorig jaar, maar daar hadden ze te weinig schijven plus zo'n Matrix bench press ding die echt superkut zijn als je 'n goede arch wilt bouwen voor het benchen. Komt wel tegenover dat ze airco, goede bars+goede plates, 2 platforms en 2 dikke powerracks hebben. Iemand enig idee of ze tegenwoordig al meer schijven hebben?

Het Eiland wil ik wel eens proberen voor de lol, maar is weer zo ver vanaf Berchem.
Better Bodies was te duur + oude meuk.
Basic Fit Middelheim en Generaal Lemanstraat zijn beide troep. Shitty bars, ook Matrix benches en te weinig schijven. Plus die van de Generaal Lemanstraat heeft een verschrikkelijke sfeer, Middelheim is nog wel chill met studenten enzo. Iemand iets? Hoe is de I-Fitness in Berchem betreft squatrack en bars/plates?
 
Enige is planet fitness in merksem als je voor powerliften wil gaan, en wat heeft airco met powerliften te maken?
 
Enige is planet fitness in merksem als je voor powerliften wil gaan, en wat heeft airco met powerliften te maken?
Door airco kun je meer liften omdat vieze lucht wordt opgezogen. Het is net als bij het schaatsen.
 
Enige is planet fitness in merksem als je voor powerliften wil gaan, en wat heeft airco met powerliften te maken?

Airco heeft niet persee iets met powerliften te maken, maar het is fijn om niet te sterven als je high volume moet draaien op Squats&Bench in 30+ graden. Bij Jims bestaat de airflow uit 3 ventilatoren en ramen in het dak open setten. Je zweet de benches gewoon af.

Planet Fitness is wel weer 30 min fietsen though. Beetje zuur. Zit Wezenberg toch wel echt te overwegen.
 
Airco heeft niet persee iets met powerliften te maken, maar het is fijn om niet te sterven als je high volume moet draaien op Squats&Bench in 30+ graden. Bij Jims bestaat de airflow uit 3 ventilatoren en ramen in het dak open setten. Je zweet de benches gewoon af.

Planet Fitness is wel weer 30 min fietsen though. Beetje zuur. Zit Wezenberg toch wel echt te overwegen.
Tram 2 en 3 stoppen recht voor de deur
 
Back
Naar boven