XXL Nutrition

powerlifters zijn eikels! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lauw

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
7.531
Waardering
9
Klote powerlifters! :mad:
Verandering van spijs doet eten, dus na het lezen van wat inspirerende artikeltjes over Westside Barbell op www.t-nation.com ben ik overgestapt op een pl georiënteerd trainingsschema.

En nu heb ik spierpijn. Heel veel spierpijn.
Maar dat vertellen die powerlifter er niet bij natuurlijk, dat je van hun trainingsmethode 3 dagen lang waggelt i.p.v. loopt..

Dus…. :D
 
Haha, ik las de titel en de eerste regel van je thread en dacht 'oh oh, daar gaan we weer'. Maar dat viel reuze mee :P

Succes met het schema dude.
 
nice nice, je moet ooit eens leren wat trainen is hé ;) :D

en btw, ik hoop dat je dit niet na 1 trainingske post, dat zou tsja, maar, euh... sissy achtig zijn hé

veel succes nog verder!
 
Laatst bewerkt:
Oh, ik wilde mijn arsenaal aan dikke powerlifter foto's al posten met daarnaast ripped columbo en ahnuld..... :P

Maar het klopt lauw; toen ik overging op een PL-achtig schema, was ik de eerste weken (nu nog eigelijk) één en al spierpijn + stijf/lam.
 
Jippie Lauw has joined the Dark Side! :D
 
Als ik eerlijk ben vindt ik een pl schema eigenlijk lichter als een bb schema. Met minder reps verzuur je minder en dus doet het minder pijn. En na de training heb ik ook een stuk meer energie over.

Dus afgelopen dinsdag dacht ik na de training, wmoah, dat viel best mee. Totdat ik de volgende dag uit m’n bed probeerde te komen :D
 
Lauw als je minder reps doet moet je wel je gewicht verhogen... ;) :D
 
Ja hee, da's natuurlijk niet de bedoeling. Het zijn wel minder reps, maar als je op squat gaan maxen, moet je wel veel meer concentratie en energie in die paar reps stoppen dan je zou doen in 10 reps met minder gewicht. Als je het een eitje vind, ga dan maar eens wat meer gewicht aan de stang hangen :P
 
Hehe ik zie het al voor me lauw drukt 8x100, PL manier 3x100 :D.
 
eduardjanssen zei:
Hehe ik zie het al voor me lauw drukt 8x100, PL manier 3x100 :D.

LIGHTWEIGHT BABY!!!!! YEAAAAAAAAAAH! :D
 
Hee Lauw, ga je nou ook meer pizza's enz eten?
 
en dan over een half jaar zeuren dat ik massa en kracht ben kwijtgeraakt :D

nee nee, het gewicht is verhoogt.

@ Brutez: Ja! ik wil een vet en behaard monster worden :D
 
Wat voor een schema volg je nu ?


(en hoeveel liter melk drink je nu :))
 
Pizza is prima bulk voer!
 
Heb je ook al met je hoofd tegen het halterrek geklapt om op te psychen..? :p
 
hmm misschien minder reps, maar over het algemeen wel meer sets, waardoor je uiteindelijk op hetzelfde neerkomt...
ach nou weet je tenminste wat echt trainen is hè..
 
heje toffe topicstart :D:D

k denk dat verandering van training sowieso spierpijn veroorzaakt: variation is the key to succes toch?
 
Lauw zei:
en dan over een half jaar zeuren dat ik massa en kracht ben kwijtgeraakt :D

nee nee, het gewicht is verhoogt.

@ Brutez: Ja! ik wil een vet en behaard monster worden :D
Van veel pizza's eten kom je niet behaard.

Succes
 
Back
Naar boven