MuscleMeat

powerlifting belt en schoenen

Bezoekers in dit topic

paraman

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
1.237
Waardering
7
Ik vroeg me af welke belts de beste zijn voor powerlifting?

Welke schoenen zijn het beste voor squats en deadlifts, zijn dat de gewichthefschoenen van adidas?

liefst een internetschop of winkels in de regio Antwerpen (België) die de A-merken verkopen. Ik wil best wel wat uitgeven aan een belt en schoenen.

alvast bedankt !
 
Lederen (of stoffen) allstars zijn het beste voor PL en die riem van rumble heb ik ook, goed materiaal. Zowat alle pro PL'ers trainen erop en doen er zelfs meets mee.

De riemen van Goodlift zijn iets beter omdat ze dikker zijn maar dat duurt 3 weken voor je hem hebt.
 
Laatst bewerkt:
bedankt, en je kan best de gordel aankopen waar je bv halverwege de buikomtrek zit ?

er kan bij mij wel een groot verschil opzitten tussen cut en bulk :)
 
Heb hem persoonlijk net iets te groot gekocht. Past nu bij de 1 of 2 laatste gaatjes, maar als ik ga cutten en verlies buikomtrek kan je gewoon bij een schoenenwinkel gaatjes laten maken. Andersom kan dat niet.
 
In een gewone schoenenwinkel gaan ze er geen gaten in kunnen bijmaken, je moet een goede doorslag hebben of gewoon een boormachine. Bij mij hebben ze een maat te groot opgestuurd, voor de rest goede riem.
 
das een feit

ik merk dat als ik ga cutten ik stabiliteit verlies bij oefeningen als squat en military press, en ik denk dat een belt dit een beetje kan verhelpen
 
wat vinde jullie van de belts op deze site ? overkill?

[Link niet meer beschikbaar]
 
hey

www.goodlift.cz ik heb hier gekocht en ik ben na 2 jaar nog altijd even blij, het is ene heel rigide en dikke riem en ze voelt echt heel goed en steunend aan; als je niet zeker bent over je maat kun je eerst je buikomtrek meten en dan helpen zij je wel, en moest het toch niet passen kun je ze gewoon opnieuw opsturen. Ze reageren heel vlug op een mail en bestelling en ja het is wel een eindje onderweg; 2 weken van mij
 
Back
Naar boven