AndroidHealthClinic

powerliften record subjunioren

Bezoekers in dit topic

Gillian

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
5.010
Waardering
1
Heeft iemand enig ID wat het huidige record powerliften voor de subjunioren is?
 
Gewichts klasse 70-80 kilo (ik weet de preciese indelingen even niet), voor de subjunioren, dus 14-18 jaar; NL record ben ik benieuwd naar.
 
Verschilt per bond, bij de npb subjunior 75kg klasse:

Kniebuigen (squat) 205kg
Bankdrukken 125kg (deze dient met stop op de borst te worden uitgevoerd)
Deadliften 205kg
 
Verschilt per bond, bij de npb subjunior 75kg klasse:

Kniebuigen (squat) 205kg
Bankdrukken 125kg (deze dient met stop op de borst te worden uitgevoerd)
Deadliften 205kg
Hier ga jij makkelijk overheen Alex, Nothing but a peanut!
 
Verschilt per bond, bij de npb subjunior 75kg klasse:

Kniebuigen (squat) 205kg
Bankdrukken 125kg (deze dient met stop op de borst te worden uitgevoerd)
Deadliften 205kg

jij gaat dit toch nog verbreken hoop ik?

edit: te laat gvd :(
 
hmm oke weet ik dat ook weer. Was van plan ook nog mee te gaan doen over een aantal maanden (stats: BP 110 SQ 160 DL 180), dus weet ik hoeveel ik nog te gaan heb:P.
 
Laatst bewerkt:
Jij bencht na 3 maanden training 100 kilo? En je bent ook nog eens 16?

monster genetics.
 
Gewoon ijverig doorzetten:D
 
Jij bencht na 3 maanden training 100 kilo? En je bent ook nog eens 16?

monster genetics.

hij was die knul die ooit een topic maakte over zn mogelijks talent, omdat ie van de eerste keer dat ie benchte al een danig hoog gewicht had. Waarom heb je je eer niet verder opgeeist in een nieuw topic Kilian, je ging er een nieuw maken als je de 100kg bench had geloof ik?

Als het waar is petje af voor jou. Zou graag wat filmpjes zien :).
 
Ik vraag me overigens ook af hoe zwaar je gewrichten het te verduren zullen krijgen aangezien je in 3 maand een gigantische stap maakt terwijl de gewrichten nog niet eens volop ontwikkeld zijn (door je leeftijd). Snelheid van versterken van gewrichten ligt nl veel lager dan adaptatie van spieren.
 
Een sprong van 3x55 naar 1x100 op 3 maanden tijd?

Een filmpje zou vet zijn.
 
Dude kga niet weer zown n00b topice beginnen:p. Ik zal binnekort ff filmpje maken anders gelooft niemand het. Moet je wel ff week geduld hebben want kheb een pees gescheurd in mn pols, dus mag aankomende week nog niets doen. I won't forget;)
 
Ik vraag me overigens ook af hoe zwaar je gewrichten het te verduren zullen krijgen aangezien je in 3 maand een gigantische stap maakt terwijl de gewrichten nog niet eens volop ontwikkeld zijn (door je leeftijd). Snelheid van versterken van gewrichten ligt nl veel lager dan adaptatie van spieren.

Je antwoord staat hier boven al vermeld (gescheurde pees in rechterpols). Die kunnen het idd nog niet zo goed hebben...
 
Dude kga niet weer zown n00b topice beginnen:p. Ik zal binnekort ff filmpje maken anders gelooft niemand het. Moet je wel ff week geduld hebben want kheb een pees gescheurd in mn pols, dus mag aankomende week nog niets doen. I won't forget;)

was te denken :). Nou beterschap
 
Dude kga niet weer zown n00b topice beginnen:p. Ik zal binnekort ff filmpje maken anders gelooft niemand het. Moet je wel ff week geduld hebben want kheb een pees gescheurd in mn pols, dus mag aankomende week nog niets doen. I won't forget;)

ik heb dit 2 jaar geleden tegen monsterstrenght gezegd ook, en ik zal het tegen jou zeggen ook.
opletten met die zware gewichten jongen, je bent nog heeeeeel jong en je kraakbeen is nog aan het groeien.
zo nu men verplichte ouwe zeur routine af is mag ik toch wel zeggen dat je heel goed bezig bent
 
Bedankt voor de waarschuwing en het compliment :thumbs: Ik moet nu sowieso weer opbouwen de aankomende paar weken, dus dan doe ik wat rustiger aan.
 
Back
Naar boven