AndroidHealthClinic

Powerlift workshop Squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IRONSLAVE

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2009
Berichten
1.595
Waardering
291
Lengte
1m83
Massa
95kg
SBD Nederland hosts: Workshop Powerliften high quality squat

De powerlift workshop zal gegeven worden door selectieleden van de Nederlandse powerlifting selectie, o.a.:

Ankie Timmers – drievoudig vice Europees Kampioen (-72kg klasse), vijfvoudig Western European Champion en meerdere malen Nederlands kampioen, houdster van verscheidene Nederlandse records (squat 207,5kg, bench 160kg deadlift 212,5kg).
Pardeep Kailey – drievoudig Western European Champion (-74kg klasse), meerdere malen Nederlands kampioen en houder van verscheidene Nederlandse records (squat 272,5, bench 182,5kg deadlift 282,5kg). Tevens bondstrainer junioren van de NPB (Nederlandse Powerliftingbond).
Sandra Wildeman – Western European Champion (-57kg klasse), meerdere malen Nederlands kampioen en houdster van verscheidene Nederlands records (squat 160kg, bench 103kg (enige NL vrouw lichter dan 60kg die over de 100kg gedrukt heeft)).
Deze toppers geven zaterdag 31 oktober een 3 uur durende workshop in de aanloop van hun WK powerliften. Tijdens deze workshop zal er voornamelijk aandacht besteedt worden aan het kniebuigen. De technische beweging, knelpunten bij beginners t/m gevorderden, mentale deel, ondersteundende oefeningen en nog veel meer.

Wil je erbij zijn om de fijne kneepjes van het kniebuigen te leren? Meld je dan aan via workshop@sbdapparel.nl . De workshop zal gehouden worden bij NKV Atlas Nijmegen van 15.00 uur – 18.00 uur. Kosten voor deelname zijn 75 euro per persoon (inclusief een SBD t shirt ter waarde van 19,95 euro), er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

2ynqhcw.jpg
 
290r79z.jpg
 
Niemand interesse in verbetering van zijn squat?
 
Het zal wel aan mij liggen, en het zal ongetwijfeld zeer leerzaam zijn als je een workshop van deze toplifters krijgt, maar ik vind het echt enorm veel geld.
 
Het zal wel aan mij liggen, en het zal ongetwijfeld zeer leerzaam zijn als je een workshop van deze toplifters krijgt, maar ik vind het echt enorm veel geld.

Snap dat mensen het prijzig vinden, echter is het wel zo dat je perfecte sturing in techniek, trainingsmethodes en de mentale aspecten van het trainen/liften krijgt.
Sowieso valt me op wedstrijden erg op dat bankdrukken en deadliften vaak nog wel gaat maar dat er maar weinig atleten zijn die de squat goed beheersen.
 
Snap dat mensen het prijzig vinden, echter is het wel zo dat je perfecte sturing in techniek, trainingsmethodes en de mentale aspecten van het trainen/liften krijgt.
Sowieso valt me op wedstrijden erg op dat bankdrukken en deadliften vaak nog wel gaat maar dat er maar weinig atleten zijn die de squat goed beheersen.

Ik vraag me af in hoeverre dit ook is. Ze geven het 3 uur lang met 3 personen, dus het is dan de vraag hoe veel personen meedoen, wat dus bepaalt of je wel of niet veel sturing kan krijgen.
Ik ben nooit eerder geweest, maar hierdoor zou ik al niet gaan vanwege de prijs.
Wel jammer, zijn goede lifters :thumbs:
 
Snap dat mensen het prijzig vinden, echter is het wel zo dat je perfecte sturing in techniek, trainingsmethodes en de mentale aspecten van het trainen/liften krijgt.
Sowieso valt me op wedstrijden erg op dat bankdrukken en deadliften vaak nog wel gaat maar dat er maar weinig atleten zijn die de squat goed beheersen.

Squat is de lift waar ik het minst moeite mee heb en nog goede gains maak.
Als er een sumo deadlift workshop komt en ik kan, ben ik in.
 
Kan je achteraf douchen ? Is wel zo fris als je genaaid bent.

Douchen is inderdaad mogelijk, misschien geen slecht idee voor jou om zo wat arrogantie van je af te spoelen.
 
Ik vraag me af in hoeverre dit ook is. Ze geven het 3 uur lang met 3 personen, dus het is dan de vraag hoe veel personen meedoen, wat dus bepaalt of je wel of niet veel sturing kan krijgen.
Ik ben nooit eerder geweest, maar hierdoor zou ik al niet gaan vanwege de prijs.
Wel jammer, zijn goede lifters :thumbs:

Volgens mij is er een maximum van 12 personen, dit lijkt me niet teveel voor 3 begeleiders.
Naar mijn weten zijn er nu nog 4 plaatsen beschikbaar.
 
En te duur? Zie het zo: beter duur dan niet te koop ;)
 
De prijs is echt niet overdreven, 3 mensen. Dus ze krijgen max. 25 euro per persoon voor iedereen die ze 3 uur lang begeleiden. Zijn niet echt vette verdiensten dus.

Kan je achteraf douchen ? Is wel zo fris als je genaaid bent.

Weer iemand die anoniem komt provoceren. Welkom, je bent een goede aanwinst voor het forum.
 
Laatst bewerkt:
De prijs is echt niet overdreven, 3 mensen. Dus ze krijgen max. 25 euro per persoon voor iedereen die ze 3 uur lang begeleiden. Zijn niet echt vette verdiensten dus.



Weer iemand die anoniem komt provoceren. Welkom, je bent een goede aanwinst voor het forum.

Nee precies, de prijs valt mee als je ziet dat er maximaal 12 plaatsen zijn. Wellicht is het voor hen een goed idee om dit er de volgende keer bij te zetten, zodat men kan nadenken over wat het precies inhoudt en of zij dit hun geld waard vinden.
 
De prijs is echt niet overdreven, 3 mensen. Dus ze krijgen max. 25 euro per persoon voor iedereen die ze 3 uur lang begeleiden. Zijn niet echt vette verdiensten dus.

vergeleken met prijzen die de omloop doen voor coaching en weet ik veel wat valt het wel mee, maar 75 euro blijft ook wel duur
 
Ik kan nooit op zaterdag, heb al vaker een workshop bij atlas langs zien komen en het ziet er wel interessant uit maar helaas kan ik niet
 
Back
Naar boven