- Waardering
- 5.013
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Leuk en aardig zo'n geteste bond, maar op nk werd alleen nr 1 getest volgens mij.
Hoe zit dat dan eigenlijk met dopingtests.
zijn super duur
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk en aardig zo'n geteste bond, maar op nk werd alleen nr 1 getest volgens mij.
Hoeveel waarde moet er dan gehecht worden aan dat het een tested bond is?
waar heb je die info from, doping controles zijn random.Leuk en aardig zo'n geteste bond, maar op nk werd alleen nr 1 getest volgens mij.
waar heb je die info from, doping controles zijn random.
Ik bedoel niet dat ik zo graag getest wil worden, dan wel daar zelf voor wil betalen.
Maar meer dat het argument dat het een tested bond is niet echt sterk is, daar vrijwel niemand daadwerkelijk wordt getest.
Nu maakt het mij ook eigenlijk vrij weinig uit wie er vals wil spelen, zolang ik mijzelf maar blijf verbeteren.
Ja dat kost fucking veel geld om dat op orde te krijgen.Het word indd wel tijd voor een goed georganiseerde untested bond.
Mja er wordt toch niet veel meer dan de nummer 1 getest en de toppers zo af en toe eens random buiten wedstrijd, wanneer is dit voor het laatst in NL gebeurd, off season test ?waar heb je die info from, doping controles zijn random.
Ja toppers dus, als jij als random beginner er de eerste jaren op los kuurt en je bek erover houdt zit je gewoon safe.Ielja en Ankie Timmers zijn de enige die buiten competitie om getest worden
Ja dat kost fucking veel geld om dat op orde te krijgen.
Mja er wordt toch niet veel meer dan de nummer 1 getest en de toppers zo af en toe eens random buiten wedstrijd, wanneer is dit voor het laatst in NL gebeurd, off season test ?
@ ts ben je nu clean of niet? Zo ja blijf aub weg bij ons zo niet: je bent welkom.
Als ijzer bij de NPB gaat liften is deze bond in ieder geval weer een kuurder rijker
wat je zegt is absoluut niet waar, controles zijn random op wedstrijden.
zou mooi zijn als er een lijst komt op de site wie getest is en waar en desnoods wie poatief net zoals bij IPF
Nee dat weet ik niet,Ja vroeger was er toch een lijst? Weet jij waarom dat niet meer openbaar is?
Verder ben ik ook niet heel erg impressed door het aantal dopingtesten, maar ik snap dat het een financiële kwestie is. Met zoveel nieuwe leden zullen ze allicht meer geld hebben dit jaar en vaker/meer testen.
Nee dat weet ik niet,
Maar de doping controles worden niet gedaan vanuit de bond maar door doping authoriteit nederland.
De bond vraagt doping contoles aan hun bepalen hoeveel.
Hoop dat ze op DRC flink gaan testen. vanwege meer deelnemers.
Ik dacht dat ze alleen maar kwamen op NK's en niet op wedstrijden zoals de DRC?