MuscleMeat

Contest Log (v) Powerliftster getting shredded

Bezoekers in dit topic

Mooie techniek met je bench..... wat voor schoenen heb jij nu aan? :alien:
 
Beter laat dan nooit, succes met de contest ^^
 
Zondag ochtend 62.9 kg
Maandag ochtend na cheat 64.6kg

Gisteren een bday gehad. Taart, hapjes , rijst en macaroni salade gehad en wat stukjes stokbrood.

Op weg naar huis nog even langs de gele m geweest. 1 mc chicken 1 grote friet 1 flurry.
Daarna nog 1 kinderbueno en wat m&m's

Hopenlijk kan ik deze week weer de training volgen zoals het hoort en de cardio erna.
 
Nice, dat is een heerlijke cheat!
Nieuwe Flurry (Toblerone) al geprobeerd?

Ben even heel erg lui om het op te zoeken.. Ben benieuwd hoeveel je nu per week traint en volgens welk schema?
Nog altijd PL?
 
Nice, dat is een heerlijke cheat!
Nieuwe Flurry (Toblerone) al geprobeerd?

Ben even heel erg lui om het op te zoeken.. Ben benieuwd hoeveel je nu per week traint en volgens welk schema?
Nog altijd PL?

Haha Thnx! Vond die toblerone niet veel aan. Als er wat anders in zou zitten zou ik het ook geloven.

Ik train nog steeds volgens schema vd coach en die wisselt. Nu wat meer sets minder reps gericht op herstel. Had even rot blessure die blijkbaar nog niet helemaal weg was. 3 dagen sq bp dl en 2 assist dagen:)
 
Lekker bezig Natty! Wel Diehard dat je na je cheat ook op de weegschaal staat... dat zou mij emotioneel helemaal opbreken :roflol:
 
Lekker bezig Natty! Wel Diehard dat je na je cheat ook op de weegschaal staat... dat zou mij emotioneel helemaal opbreken :roflol:
Haha nou kan nu niet echt zeggen dat het heel erg motiveert:roflol:

Meestal en ga er dus vanuit dit x ook is het er na 2 dagen weer zo goed als af. Krijg shitload aan zout binnen wat ik anders amper binnen krijg.
Ff doorspoelen met flink wat water:p
 
IMG_20170626_110319_025000.jpg
 
:heart: wat een lijf!!!!
 
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Pffff :heart: daar krijg je het wel warm van ;)
 
Had niet zo heel veel zin om te trainen vandaag door iets met werk. Kreeg er al hoofdpijn van, maar toch gegaan.
Omdat ik nogal pissig was toch wel goede train neergezet.

Pull ups 8, 7, 4 x bw dacht ik
Bor 6x45 6x50 2x6x55
Seated row
Bb shoulderpress 5x32,5 5x35 5x37,5 3x37,5
Cable side raises 3x12x10damn heavy!
Facepulls
Triceps 2 oefeningen
Biceps 2 oefeningen

Cardio 325kcal
 
Had niet zo heel veel zin om te trainen vandaag door iets met werk. Kreeg er al hoofdpijn van, maar toch gegaan.
Omdat ik nogal pissig was toch wel goede train neergezet.

Pull ups 8, 7, 4 x bw dacht ik
Bor 6x45 6x50 2x6x55
Seated row
Bb shoulderpress 5x32,5 5x35 5x37,5 3x37,5
Cable side raises 3x12x10damn heavy!
Facepulls
Triceps 2 oefeningen
Biceps 2 oefeningen

Cardio 325kcal
Goed dat je toch gegaan bent! Lekkere training, zware gewichten zeg. De meeste mannen in je gym zullen jaloers zijn :p. Train je in een hardcore gym of PL gym?
 
Deze aflevering is zó geweldig; Ike doet het met z'n juffrouw, een blonde stoot. Hoe die agenten reageren, 'k moest bijna :treuren: van het lachen.
 
Dat is nog eens een echte "killerbody! " :D

pissige trainingen zijn vaak de betere. ;) Top weer hoor!
 
Nice dat je die frustratie kon gebruiken in je training, is een prima training namelijk :)
 
Dat is nog eens een echte "killerbody! " :D

pissige trainingen zijn vaak de betere. ;) Top weer hoor!

Dank je:)

Dit x pakte het inderdaad wel goed uit. Ook wel vaak genoeg gehad dat het juist zorgt voor te weinig focus. Maybe ligt het aan de soort training en moet ik kunnen door rammen:D
 
Back
Naar boven