AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Powerliftster getting shredded

Bezoekers in dit topic

Mooi startfysiek, succes!
 
Vandaag een ochtend training wat bijna nooit voorkomt door de week.
Heb er vrij weinig mee. Enige voordeel is dat het heerlijk rustig is en je lekker tempo kan door trainen.

Wel een lichte training gekozen. Wat assist werk , stretchen en cardio.

Gewicht daalt ook weer mooi na afgelopen cheatmeal. Blijft altijd even hangen. Gok zaterdag 63kg of eronder.

20170524_111650.jpg
 
Flinke benen!
 
Verder geen inhoudelijke updates ?
 
Verder geen inhoudelijke updates ?
Nee nog niet echt want druk met andere dingen oa wedstrijd over 2 weken;)
Mijn trainingsschema deel ik niet of deels.
 
Welkom in mijn log:p

Aangezien ik toch langzaam cut richting mijn powerlift wedstrijd, trek ik mijn cut daarna nog even door om wat meer shredded de zomer in te gaan.

Graag zou ik nog een keer die sixpack willen zien en wat meer en diepere lijnen in mijn benen.
De contest en daarnaast Pillz die ook meedoet zijn een mooie motivatie om dit keer even goed door te zetten.

Omdat ik powerlift is het daarnaast ook een uitdaging om zoveel mogelijk kracht te blijven behouden.

Stats op dit moment:

1,70 m
63.3 kg
% weet ik niet, ga meer af op de spiegel

Bekijk bijlage 86854

Bekijk bijlage 86855

Bekijk bijlage 86856


Wauw, wat fantastisch? Hoe krijg je dit voor elkaar? Hoe vaak en wat voor oefeningen doe je en eten etc? Ik zou een moord doen (figuurlijk dan)
 
Bij deze; ik volg ook. Sterke benen, daar kom ik niet aan!
Ben benieuwd hoe je training m.b.t. benen eruit ziet en wat je stats zijn.
 
Wauw, wat fantastisch? Hoe krijg je dit voor elkaar? Hoe vaak en wat voor oefeningen doe je en eten etc? Ik zou een moord doen (figuurlijk dan)

Redelijk simpel. Basis oefeningen squat/bench/dl (of een variant hiervan) 3x per week (progressiv overloading) met wat assistance werk.

Voeding moet je je eigen behoefte uitrekenen en er iets boven gaan zitten (200-300 kcal) met een e/k/v die jij prettig vindt.

En dan consistentie toepassen jaren lang ;)
 
Bij deze; ik volg ook. Sterke benen, daar kom ik niet aan!
Ben benieuwd hoe je training m.b.t. benen eruit ziet en wat je stats zijn.

Voor mijn gevoel nooit echt iets speciaals voor benen gedaan. De basis en daarnaast press, leg curls en leg ext etc.
Heb altijd fanatiek aan wedstrijd zwemmen gedaan vroeger echter had altijd al wel iets grotere benen.
 
Wauw, wat fantastisch? Hoe krijg je dit voor elkaar? Hoe vaak en wat voor oefeningen doe je en eten etc? Ik zou een moord doen (figuurlijk dan)

Wat Pillz ook zegt. Al heb ik ook echt een tijd gehad dat voeding slecht ging en ik niks berekende etc. Maar beter van wel als je wilt bouwen of juist cutten. Info staat hier wel bij dr sticky's :)

Mijn voeding is op het moment totaal niet interessant (als in eentonig).
Voor nu naar de wedstrijd toe vind ik het makkelijk, elke dag het zelfde en niet hoeven nadenken etc.
Als ik cut dan ook gelijk de " rommel" eruit als in geen chocolade of koekjes in schema etc.

*Bambix met melk
*Pinda's
*Kwark ( nu melkunie proteine:heart: )
*Nog meer bambix
*Salade met tomaat komkommer 4 eieren en kalkoenfilet
*pinda's
*kwark
*nog maar een beetje bambix
*shake

Daarnaast neem ik sportmulti en nog wat calcium/magnesium.

Voor de energy zo nu en dan cafeïne caps en/of monster zero
 
*Kwark ( nu melkunie proteine:heart: )
*Nog meer bambix

Nog steeds een bambix fan?:p Vond het na een maand niet meer te pruimen. Heb je campina kokos kwark wel eens geprobeerd, ook erg lekker. (Uiteindelijk makkelijk zelf te maken maar ben te lui voor)
 
Wat Pillz ook zegt. Al heb ik ook echt een tijd gehad dat voeding slecht ging en ik niks berekende etc. Maar beter van wel als je wilt bouwen of juist cutten. Info staat hier wel bij dr sticky's :)

Mijn voeding is op het moment totaal niet interessant (als in eentonig).
Voor nu naar de wedstrijd toe vind ik het makkelijk, elke dag het zelfde en niet hoeven nadenken etc.
Als ik cut dan ook gelijk de " rommel" eruit als in geen chocolade of koekjes in schema etc.

*Bambix met melk
*Pinda's
*Kwark ( nu melkunie proteine:heart: )
*Nog meer bambix
*Salade met tomaat komkommer 4 eieren en kalkoenfilet
*pinda's
*kwark
*nog maar een beetje bambix
*shake

Daarnaast neem ik sportmulti en nog wat calcium/magnesium.

Voor de energy zo nu en dan cafeïne caps en/of monster zero
Ik zweer toch bij m'n dagelijks blokje pure chocolade hoor ;) als het in m'n macro's past natuurlijk
 
Volg! Succes!
(En is bambix ook je avondeten??)
 
Volg! Succes!
(En is bambix ook je avondeten??)

Leuk! Welkom.

Haha nee niet als avond eten. Dan eet ik toch vaak de salade.
 
Ik zweer toch bij m'n dagelijks blokje pure chocolade hoor ;) als het in m'n macro's past natuurlijk

Eet op t moment dan liever iets waar ik langer van verzadigd raak.
 
Zaterdag laatste cheats gehad.

Friet uit de oven en een hamburger met mayo.

Later op de avond stokbroodjes met brie en wat met nutella.

Ijs (magnum pint) als toetje en dit keer wel de hele pot leeg.
 
Nog steeds een bambix fan?:p Vond het na een maand niet meer te pruimen. Heb je campina kokos kwark wel eens geprobeerd, ook erg lekker. (Uiteindelijk makkelijk zelf te maken maar ben te lui voor)
Ja die heb ik gehad (van epke bedoel je toch? ) Zeker nice want hou wel van kokos.
 
Weet je al wat je gaat openen? Dacht dat BAS coaching dat vandaag een beetje zou uitplannen toch?
 
Back
Naar boven