Fitness Seller

powermark 415 + bodycraft f602 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hallo iedereen,

bij deze mijn review:

bodycraft f602 bench
Beoordeling
: 10/10 ++ Aanrader

Soort product: bankje
Waarvoor kan je dit product gebruiken volgens de producent? voor alles waarvoor je een bankje denkt te gebruiken
Voor welk doel gebruik je dit product vooral? om op te gaan liggen
Waar heb je dit product gekocht? helisports
Welke extra voordelen gaf deze winkel? 12.5% afhaalkorting
Wat heb je voor dit product betaald? 275-12.5% (kwam rond de 240 euro)

ik ben heel blij van dit bankje, goed leer, goed gestikt. gaat makkelijk van 85% recht naar decline en is zeer stevig. door de wieltjes makkelijk te verrollen. ook het zitje kan je verstellen in 3 standen. en niet te vergeten: het ligt gewoon perfect :D

1 klein ding, het zitvlak moest volgens de tekening andersom gemonteerd worden maar op een of andere manier kan ik het dan niet bijna niet verzetten omdat de afmetingen niet kloppen. als ik het omdraai gaat het wel perfect. waar ik ook van verschoot was dat er een 'redelijk' groot gat zit tussen rugleuning en zitvlak (misschien komt dit door het anders te monteren?). maar daar wen ik wel aan :)

powermark 415 squat rack deluxe
Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader

Soort product: squat rack
Waarvoor kan je dit product gebruiken volgens de producent? squat/benchpress/DIPPEN/mp/etc...
Voor welk doel gebruik je dit product vooral? squat, benchpress, dippen (dippen heb ik even gedaan om te testen maar ga beginnen met rippetoe dus zit niet in schema)
Waar heb je dit product gekocht? helisports
Welke extra voordelen gaf deze winkel? 12.5% afhaalkorting
Wat heb je voor dit product betaald? 175-12.5% (kwam dus op 152 euro ofzo)

zeer stevig rack, makkelijk te verstellen omdat je de draaidingen er niet uit moet draaien maar er gewoon aan moet trekken, zo trek je een pin achteruit en kan je het gewoon verstellen. achteraf kan je het er nog wat verder indraaien zodat het 0mm speling heeft. ik ben 1.86 en kan er perfect in squatten. de spotters op de 2de stand zijn perfect voor mijn ectolijfje om tijdens BP de bar op leggen als ik het niet hou. als mijn borst lichtjes bol staat tijdens de bp komt ie tegen mn borst, maar als ik ontspan valt ie mooi op de spotters.
voor het dippen moet je het wel in de dichtste stand tegen elkaar zetten, hiervoor moet je wel je barbell eraf halen. dit samen duurt nog geen minuut maar ik weet zeker dat ik dit ooit eens ga skippen als ik weinig zin heb in dippen :p

ik ben zeer blij van deze 2 dingen. enkel van helisports iets minder. op hun site staat of het in voorraad is voor amsterdam, maar ik ging erom in etten-leur (kom uit belgië :p ). de bank stond al lang met status: ruim in voorraad, maar als je belt naar etten-leur moet je toch een week wachten eer het daar is. ook had ik een paar 30mm schijven besteld, waren die niet meegeleverd maar ik heb deze dan maar laten vallen (heb er genoeg thuis liggen). gelukkig was hun personeel altijd zeer vriendelijk, ookal hebben ik en mn vader wel aantal keer gebeld. dit komt omdat we eerst andere bank kwamen maar die was altijd uitverkocht/over paar weken pas binnen etc etc etc... (het ging om die goedkope powermark shit dus ben eigelijk wel héél blij dat ik van mn vader dan toch die duurdere bodycraft mocht kopen :D )
 
Powermark deluxe is een erg stevig rack ja. Ook ik was aangenaam verast. Vooral als je hem in elkaar schuift scheelt dit zoveel ruimte.

Goede review!
 
Powermark deluxe is een erg stevig rack ja. Ook ik was aangenaam verast. Vooral als je hem in elkaar schuift scheelt dit zoveel ruimte.

Goede review!
Is het ook mogelijk er in te benchen?
 
Ik had graag de powermark half rack gehad maar mijn trainings ruimte is maar 2m hoog. Daarom zoek ik niet al te dure alternatieven.
 
Back
Naar boven