Fitness Seller

Powerlifter worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dude waarom een dubbel met 135, een single met 140 en daarna je doel voor deze training, 2 x 147.5
Je gaat je dus eerst voorvermoeien en dan hopen dat je het doel haalt of?

Je kan beter een single met 130/135 doen en dan een dubbel met 147.5, hou je meer energie over. Daarna zou je nog wat werksets kunnen maken.

Ow enne nice man! :thumbs:

Heb die tip ooit gelezen van GHL: Als je geleidelijk aan naar een topset toewerkt heb je tijd te wennen aan het gewicht. Die 120 voelde echt heel traag, als ik meteen 147.5 had gepakt had ik misschien niet het vertrouwen gehad om hem goed te trekken.

kane:

Jij zegt hardop wat we allemaal denken. We doen het voor die tanga's en banga's om ze te ballen in die tantu spang billah.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Cool, die docu wilde ik nog zien. Iedereen in mijn klas had het erover, de dag na de uitzending.
 
Vanochtend belde ik me niggahs voor een gangbang maar ze konden niet naar de box komen. Dus ik ging maar trainen. Gruwelijke kater, en je weet wat er dan gebeurt.

Deadlift

1*152.5 (pr)

Haha m'n knop knalde bij +2 reps uit elkaar, on the spot dus besloten om te toppen. Good stuff, ruimte voor een paar kg's meer denk ik.

Pin GM

3*3*90

vrij zwaar

Legcurl + abs

twee sets
 
Bench

5*67.5 (pr)

Military press

12*40 (pr)
3*50 (4e fail)

Clean + pushpress

3*60 (pr)
1*65 (pr)

Die press zit natuurlijk meer in na bench én military. Voelt goed. De clean was easy as hell terwijl ik kleine schijfjes gebruikte, ook mooi natuurlijk.

Dumbbell row

15*32
10*40 (pr)

Triceps

twee gruwelsets

***

Ben nu een wedstrijdje met een maatje aan het doen wie het eerst een BW clean + press heeft. Ik moet nu nog een kg of 12, hij na vandaag 10. Dat wordt interessant.
 
We weten allemaal dat je die wedstrijd gaat verliezen, daar is niks interessants aan.
 
Lekkere training, hoop PR's!
 
We weten allemaal dat je die wedstrijd gaat verliezen, daar is niks interessants aan.

wanker... Alleen omdat je een bumba bent, betekent niet dat je gaat winnen :D

@Flower: Thanks :)
 
2* 10 meter sprint ofzo, beide keren 2.12 seconden. Moet flink aan gewerkt worden.

vaak en hoog gesprongen, heb een bal tegen-het-bord-door-de-benen gemaakt, en dat lukt niet zonder goede timing en hangtime. Zoiets, maar dan dus zonder dunk ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ve9o8gyUYLM
 
Haha, wat ge nu daar op oefenen?:p
 
Het is leuk om 'horse' te spelen met je maten en 360's etc. lay ups en alley oops te maken. Dat is ook sprongtraining, aldus mijn hams en kuiten ;)
 
Het is leuk om 'horse' te spelen met je maten en 360's etc. lay ups en alley oops te maken. Dat is ook sprongtraining, aldus mijn hams en kuiten ;)

Die shizzle heb ik nooit graag gedaan. Alsof je daarvan ooit iets gaat gebruiken in een wedstrijd. Dan kan je beter iets functioneler op sprongkracht trainen. Maar ieder z'n ding natuurlijk. Als jij het leuk vindt om te chillen, zeker blijven doen!
 
Oh het is wel degelijk goed voor je spel hoor. Balbeheersing en balgevoel worden op de proef gesteld en dat kun je niet genoeg hebben. Verder dus timing, springen, allerlei zaken.
 
De laatste tijd weinig zin en fut. Ben ook een beetje dik geworden, zit op 16% volgens een lasermeting en dat is toch wel te hoog. Méér sprinten, minder chocomel en als ik daarmee minder PR's ga zetten, so be it.

boxsquat 4*1*90
Goodmorning 3*8*80 (pr)
Calves 2*high rep
Legpress 3*5
 
Deadlift 2*150 (PR)
High Box squat 2*175 (PR)
Goodmorning 2*15*70
Abs 3* (15, 15, 5)
 
Zozo, aardig wat PR's man.

Wat houdt lasermeting in? Is dat zon weegschaal met elektrisch signaal? Zo ja dat is crap.
 
Nee was een apparaatje dat volgens de gymeigenaar duizenden guldens heeft gekocht. Nu is dat niet altijd een garantie voor kwaliteit, maar het was een wake up call iig. Vanaf nu alleen maar halfvolle chocomel.

Thanks verder, gaat idd wel lekker :) Denk dat ik volgende keer met de gymeigenaar eens naar mijn squat ga kijken, of ik het goed doe.
 
Military Press

5*50 (pr)
10*40

Bench

10*
12*
10*

Dumbbell Row

3*42.5
4*42.5 (PR)
12*40 (PR)

grip van die 42.5 is echt k*t, heel bol en een dikke diameter. Qua kracht moet er dus veel meer in zitten. Wel vette cheat overigens.

Lat. Pulldown

8*50
8*60
5*70
5*80 (pr)

Triceps

2*30

****

Goeie shizznit
 
Kracht gaat goed de laatste tijd!
 
thanks :) Merk wel dat het vrij easy is om sterker te worden als je zwaarder wordt. Had alleen niet verwacht dat het geen noemenswaardige (negatieve) invloed op m'n vertical zou hebben, wat natuurlijk zeer positief is!
 
Military Press

3*52.5
10*40

Ik ga pr's niet meer noteren, dat werkt in mijn voordeel.

Squat

3*80
2*90
2*100

die eerste rep op 100 kg was echt een speedsquat leek het wel, nice! Tweede was lelijk, er schoot iets in mijn nek. Mijn eerste setje op 100 kg is een feit. Whoohoo.

Stiff legged deadlift

door pijntje in nek geen gm's, dit was de eenmalige vervanger.

3*120
3*130 (grip)

Grip blijft k*t, qua kracht easy.

Chins + triceps

2 * 5*bw & 30 reps triceps

***

Het wordt nog eens wat.
 
Back
Naar boven