AndroidHealthClinic

Powerlifting for Bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wazzup

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2003
Waardering
Lengte
1m89
Artikel op t-nation: [Link niet meer beschikbaar]

Summary

Hopefully this article will give you bodybuilders a little insight as to how powerlifters train. I think a lot of the old-school guys had it right; even with inferior training methods, no supplements, and "minimal" drug use (at least by today’s standards), these guys not only had amazing physiques, but a ton of strength to boot.

The fact-of-the-matter is that while some powerlifters aren’t always in the best condition due to lack of cardio and/or poor dietary habits, their muscle development is typically second to none. Now go out and use a few of the tips I’ve outlined here to take YOUR muscle development up to the next level!

Leuk artikel man! :thumbs:

Goed artikel! tnx

Ik heb vol aandacht gelezen.. erg leuk geschreven en boordevol goede info! Karma for you!

Ik heb het niet gelezen, maar ik kan iig garanderen dat je van powerlifting zeker kwaliteitsmassa wint. Mijn tri's/hams/traps zijn HARD vooruit gegaan sinds ik ben gaan powerliften. Rest is ook netjes vooruit gegaan.

greetz,
Ron

3XL zei:

Old skool rules. Goed artikel inderdaad. Misschien is er nog hoop voor het peckdeckende en tricep-kickbackende volkje.

Idd ik heb op een maand tijd betere schouders met old skool oefeningen dan ik ooit heb gehad.

I'm on the powerlifting path...

NathanSan zei:
Idd ik heb op een maand tijd betere schouders met old skool oefeningen dan ik ooit heb gehad.

I'm on the powerlifting path...

in een maand tijd betere schouders... damn, je moet voor de magazines gaan schrijven....

Back
Naar boven