Fitness Seller

Powerliftbond selecteren

Bezoekers in dit topic

hoeveel contributie ben jij bereid te betalen?

Ik bedoel niet dat ik zo graag getest wil worden, dan wel daar zelf voor wil betalen.
Maar meer dat het argument dat het een tested bond is niet echt sterk is, daar vrijwel niemand daadwerkelijk wordt getest.
Nu maakt het mij ook eigenlijk vrij weinig uit wie er vals wil spelen, zolang ik mijzelf maar blijf verbeteren.

Ik bedoel niet dat ik zo graag getest wil worden, dan wel daar zelf voor wil betalen.
Maar meer dat het argument dat het een tested bond is niet echt sterk is, daar vrijwel niemand daadwerkelijk wordt getest.
Nu maakt het mij ook eigenlijk vrij weinig uit wie er vals wil spelen, zolang ik mijzelf maar blijf verbeteren.

naar mijn idee word er redelijk getest, maar ja je kan nooit een groot deel van het deelnemersveld testen, gewoon veel te duur.

Als in alle klasses - mannen en vrouwen - de winnaar getest wordt heb je al 14 dopingtests. Aangenomen dat er in alle klasses lifters zijn. Plus meestal nog een paar random lifters. Laten we zeggen 15 man. Paar honderd eu per plastest. Kost al een vermogen.

• Like
Waarderingen: Fallingout
@ ts ben je nu clean of niet? Zo ja blijf aub weg bij ons zo niet: je bent welkom.

Ielja en Ankie Timmers zijn de enige die buiten competitie om getest worden
Ja toppers dus, als jij als random beginner er de eerste jaren op los kuurt en je bek erover houdt zit je gewoon safe.

Al vind ik het wel prima zo, anders wordt het idd ook te duur. Maar we moeten niet de illusie hebben dat de NPB een all time true natty level 1 bond is 100%.

• Like
Waarderingen: ijzer
Ja dat kost fucking veel geld om dat op orde te krijgen.

Mja er wordt toch niet veel meer dan de nummer 1 getest en de toppers zo af en toe eens random buiten wedstrijd, wanneer is dit voor het laatst in NL gebeurd, off season test ?

wat je zegt is absoluut niet waar, controles zijn random op wedstrijden.
zou mooi zijn als er een lijst komt op de site wie getest is en waar en desnoods wie poatief net zoals bij IPF

wat je zegt is absoluut niet waar, controles zijn random op wedstrijden.
zou mooi zijn als er een lijst komt op de site wie getest is en waar en desnoods wie poatief net zoals bij IPF

Ja vroeger was er toch een lijst? Weet jij waarom dat niet meer openbaar is?

Verder ben ik ook niet heel erg impressed door het aantal dopingtesten, maar ik snap dat het een financiële kwestie is. Met zoveel nieuwe leden zullen ze allicht meer geld hebben dit jaar en vaker/meer testen.

Ja vroeger was er toch een lijst? Weet jij waarom dat niet meer openbaar is?

Verder ben ik ook niet heel erg impressed door het aantal dopingtesten, maar ik snap dat het een financiële kwestie is. Met zoveel nieuwe leden zullen ze allicht meer geld hebben dit jaar en vaker/meer testen.
Nee dat weet ik niet,

Maar de doping controles worden niet gedaan vanuit de bond maar door doping authoriteit nederland.
De bond vraagt doping contoles aan hun bepalen hoeveel.
Hoop dat ze op DRC flink gaan testen. vanwege meer deelnemers.

Nee dat weet ik niet,

Maar de doping controles worden niet gedaan vanuit de bond maar door doping authoriteit nederland.
De bond vraagt doping contoles aan hun bepalen hoeveel.
Hoop dat ze op DRC flink gaan testen. vanwege meer deelnemers.

Ik dacht dat ze alleen maar kwamen op NK's en niet op wedstrijden zoals de DRC?

Terug
Naar boven