MuscleMeat

powerlifters zijn eikels! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ga in de herfst maar niet onder bomen lopen, wellicht val ik er dan wel uit:D :D ( met mijn overgewicht;) )
 
Hmz in principe elke verandering in schema/oef/reps noem maar op geeft spierpijn

Wil niet zeggen omdat je nu ff spierpijn hebt dat je nu plots gaat groeien als nooit te voren...

PL is nog altijd gericht op kracht

Maar suc6
 
StillStrong zei:
Hmz in principe elke verandering in schema/oef/reps noem maar op geeft spierpijn

Wil niet zeggen omdat je nu ff spierpijn hebt dat je nu plots gaat groeien als nooit te voren...

PL is nog altijd gericht op kracht

Maar suc6

Cliché :rolleyes:
 
Je kunt het beste eten als een bodybuilder en trainen als een powerlifter, dan wordt je vanzelf een groot behaard monster.
 
Eten als een bodybuilder, another cliché .... :D
 
StillStrong zei:
Hmz in principe elke verandering in schema/oef/reps noem maar op geeft spierpijn

Wil niet zeggen omdat je nu ff spierpijn hebt dat je nu plots gaat groeien als nooit te voren...

PL is nog altijd gericht op kracht

Maar suc6
Klopt, die powerlifters zijn allemaal van die rare iele hobbits.:rolleyes: :D
De belangrijkste motivatie om meer pl gericht te trainen is dat ik sterker wil worden want mijn krachtstats zijn werkelijk rampzalig. Ik vind spierkracht sowieso belangrijker als spiermassa. Wat heb je aan prachtige dubbele biceps als je nauwelijks sterk genoeg bent om iets noemenswaardigs van de grond te tillen.
 
Lauw zei:
Klopt, die powerlifters zijn allemaal van die rare iele hobbits.:rolleyes: :D
De belangrijkste motivatie om meer pl gericht te trainen is dat ik sterker wil worden want mijn krachtstats zijn werkelijk rampzalig. Ik vind spierkracht sowieso belangrijker als spiermassa. Wat heb je aan prachtige dubbele biceps als je nauwelijks sterk genoeg bent om iets noemenswaardigs van de grond te tillen.

Zo'n opmerking is karma waard!
 
Lauw zei:
Klopt, die powerlifters zijn allemaal van die rare iele hobbits.:rolleyes: :D
De belangrijkste motivatie om meer pl gericht te trainen is dat ik sterker wil worden want mijn krachtstats zijn werkelijk rampzalig. Ik vind spierkracht sowieso belangrijker als spiermassa. Wat heb je aan prachtige dubbele biceps als je nauwelijks sterk genoeg bent om iets noemenswaardigs van de grond te tillen.

Ja maar daarom moet je ook zorgen dat je en veel spiermassa krijgt en ook beresterk wordt, zeg maar net als R Coleman, die is ook loeisterk, dat moet jij ook kunnen bereiken, als je maar goed eet.
Je bent nog een jonge kerel dus dat moet lukken man!!
Veel succes ermee.
Groet;
Willem 2
 
Bedankt voor je peptalk ijzerbroeder, maar ik vrees dat ik nooit zo sterk zal worden als vriend Ronnie, laat staan zo gespierd :D
Ik heb niet zo’n talent voor bb of pl, maar ik vind het leuk om te doen, dat is het belangrijkste.
 
Lauw zei:
Bedankt voor je peptalk ijzerbroeder, maar ik vrees dat ik nooit zo sterk zal worden als vriend Ronnie, laat staan zo gespierd :D
Ik heb niet zo’n talent voor bb of pl, maar ik vind het leuk om te doen, dat is het belangrijkste.
Dat is idd het belangrijkste, zou stom zijn om 4x per week te gaan trainen met tegenzin :D
 
Back
Naar boven